Gelecek Bölüm Fargman

242 22 10
                                    


CUMALİ : " VARTOLUUUUUU !!! ÇIK LAAAN DIŞAARIIII !!!"

SELİM : KARDEŞİMİZİ ALMAYA GELDİK VARTOLUUU ÇIIK DIŞARIII!!!"

KAHRAMAN : " YAMAÇI BİZE VERMEZSEN SONUN ÇOK KÖTÜ OLACAK VARTOLUUU !!!  DIŞARI ÇIIIK LAAN !!"

Salih sesi alır almaz beline silahı takıp dışarı çıktı.  Kardeşleri ve babası öfkeli bir şekilde evin önünde bekliyorlardı.

VARTOLU : " Ne var ? Niye geldiniz?"

İdris öfkeyle cevap verdi .

İDRİS : " Oğlumu ver Vartolu !"

VARTOLU : " Ben size ne dedim !!! Salih Koçovalıyı getirirsen sana oğlunu veririm dedim !! "

İDRİS : " YOK ANLAMIYOR MUSUN YOK !! NERDE OLDUĞUNU BİLMİYORUM !!"

VARTOLU : " İyi !! Yamaçı unut !"

İDRİS : " SANA OĞLUMU VER DEDİM !!"

VARTOLU : " Sen istediğim şeyi yapmadın . Oğlun öldü İdris Koçovalı !"

Salih telefonunu çıkardı ve evin içinde bekleyen Medeti aradı.

VARTOLU : " Yamaç Koçovalıyı öldürün."

İdris bunu duyar duymaz silahını Vartoluya doğrulttu .

Bir süre sonra ise evin içinden 1 el silah sesi geldi .

VARTOLU : " Oğlun öldü İdris Koçovalı . Tıpkı diğer oğlun gibi ."

İdris silah sesini duyar duymaz kendinen geçmişti . Silahını tekrar Vartoluya doğrulttu .

İDRİS : " SENİ ÖLDÜRECEĞİİM LAAAAN !!!"

İdris Yamaçı kaybetmenin verdiği acı ve öfkeyle karşısında duran Vartoluya 5 el ateş etti .

Vartolunun beyaz gömleği kana bürünmüştü . Yere yığılırken son kez babasına ve kardeşlerine baktı.  Gözünden akan yaşla beraber kendini yere bıraktı.

YAMAÇ : " SAAALİİİHHH!!!! " Dedi Yamaç evin içinden korkuyla çıkarak.  Salihi yerde kanlar içinde görünce şok olmuş ve ne yapacağını şaşırmıştı .

Yamaç hızla yerde kanlar içinde yatan Salihin yanına gitti eliyle 5 kurşun yarasından akan kana engel olmaya çalışıyordu.

YAMAÇ : " BABAAA NE YAPTIIIN SEN !!!" SALİH AÇ GÖZÜNÜ SALİİH !!"

İDRİS : " Salih mi ....?"

KAHRAMAN :....

SELİM:.....

CUMALİ:.....

_________________________________________

Yeni bölüm çok yakında 💜📖



♤°KALBİM ÇUKURDA°♤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin