Prolog

57 7 1
                                    

Wojna i niezgoda, to tak zaczynały dwa światy. Jeden jasny drugi ciemny. Były jak yin yang, różne, ale nie mogły bez siebie żyć. Na porządku dziennym były drobne potyczki  między mieszkańcami tych światów. Wyższe władze też ze sobą rywalizowały. Po ponad 3 pokoleniach postanowiono spróbować rozmowę pokojową. Na tę okazję zbudowano altanę która była na granicy światłości i ciemności. W równonoc wiosenną, dwa królewskie klany się tam stawiły.

Klan Uzumaki, byli oni rasą kitsune, byli szanowani wśród swoich i zawsze można było z nimi pogadać na obecne tematy.

Klan Uchiha, oni reprezentowali rasę tengu. Oprócz szacunku szerzyli strach wśród poddanych. Byli mniej dostępni, ale zaradni gdy ktoś powiedział o problemach miejscowych.

Rozmowy toczyły się w dobrym kierunku, kończono właśnie zapisywanie umowy z zasadami która oba światy mają stosować. Miał zapanować pokój z możliwościami handlu. Postanowiono zrobić przerwę by jeszcze chwilę się ze sobą zapoznać. Dwóch książąt również ze sobą rozmawiali. Wywiązała się kłótnia z jakiegoś błachego powodu. Nie powstrzymało to jednak tej dwójki do zagłębienia sporu i dojścia do ręko czynów. Obie strony myślały, że ta druga ich zdradziła. 

Tak rozpoczęła się bitwa w której umarło wiele cywilów, oba światy dopuściły się zbrodni wojennych. Między innymi tortury, gwałty, palenie żywcem czy mordobicie. 

Po kolejnych kilku latach znowu spróbowano z sojuszem który tym razem odbywał się tylko między głowami państw. By nie kusić losu rzucono klątwę która tworzyła błyskawicę. Ona zaś znikała tylko podczas równonocy i przesileń i utrzymywała się dwa tygodnie po tej dacie. 

Ustalono też obiady w altanach które pozwalały by utrzymywać kontakty z drugą stronną.

Od tych wydarzeń upłynęło całkiem sporo czasu. Co się teraz dzieje w obu światach sprawdźmy...
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hej,
mam nadzieję że prolog się podobał oraz mam nadzieję, że pójdziecie do następnego rozdziału (mimo upierdliwych reklam na telefonie). 
Do zobaczenia :)

𝔻𝕨𝕒 𝕆𝕘𝕟𝕚𝕨𝕒 ✯𝕊𝕒𝕤𝕦𝕟𝕒𝕣𝕦✯Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz