🥳20.BÖLÜM 🥳*DÜZENLENDİ*

635 20 30
                                    

MEDİA:HİLALİN SAÇ MODELİİİ GİBİ

HİLAL SOYDAN

4 SAAT SONRA

1 Saatir odamda oturmuş cenk abimlerin benim çıkmam için yaptıkları planı düşünüyordum. Kapı açıldığında içeri ateş girdi.

"Hilal konuşa bilimiyiz?" dedi ve yanıma oturdu.

"Tabi ki" dedim

"Sen şu kız mevzusunu yanlış anladın"

"Benim yanlış anlamam yada anlamamam önemlimi senin için" dedim ama bunu soru sorar biçimde söylememiştim"

Derin bir nefes verdi ve:

"ÖNEMLİ.SENİN YANLIŞ ANLAMN BENİM İÇİN ÖNEMLİ.SENİNLE İLGİLİ HERŞEY BENİM İÇİN ÖNEMLİ. O kız sen gelmeden önce kullandığım bir kızdı işte-"

Kusura bakmayın ani ruh değişimleri oluyor da bende

"SEN NİYE BİRİYLE BİRLİKTE OLUYOSUN BEN GELMESEM DEVM MI EDİCEKTİN OLMAYA İNSAN SEVDİĞİYLE BİRLİKTE OLUR" göğsüne vurmaya devam ettim. İlk şaşırsa da sonradan sırıtıp bir kerede daha vuracağım sırada bileklerimi tutup yatakta üstüme çıktı....

"Ben seni seviyorum"

sumt:D -Rahatsız olan okumasın bitince söylicem-

Yazar'dan

ve Hilalin dudağından öpmeye başladı. Hilal şoktan çıktıktan sonra karşılık vermeye başladı. Ateş daha fazla hırslanıp sert öpmeye başladığında hilalin ağzından ister istemez bir inleme kaçmıştı.

Ateş kendini daha fazla tutamamış ve hilalin boynunda inip emmeye başladı. hilalin ağızından bi inleme kaçarken ateş dahada harlanmıştı ve hilalin kiyafetini yırtarcasına çıkarmıştı ve köprücük kemiklerini öpmeye.yalamaya.emmeye devam etti.

Hilal ateşin saçlarına da parmaklarını dolaştırıyordu.

ateş hilalin üstündeki sütyeni de çıkarıp göğüs uçlarını ısırıp emmeye başladı. Ateş hilalin göğüsün de oyalanırken hilal yapmaması gereken bir şey yapmış ve ateşin ismi ile inlemişti,

Ateş hızlıca üstündekileri çıkartı hilalin ve dudağından öpmeye devam etti. Ateş yavaş yavaş aşağı indiğinde vajinasını ilk öpmüştü bu hilalin kasılmasını sağlarken ateş vajinasını yalamaya başlamıştı. Hilal zevkten dört köşe oluyordu. Ateş yavaşça yukarı çıkmış dudağından öpmeye başlamıştı hilalin orta ve yüzük parmağını yavaşca içine sokmuştu. Hilal bunu hissedince ilk canı yansada sonradan zevk almaya başlamıştı.

smut bitti

13.03.2022

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 26, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Hapishane GxG (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin