HİLAL
Ona göstermekte iyimi yapıyorum yoksa kötü mü yapıyorum hiç bir bilgim yoktu. Kapıyı yavaşça açtım ve Ayşe ablayı kolundan tutup içeri çektim.
"Hilal!ecrinin burada ne işi var ve ne olmuş ecrine böyle" dedi.
"Otur şuraya anlatıcam herşeyi"dedim.
"Anlatmak zorundasın zaten böyle bir şeyi ateşten nasıl saklarısın sen" dedi dehşetle.
"Ya ben bugün siz bloktayken feridenin yanına gittim. Ben almadım falan dedi. Ben inanmadım tabi ki herkes yemekteyken bloğuna gittim. Orda buldum ecrini bu iyi hali her yeri kandı üstündeki de benim tişörtüm ona bol olacağını bildiğim için giydirdim." dedim.
"Niye sakladın peki" dedi
"Bilmiyorum o an ecrini saklamak daha iyi olur sandım ama pişman oldum tek başıma en fazla ne yapabilirim ki altı üstü 4 gündür buradayım elimden pek bir şey gelmezdi o yüzden sana söyleme kararı aldım zaten." dedim.
"Bilmiyorum hilalcim bence en doğrusu ateşe söylemek olur eğer olaylarım büyümesini istemiyorsan" dedi.
"Öğle yemeğinden sonra söylesem yani avluda olur mu sence" dedim.
"Olur tatlım hadi bay bay dikkat et ecrine" dedi ve gitti..
öğle yemeğinde yemekhane:
"Ateş" dedim fısıltıyla.
"Efendim" dedi.
"Avluda seninle bir şey konuşabilir miyiz?" dedim.
"Olurda ne hakkında" dedi
"Avluda öğrenirsin burada söylemem doğru olmaz" dedim.
Kafasıyla onaylayıp yemeğine döndü bende aynı şekilde
"Ateşcik bücür nerde" dedi bağırarak feride.
"Ne işler peşindesin bilmiyorum feride ama çözeceğim. Yine kurnazlık peşindesin" dedi ateş.
"O kurnaz benden daha yakın sana ateş dikkat et" dedi gözlerime bakarak.
"Ne saçmalıyorsun yine moruk" dedi ateş
Feride sadece gülüp önüne döndü.
"Bütün mahkumlar avluya bütün mahkumlar avluya"hepimiz avluya çıktığımızda etrafa baktığımda sadece spor yapmamız için olan alanın boş olduğunu gördüm ve ateşin elini tutum oraya doğru gitmeye başladım tabi peşimden de ateşi sürükledim sıçmasa bari azıma. Ona döndüğümde kızdığını tam anlamıyla anlamış oldum...
ateşin normal gözükızdığında veya bir şey hoşuna gittiğinde yada mutlu olursa gözü sksksksk
.
.
.
Bu kız cidden normal değildi.
"Niye çekiştiriyorsun beni" dedi sinirle
"b-bir şey konuşacaktık ya bende hereksin içinde konuşmayalım diye çektim" dedim.
"Tamam konuş dinliyorum" dedi.
"Ama fazla tepki göstermiceksin" dedim.
"Tamam hilal söyler misin" dedi.
Ateşten
"Ben-"hilal sözünün devamını getireceği sırada feride
"OOOOO ateşcimize bak sen kuzuyu ayartmaya çalışıyor" dedi
"Moruk canımı sıkma" dedim sakince
Hilal ne söyleyecekti bilmiyorum ama önemli bir şey olduğu kesindi yüz ifadesinden feridenin sözünü kesmiş olmasına sinir olduğuda belliydi.
"Vah Vah bücür nerde özledik onu" dedi feride garip gir şekilde hilale bakıyordu.
Hilal derin bir nefes alıp içeri girdi
"Aa kuzucuk daha çok eğlenecektik ama" dedi.
Diğerleri feride ye ağzının payını vereceğini bildiğim için hilalin peşinden gittim. Kendi bloğuna girdiğinde odasına girmeden kolundan tutum duvara yasladım. Korkmuş bir yüz ifadesi vardı.
"Ne oluyor ne söyleyecektin bana. 5 günlük kızsın ne saklıyorsun benden" dedim
"Ben-"bu sefer hilalin sözünü bacağıma dolanan 2 minik el kesti kafamı eğdim de ecrini beklemiyordum kafasında ve bazı bölgelerinde morluk vardı yorgun gözlerle bana bakıyordu.
"E-Ecrin" sesimin titremesine engel olamamıştım hemen kucağıma aldım ecrin ağlamaya başladı.
"Ateş" dedi titreyen sesiyle
"Efendim meleğim, söyle herşeyim "dedim
"Çok koytum,kayboldum,dövdüyey beni" dedi titreyen sesiyle
"Meleğim sen nasıl buraya geldim söyle bakalım" dedim o kimse benden çekeceği vardı
Y/N: yapma ateş yanarız
"Ben gelmedim ki. Ben uyuyakalmıştım .Sonra turuncu saçlı bir abla geldi beni kurtardı sonrada buraya getirdi" dedi
benim işim ne yarıda kesmek veğğ kestim gitti
05.05.2021
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hapishane GxG (DÜZENLENİYOR)
Rastgelehilal hapishaneye girer ve olaylar gelişir.... Şimdilik kitabımızı final yaptık ileriki zamanlarda olduğu yerden devam edeceğim...