Yetişemedin !

381 26 71
                                    

İdris duyduğu şeyle şok olmuştu . Adamın biri oğlu Yamaçı kaçırmış ve ölümle tehdit ediyordu . Kurtulması için ise tek bir şansı vardı . Yıllar önce üvey babasının eline verdiği ve sonra ölüm haberi gelen oğlu Salih . Salihi o adama verecek ve Yamaçı kurtaracaktı.

İdris oğlu Salihin öldüğünü bilse de adamın biri gelip Salihin ölmediğini yaşadığını söylemişti . İdris için bu büyük bir şoktu .
.
.
.

İDRİS :" Bana Salihi bulun."

.
.
.
.
.
.
.
.

  _________ VARTOLU VİLLASI_________

Salih elinde birasıyla şöminede ki yanan ateşe dalmıştı. 

Yamaçı kaçırmıştı . Zarar vermek istemiyordu ona sadece babasının ne yapacağını,  babasının nasıl bir tepki vereceğini merak ediyordu .

Yıllar sonra öldü bildiği oğlu Salihin ölmediğini öğrenmişti.  Salihin ölmediğini bildiği için mi arayacaktı yoksa sırf Yamaçı kurtarmak için mi arayacaktı ? Bunu merak ediyordu .

Birden gözü Yamaça kaydı. Oturduğu  yerden kalktı ve uyuyan kardeşinin yavaşça saçını okşadı.

SALİH : " Seni çok özledim oğlum ."

.
.
.
.
.
.
.
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

CUMALİ : " VARTOLUUUUUU !!! ÇIK LAAAN DIŞAARIIII !!!"

SELİM : KARDEŞİMİZİ ALMAYA GELDİK VARTOLUUU ÇIIK DIŞARIII!!!"

KAHRAMAN : " YAMAÇI BİZE VERMEZSEN SONUN ÇOK KÖTÜ OLACAK VARTOLUUU !!!  DIŞARI ÇIIIK LAAN !!"

Salih sesi alır almaz beline silahı takıp dışarı çıktı.  Kardeşleri ve babası öfkeli bir şekilde evin önünde bekliyorlardı.

VARTOLU : " Ne var ? Niye geldiniz?"

İdris öfkeyle cevap verdi .

İDRİS : " Oğlumu ver Vartolu !"

VARTOLU : " Ben size ne dedim !!! Salih Koçovalıyı getirirsen sana oğlunu veririm dedim !! "

İDRİS : " YOK ANLAMIYOR MUSUN YOK !! NERDE OLDUĞUNU BİLMİYORUM !!"

VARTOLU : " İyi !! Yamaçı unut !"

İDRİS : " SANA OĞLUMU VER DEDİM !!"

VARTOLU : " Sen istediğim şeyi yapmadın . Oğlun öldü İdris Koçovalı !"

Salih telefonunu çıkardı ve evin içinde bekleyen Medeti aradı.

VARTOLU : " Yamaç Koçovalıyı öldürün."

İdris bunu duyar duymaz silahını Vartoluya doğrulttu .

Bir süre sonra ise evin içinden 1 el silah sesi geldi .

VARTOLU : " Oğlun öldü İdris Koçovalı . Tıpkı diğer oğlun gibi ."

İdris silah sesini duyar duymaz kendinen geçmişti . Silahını tekrar Vartoluya doğrulttu .

İDRİS : " SENİ ÖLDÜRECEĞİİM LAAAAN !!!"

İdris Yamaçı kaybetmenin verdiği acı ve öfkeyle karşısında duran Vartoluya 5 el ateş etti .

Vartolunun beyaz gömleği kana bürünmüştü . Yere yığılırken son kez babasına ve kardeşlerine baktı.  Gözünden akan yaşla beraber kendini yere bıraktı.

♤°KALBİM ÇUKURDA°♤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin