Gelecek Bölüm Fragman

320 22 12
                                    

İDRİS : " Oğlum ."  Dedi Salihe dolan gözlerle yaklaşarak .

Salih buz gibiydi . Babasının  gözlerine bakmak dahi istemiyordu .

İDRİS : "Sen ...Sen yaşıyorsun ."

Salih daha yeni ameliyattan çıktığı için ağrısı vardı ve bu yüzünden anlaşılabiliyordu .

İdris oğlunun canının yandığını anlamış olacakki Salihe doğru yaklaştı tam elini yanağına götürecekken Salih yüzünü İdristen uzaklaştırdı .

İDRİS : "Salih ...oğlum .." Dedi buruk bir sesle .

Salih sert bir şekilde İdrise baktı .

SALİH : "Ben senin oğlun değilim İdris Koçovalı !! Ne ben senin oğlunum ne de sen benim babamsın !" Dedi sert bir ses tonuyla .

İDRİS : "Sen ...Sen benim oğlumsun Salih ..Mahrum bırakma beni senden .."

SALİH : " Oğlunum öyle mi !! Bundan 20 yıl öncede senin oğlundum ! Üvey babamın eline verirken de senin oğlundum !! İşkence görürken de senin oğlundum !! Şimdi mi farkına vardın İDRİS KOÇOVALI !!"

İDRİS : " Salih yapma bunu ..."

SALİH : " Ben senin oğlun değilim !!"

Dedi ve kardeşlerine döndü .

SALİH : " Bunlarında kardeşi değilim!! Siz beni 20 yıl önce kaybettiniz !!"

İDRİS :.....

SALİH : " Görün bakalım sevdiğin biri tarafından cehenneme atılmak nasıl bir duyguymuş!!"

İDRİS : .......
_________

Birden Salihin telefonuna bir mesaj geldi.  Mesajı atan Medetti .
 
         " Abi herşey hazır ."

_________

SALİH : " Savaş başlasın !"

İDRİS :....

CUMALİ :....

KAHRAMAN :....

SELİM :....

YAMAÇ :......

________________________________________

Yeni bölüm çok yakında 👋🦋📚

♤°KALBİM ÇUKURDA°♤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin