16.BÖLÜM*DÜZENLENDİ*

618 17 24
                                    

ATEŞ KAYA

Anlamadığım bi şekilde hilal sanki hep kendine zarar vermek istiyomuş gibi geliyor. Yarasına dikkat etmiyor falan. Ne ara ona bu kadar bağlandım bilmiyorum. Onu kaybetmek istemiyorum. Canan çıktığında hilalin ayak ucuna oturdum elini tutum. Niye kendine dikkat etmiyordu. Amacı neydi bunun. Gözlerim elindeyken benim kadar olmasada onunda damarlarının belli olduğunu gördüm. Fazla seksi bi kızdı ve bunu göstermekten kaçınmıyodu. Ama bilmesi gerekiyodu ki benim sabrımda bi yere kadardı...

Hapishanede herkes hilali altına almak istiyordu. Bunun kendide bende farkındaydım...

Onu her gördüğümde yada her temasta bulunduğumda dışımdan kızgında olsam ağlıyorda olsam onun yanındayken kalbim hep maroton şeklinde koşuyor. Bunun feridenin görmesi hiç iyi şeylere sebep olmaz. Bu umrumda mı hayır değil.. Duygularımdan emin olmasamda ben duyguyu hayatımda hiç yaşamadım...

Hilale kızgın olsamda ona zarar gelince unutuyorum bu kızgınlığımı...

Ellerim sıkılınca gözlerimi hilalin yüzüne çevirdim. Gözlerini hafif açmış bana bakıyodu.

"Ateş"

"Efendim güzelim"

"Neden burdayım ben"

"Sırtını çok zorlamışsın. Bundan sonra yaraların geçene kadar spor yok"

"nE!?"bi anda ayağa kalkmaya çalışınca sırtının acısından kısık bi şekilde inledi

"şşşş rahat dursana kızım daha yeni pansuman yapıldı"dedim

"Ne demek spor yok ne saçmalıyosun sen ateş"

"Ne mi saçmalıyorum. Şunu saçmalıyorum bundan sonra canını yakmana izin vermiyorum yaraların TAM OLARAK İYLEŞENE KADAR SPOR YOK YOK YOK ANLADIN MI?. BUNDAN SONRA BENİM YANIMDAN AYRILMAYACAKSIN EĞER AYRILIRSAN YANINDA BİZİM EKİPTEN BİRİ OLUCAK. O KADAR!!"Sonlara doğru elimde olmadan bağırmıştım.Hilal şaşkın şaşkın bakıyordu büyük ihtimalle beni hiç böyle görmemişti.

"Ateş ama-"

"aması falan yok yaraların iyleşsin beraber yaparız"dedim

"iyi başımın tatlı belası iyi"dedi tebessüm ederek

"tatlımı?"dedim şaşırarak

Kahkaha attı ve devam etti

"Ne beğenmedinmi"

Skinim sakinim bayılmicam sakinim...

"güzel güzel "

"Ateş koğuşa gidelim mi "dedi

o kadar masum sormuştu ki...

"Tabi güzelim gel"dedim ve sırtına dikkat ederek kucağıma aldım. Kafasını yine omzuma koydu.Bu sefer boynuma gömüldünde ben nefes alamazken o boynuma burnunu ve dudağını sürttürmüştü.

"Ateş
..."

niye öyle bi tonlama kullandı bu. Çok garip bi tonlamaydı.

"E-Efendim"

"Beni sen mi getirdin."dedi

"hıhı"

odaya girmiştik

"teşekkür ederim"dedi ve boynumu öptü.

Onu yatağa yatırdım.

BOYNUMDAN ÖPTÜMÜ?

BOYNUMDAN?

ÖPTÜ?

HİLAL BENİM BOYNUMDAN?

BOYNUMDAN BENİM HİLAL?

BENİM BOYNUMDAN HİLAL?

Hilale baktığımda hemşirenin çıkmadan önce söylediği şey aklıma geldi.

"narkozlu olabilir canı yanmasın diye enjekte ettim. Uyandığındada büyük ihtimal narkozlu olur dikkat et ateş"dedi hemşire

"tamam canan sağol yardımın için" dedim

"önemli değil işim bu"dedi

Hassiktir ordan hilal narkozlumu şuanda. Boşverip kapıya gideceğim zaman hilal beni aniden kolumdan tutup çektiğinde üstüne düştüm. Yaralarına birşey olacak korkusuyla kalmaya çalıştım ama hilal kollarımdan tutup Ben daha ne olduğunu çözmeye çalışırken

"Seni seviyorum ateş'im"dedi ve dudağımı öpmeye başladı. alt dudağımı hem öpüyor hemde ısırıyordu. Ben şoktan bir şey yapamazken sanki karşılık ver dermiş gibi dudağımı ısırdığında inleyip ona karşılık verdim. Bir anda kendimi onun altında bulurken hem sürtünüyor hemde boynumu öpüyordu. Alt tarafım çoktan alev almışken kapının çalınma sesi gelmişti. Hızla hilali yanıma atıp ayağa kalktım. Gelen...

-BU BÖLÜMÜ BU KADAR ERKEN ATMAMIN SEBEBİ

- bu arkadaş

26.01.2022

Hapishane GxG (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin