9.BÖLÜM*DÜZENLENDİ*

875 17 0
                                    

MEDİA:ECRİNİN BEZ BEBEĞİ

Ateşlerin bloğundan çıktıktan sonra feridenin bloğuna gitmeye başladım. O minik kızı yeni tanımama rağmen feridenin o kıza dokunma düşüncesi beni deli ediyordu.

Tanımasam da o daha çocuktu ve buraya göre fazla masumdu. Feridenin bloğuna geldiğimde elimde olmadan fazla bağırmıştım.

"FERİDE KUŞÇU NERDESİN" dedim bağırarak.

"oooo kimler gelmiş" dedi feride odasından çıkarken.

"Ecrin .nerde." dedim sinirli bir şekilde.

"AAAA o bücür mü bilmem" dedi alayla.

"Sen şuan beni ciddiye almıyorsun ama benim senin hakkında bildiklerimi şuradan birisi öğrense yanında durmayı bırak aynı blokta bile kalmaz.. ECRİN.NERDE." dedim sırıtarak.

"Bilmiyorum dedi ya kızım neyi üsteliyorsun." dedi köpeklerinden biri.

"Öyle olsun ferideCİK eğer ecrinin kayboluşuyla alakan varsa hiç iyi şeyler olmayacak haberin olsun" dedim .

Birazdan sabah yemeği yenecekti onlar yemekhanedeyken koğuşu kontrol edecektim. Başka şekilde koğuşa asla giremezdim. Yani sanırım...

Herkes yemekhaneye inmişti bizim kızalar hariç ecrin nerde onu düşünüyorlardı. Bende gizlice kaçamak yapmıştım. B2 bloğuna geldiğimde sessizce içeri girdim. Feridenin odasını bilmiyordum. O yüzden bütün odalar bakmak zorundaydım. Eğer bir kişi bile buradaysa anında ferideye yetiştirirdi. Dikkatli olmalıydım. İlk odaya girdiğimde kimse yoktu.

6 dakika sonra

Fazla hızlı davranmıştım. Son 4 oda kalmıştı. ya bunlarda da yoksa minik ne yapacaktım. Boşuna ümitlenmiş olurdum. 18.odaya girdiğimde ecrin yatakta anlı kan yanağı ve kolu mosmor bir şekilde yatıyordu.

Şok olmuştum. Yatağa yaklaştığımda suratını daha net gördüm. Yüzündede morluklar vardı. Ecrini kucağıma aldım. Yavaşça Yaseminin bahsettiği oyuncak bebeği de buradaydı onu da aldım. Sessizce kapıyı arkamdan kapattım.

Hızlıca kendi koğuşuma gittim. Yasemin ve heves Allahtan burada değildi.

Elif için getirdiğim pansuman malzemelerinden kullanmadıklarımla ecrine pansuman yaptım. Başında beklemeye başladım. O sırada dışardan sesler gelmeye başladı.

"Hilal burada mısın" diye bir ses duydum.

Elifti bu ne işi vardı onun burada. Hızlıca odadan çıktım. Kapının önünde elifi gördüm.

"Ne işin var senin burada ecrini mi buldunuz yoksa" dedim.

Öyle bir heyecanla söylemiştim ki bir an kendime oyunculuk ödülü verecektim.

"Yok yok sana da bir şey oldu diye korktum o yüzden geldim sen bir şey bulabildin mi bari" dedi

"Yok hayır bulamadım" dedim

"tamam ben gideyim ateşlere de haber vermemiştim korkmasınlar şimdi benim için" dedi.

"tamam güzelim dikkat et" dedim.

Kafasını sallayarak gitti. Benim ecrinin burada olduğunu birine söylemem gerekiyordu ama kime kime...

ATEŞ*UYANDIKTAN 45 DAKİKA SONRA*

Hapishane GxG (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin