YASEMİN AK
HEVES DÜZ
Biraz uyuduktan sonra birinin beni dürtmesiyle uyandım."Ne oluyor ya"
"Hadi uyan öğle yemeği saati geldi" dedi biri.
"Siz kimsiniz"
"Of yasemin bir dur Merhaba tatlım ben Heves buda arkadaşım Yasemin" dedi .
İkisi' de çok tatlı ve şirin kızlara benziyordu.
"Bende hilal memnun oldum kızlar"
ikisi' de bizde dedi
Ardından ise Yasemin bana hapishaneyi anlatmaya başladı."Gardiyan gelirken anlatmıştır. 2 tane düşman çete var. Burada biri ateşin biri feride'nin çetesi. Ateş feride ye göre genç feride iste ateşe göre yaşlı. Ateş 20 yaşında feride ise 44 yaşında buradaki herkes eşcinsel erkek gardiyanlar dahil eğer biri sana bir şey yapmaya kalkarsa omzuna bak illa bir dövme olur. Eğer yoksa o kişi ne ateşin ne de feridenin koğuşundan yada çetesindendir bak dövmeler bunlar"
sen Ferideyle ateşi tanımıyorsun büyük ihtimalle ateşin orta parmağında :
*foto gösteriyor bu arada*
Böyle bir dövme var feridenin ise
Böyle bir yılan dövmesi var.
Eğer ateşin çetesindeysen.
Omzundan böyle bir dövme vardır ama eğer feridenin çetesinde ise.
"Omzunda bundan olur. Bu iki dövmeden omzunda yoksa o kişi ne yaparsa yapsın ikiside karşı gelirler ama eğer bu iki dövmeden birini o kişinin omzunda görürsen ona karşı gelmezler dikkatli ol tatlım"
Anladım dercesine kafamı salladım.
"Siz kimdensizniz "dedim.
İkiside sırıtıp ateşin dediler
"Kızlar yemekhanede beraber oturabilir miyiz buraya hala alışamadım da" dedim.
"Olur biz ateşe haber verelim biz bu koğuşta kalıyoruz ama genellikle ateşin ordayız benim odam yan taraf "dedi Heves.
"Bende tam karşı oda" dedi Yasemin
Onları kafamla onayladım.
Onlar gitti bende yemek hanenin önüne gelip onları bekledim geldiklerinde beraber yemekhaneye girdik.
Çetelerin kaptanlarını gördüm ellerinden tanımıştım.
İkisi de bana bir değişik bakıyordu. Yasemin kolunu omzuma atıp bir masaya oturttu ve bir yere gitti. Bizde hevesle sohbet ediyorduk
"Sen niye buraya girdin heves" dedim merakla
"Hırsızlık. Buraya 1 yıl önce geldim 1 yıl önce kardeşime bakmak için hırsızlık yaptım. Ondada ilk olduğu için yakalandım. Hapishaneye gireli 3 ay olmuştu kardeşim geldi. Burada ne ateşe nede feride ye boyun eğdi sonrada onu öldürdüler." dedi hüzünle
"Özür dilerim hatırlatmak istememiştim" dedim
"Önemli değil sen niye girdin dışarda kimsen var mı?"dedi
"Bir kadına tecavüz etmeye çalışan birini öldürdüğüm için girdim. İkinci olaraksa kimsem yok belki burada olur" dedim
"Anladım eğer bir çeteye gireceksen ateşin çetesine gir o seni korur kollar ama feride onun istediği bir şey yaptıktan sonra ölsen bile kılını kıpırdatmaz"
Kafamla onayladım sonra yasemin geldi.
Yemeklerimizi yedik onlar ateş denilen kızın yanına gittiler. Bende makinaya attığım kıyafetlerimi almaya gittim. İlerlerken 4 tane kız koşarak gittiler yanımdan. Çamaşırhaneye girince kala kaldım. Biri yerde kanlar içinde yatıyordu.
Yanına doğru koşmaya başladım. Bıçaklanmamış yada silahla vurulmamıştı. Dövülmüştü. Zayıf olduğu için kucağıma aldım. Revire gitmeyecektim ne olduğunu sorarlardı. Şuanda herkes yemek yediği için koğuşlar boştu. Bende odama girip kapıyı kapattım. Revire gittim. Pansuman malzemeleri ve peçete aldım. Koşarak koğuşa gittim. Kız daha uyanmamıştı bende bunu fırsat bilip pansumanını yaptım.
10.04.2021
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hapishane GxG (DÜZENLENİYOR)
Acakhilal hapishaneye girer ve olaylar gelişir.... Şimdilik kitabımızı final yaptık ileriki zamanlarda olduğu yerden devam edeceğim...