5.BÖLÜM*DÜZENLENDİ*

1.2K 26 8
                                    

MEDYA:ATEŞ KAYA

*ATEŞ*

Hilalin odasından çıkıp koğuşa geldik. Ecrin direkt elife sarılmak istediğimiz söyleyince elifi kucağımdan indirdim. Ecrin ablasına fazla düşkün o yüzden hiçbirimiz ne kadar şımarık falan demiyoruz. Diyeninde sonu hiç iyi olmaz .

"Ateş birazdan akşam yemeğine gideceğiz.

Gitmeden elife bunu kimin yaptığını öğrenmemi ister misin canım" dedi ecem .

"İyi olur öğren güzelim" dedim.

"Yine saçma işlere bulaşmayın olur mu kızlar" dedi Ayşe abla.

"Deneriz deneriz" dedim.

"Şu sabahki kız kimdi?" dedi ecem.

Bende pek tanımıyordum o yüzden yasemine döndük.

"Dün sabaha karşı getirdiler. Şeyma avluda gördü zaten de pek susacak birine benzemiyor. HİLAL adı bir kadına tecavüz eden birini öldürmüş 4 5 yıl yatacaktı öyle hatırlıyorum" dedi.

"Susmaz derken kanka" dedi ecem.

"Ya feride falan dinlemez bu gözü kara bir şeye benziyor tanışalı daha 1 gün bile olmadı ama öyle hissettim aynı şekilde senide dinlemez ateş" dedi .

Yasemin bana dönerek. Göreceğiz bakalım kim kimi dinlemiyor.

"Şu hilale söyle yemekhanede bizimle otursun" dedim.

Tamam dedi. bizde yemekhaneye gittik ve masaya oturduk.

*ecem elifi kimin dövdüğünü araştırıyor o yüzden yok*

*HİLAL*

Uyandığımda nedensizde başım çok ağrıyordu. Gözlerimi zar zor açıyorum. Başım dönüyor. dün öğlen yemek yedim ondan sonra yemedim ondandır belki dedim kendi kendime ve yatakta oturur pozisyona geldim. Kapı açıldı ve içeri yasemin girdi.

"Tatlım hadi yemekhaneye gidiyoruz" dedi.

"Tamam" dedim ve ayağa kalktım.

Dengemi sağlayamadım ve az kalsın düşerken yasemin kolumu tuttu.

"İyi misin hilal" dedi endişeyle.

"İyim iyim dün öğleden sonra yemek yemedim ondan başım dönüyor" dedim.

"Tamam tatlım tutun bana beraber gidelim" dedi yasemin.

Kafamla onayladım ve yürümeğe başladık. yemek haneye gelince ateşlerin masasına geçtik arkadan bir ses geldi.

"Ooo ateş yavru kuşu almışsın yanına. Bir tanısaydık" dedi feride.

"Tanışman gerekseydi tanıştırırdım nenem" dedi ateş.

"onun farkı ne ateşcik oda burada sürtüklük yapıcak" dedi feride.

"ben senin bildiğin insanlardan değilim Feride" dedim.

yavaş yavaş yanına ilerlemeye başladım.

"Hani mazAllah eşinin seni aldattığını bilmiyor olsam derim ki. Feride korkulacak biri*gözlerini sonuna kadar açtı masasının yanına geldiğimde kulağına eğildim* ben oğlunun bir katil uyuşturucu bağımlısı ve satıcısı olduğunu söylesem. Burada 3 tane telefon sakladığını şuan fularının arkasında çakı olduğunu söylesem Ne olur sence "dedim ve yüzüne baktım çok şaşırmıştı fazla takmadım ve yerime oturdum.

Kimse konuşmuyordu tamam kabul kendimi gidermek için kız kullandığım var ama bana kimse böyle konuşamaz lan bunların hepsi niye bu kadar güzel Yasemin, Heves ve ateş hariç hepsine yürüdüm he bide feride hariç diğer kızlar teklif sunarlarsa seve seve yerine getiririm. Şeyma kulağıma yaklaşıp .

"Buradan çıkınca B1 bloğundaki 203 numaralı odaya gel" dedi .

Herhalde ateş yada diğerleri benimle bir şey konuşacaktı kafamla onayladım.

Yemeği yedikten sonra Şeymanın dediği odaya geldim. İçeri girdim. içerde kimse yoktu. yatağa oturdum. yatak başlığına yaslandım. Ayaklarımı uzatarak beklemeye başladım. Kapı açıldı. Şeyma içeri girdi. Yavaş yavaş bana yaklaşıyordu.

18.04.2021

:)

Hapishane GxG (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin