Koçovalı ailesi herzaman ki gibi mutlu bir şekilde uyanmış ve kahvaltıya inmişti .Sultan kahvaltıyı hazırlamış İdris ise masanın baş köşesine geçmişti . Çok geçmeden çocuklarda gelmişti güzel görünen o kahvaltı sofrasına.
Cumali Kahraman ve Selim masaya gelmişlerdi . Fakat Salih ve Yamaç hâlâ ortada yoklardı .
İDRİS : " Salih ve Yamaç nerde ? " Diye sordu oğullarına .
SELİM : " Kırmızı boğazlı kazak için kavga ediyorlar yine ." Dedi tebessüm ederek.
İDRİS : " Hiç akıllanmayacak bunlar hiç." Dedi hafif gülümseyerek.
Sultan çayları doldururken söze girdi .
SULTAN : " Çocuk onlar daha çocuk olur böyle şeyler." Dedi gülerek.
Cumali 25 , Kahraman 22 , Selim 18 Salih 14 , Yamaç 11 yaşındaydı . Kardeşler birbirleriyle çok iyi anlaşırlardı ama arada sırada Yamaç ve Salih arasında küçük kavgalar çıkardı.
Birbirlerini çok fazla sevmelerine rağmen en çok da kavga eden onlardı.
Yamaç ve Salih sinirli bir şekilde masaya geldiler .
CUMALİ : " Noldu lan ? " Dedi Cumali Salihin saçını okşayarak .
Salih sinirli bir şekilde Yamaça baktı.
SALİH : "Kırmızı kazağımı vermiyor !"
Yamaç ise aynı sinirle karşılık verdi .
YAMAÇ : " Biraz paylaşımcı olsana be !! Ben seninle her şeyimi paylaşıyorum !!"
SALİH : " Off tamam be al giy !! Ama bu son !!"
YAMAÇ : " Hayır ! Bu kazak artık benim ! "
Salih birden öfkeyle Yamaçı kovalamak için ayağa kalktı. Yamaç hızla Selimin arkasına saklandı.
YAMAÇ : " Selim abi bir şey yaaap !!! "
SELİM : " Ya sakin olun !!" Dedi gülerek .
Salih Kahraman ve Cumali abisine bakarak sinirli bir ses tonuyla konuştu.
SALİH : " Sabah uyandım Yamaç yatağında yok . Yataktan kalktım Yamaçı arıyorum aynanın karşısına geçmiş almış benim jölemi avuç avuç saçına sürüyor !!! Jölenin yarısı kafasındaa !!!! "
YAMAÇ : " Ya merak ettim !! Sadece azıcık denedim ne var bunda !! "
SALİH : " Azıcık mı !!?? Bu azıcık olan hali mi !!! Kutunun içinde ki jölenin yarısı kafanda lan !!! Kırmızı kazağıma da jöle bulaştırmışsın hep !! Beceremiyorsan çağır bari ben süreyim sana !!! "
YAMAÇ : " Ya abartma ya !! Ne var yani kazağını giyip jöleni kullanmışsam !! "
SALİH : " Ben senin gitarını alıyor muyum lan !!"
YAMAÇ : " Al desem alacaksın sanki !! Gitar çalmayı bilmiyorsun ki !!" Dedi Selimin arkasına daha çok saklanarak .
Salih öfkeyle Cumaliye baktı.
SALİH : " Abi ben bunu vururum !!"
Cumali kahkaha atarak cevap verdi .
CUMALİ : " Ya bi sakin olun . Sabah sabah bu ne enerji !!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♤°KALBİM ÇUKURDA°♤
FanfictionHafızasını kaybeden bir çocuğa yalan söyleyebildiğimiz kadar yalan söyleriz .... Onu bazı oyunlarımıza ve bazı yalanlarımıza âlet edip hayatımıza ayak uydurmasını isteriz .... Ama her yalanın bir gün ortaya çıkma gibi bir huyu olduğunu bilmeyiz...