• Gelecek Bölüm Fragman •

96 9 10
                                    

.
.
.
.
.
.
.

Koçovalılar ile Baran arasında bugün bir yüzleşme gerçekleşecekti.

Baran ne kadar gitmek istemese de yüzleşmeyi az da olsa Koçovalılar kadar o da istiyordu.

Yüzleşme çukurda ki meyhanede gerçekleşecekti. Bütün gerçekler bugün gün yüzüne çıkacak mıydı?

Koçovalılar erkenden meyhaneye gitmişlerdi.

Çok geçmeden içeri Baran girdi . Siyah rengine aşık olduğu siyah takım elbisesinden belli oluyordu . Her şeyi siyahtı.  Elinde ki tesbihe kadar...

Baranın tam arkasından ise Salih girmişti.  İki kardeş bir birine çok benziyordu . Baranın giydiği siyah takıma karşılık Salih siyah takımın içine beyaz gömlek giymişti . İki kardeş de bir birinden göz alıcıydı.  Baranın ve Salihin gözünde kin ve nefret  vardı.  Salih abisi Baranı yalnız bırakmak istememişti . Anca beraber kanca beraber demişti. 

Baran ve Salih yavaş adımlarla Koçovalılara doğru ilerlediler . Bu iki kardeşi hiç kimse yıkamazdı. Koçovalılar bile....

Baran ayakta duran Koçovalılara daha çok yaklaştı ve İdrisle göz göze geldi.

BARAN : " Azrailini ayağına kadar çağırdın demek İdris Koçovalı."

İDRİS : " Sen benim değil azrailim kapımda ki köpek olamazsın ."

Baranın gözünden  ateş çıkıyordu . Çok öfklenmişti.

Salih sadece Baranın duyabileceği bir şekilde;

SALİH : " Abi sakin ol ." Dedi . Baran ise Salihin hatrına derin nefes alıp öfkesini bastırmaya çalıştı.

Ortam inanılmaz gergindi. Hepsi patlamaya hazır bir bomba gibiydi .

BARAN : " Sultan Koçovalı sonunda geberdi demek ha ?"

Baranın bu lafı üzerine Cumali Baranın üstüne doğru yürüdü fakat Salih Cumalinin önüne geçerek ona engel oldu .

SALİH : " Sakın!"

CUMALİ : " Salih !!!"

SALİH : " Abi hayır!! Geri çekil!!"

Salihin Baranın önüne geçip onu savunması Koçovalıları şaşırtmıştı...

İDRİS : " Otur bakalım karşıma Baran bey başlasın yüzleşme ....Anlat her şeyi !!"
.
.
.
( YÜZLEŞME YENİ BÖLÜMDE DETAYLI BİR ŞEKİLDE YAZILACAK .)
.
.
.
.
.

3 saat sonra :

Yüzleşme bitmişti . Hepsinin yüz ifadesinden bu yüzleşmenin güzel geçmediği anlaşılıyordu. Neler olmuştu ? Ne konuşmuşlardı ? Baran ne anlatmıştı ?

Baran ve Salih meyhaneden çıkmak için çıkışa doğru yürüdüler. Tam çıkacakken Baran duraksadı ve Koçovalılara döndü .

BARAN : " Aa bu arada !! Sultan Koçovalının katili size getirdiğim adam değildi !! Sadece size ufak bir oyun oynadım.  O çok sevdiğin mahallelinin Salihi rahat bırakması için...ufak bir oyun !!"

İDRİS:...

CUMALİ:...

SELİM :...

KAHRAMAN :...

YAMAÇ : ....

CUMALİ : "Katil kim?"

Baran öfke dolu gözlerini Koçovalılara dikti ve söze girdi .

BARAN : " Sultan Koçovalıyı ...BEN ÖLDÜRDÜM !! Gelin de alın annenizin intikamını!!"

Dedi tehditkar bir ses tonu ve yüz ifadesiyle .

Baran da Salihte Sultan Koçovalının katilinin kim olduğunu çok iyi biliyorlardı.  Sultan Koçovalıyı Salih öldürmüştü . Ama neden Baran ben öldürdüm demişti? Salihi korumak için mi ? Yoksa Koçovalılar ile büyük bir savaşa girip onların canını yakmak için mi ?

Bu itirafı duyan Koçovalılar öfklenmişti.  Baranı oracıkta öldürmek istiyorlardı. Cumali belinde ki Silahı çıkarıp Barana dogrulttu . Baran ise anında karşılık verip belinde ki silahı çıkarıp Cumaliye doğrulttu ....

İkisi de tetiğe basmamak için kendini zor tutuyordu ...
.
.
.
.
.
.

_________________________________________

YENİ BÖLÜM ÇOOK YAKINDAA 🥳💜🌹

♤°KALBİM ÇUKURDA°♤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin