5.Bölüm (yardım)

439 27 2
                                    

Çok korkuyordum ne yapacağı mı bilmedigim gibi kimi arayacağımı da bilmiyordum. Telefon rehberinden rastgele bir numara çevirip açması için bekledim son çalmadan sonra karşı taraftan ses geldi. Benim acilen yardım istemem lazımdı. Alo sesi geldiğinde arkamda ki kişinin adım seslerini duyduktan karşıda ki kişinin tekrar"miray bir sıkıntı mı var ?" Diyen sesini duydum. Keremi aramıştım sessiz bir şekilde yardım et dedikten sonra abi nerde buluşuyoruz dedim. Kerem bir sıkıntı olduğunu anlamış olacak olmalı ki nerdesin dedemesi ile olduğum konumu söyledim. Bana sahilde durmamı 10 dakikaya geleceğini söyleyip katattı. Telefon kapandıktan sonra hâlâ takip eden kişinin adım seslerini duyuyordum. Sahile kadar telefonda konuştuktan sonra adım sesleri kesildi. Arkama bakmadan ilerlemeye devam ettim. İlerde keremin hızlı bir şekil de bana doğru geldigini gördüm. Yanıma gelip sıkıca sarıldı. Gözyaşlarımı tutamayıp ağlamaya başladım.

Kerem:şşt tamam geçti geçti bitanem geçti bitanem

Kerem bana sıkıca sarılıp saçlarımı okşarken bir anda başım dönmeye başladı. Ve...

Kerem'den davam

Uykumu bölen telefon sesiyle uyanmıştım. Arayan miray dı. Telefonu cevaplayıpladıktan sonra sessiz bir sesle yardım et sesini duydum bir terslik vardı. Sesle birlikte ayagı kalkıp nerde olduğunu sordum bana yerini söylemesiyle ona sahilde doğru gidip beni orda beklemesini 10 dakikaya orda olacağımı söyledim ve telefonu kapattım hızlıca arabanın anahtarını alıp evden çıktım. Karşımda gözleri dolu korkan mirayı görmemle adımlarımı hızlandıdım. Ona sıkıca sarılıp sakinleştirmeye çalıştım. Çok korktuğu için dayanamayıp ağlamaya başladı. Biraz ağladıktan sonra bana sarılan elleri gevşiyordu.

Kerem.: miray! Miray! İyi misin?

Mirayı kucağıma alıp arabaya kadar taşıyıp arka koltuğa yatırdım. Hızlıca şöför koltuguna oturup hızlıca arabayı hastane doğru sürdüm .hastanenin önünde hızlıca durup arka kapıyı açıp mirayı kucağıma alıp bağırmaya başladım.

Kerem:Doktor yok mu.!!!! Yardım edin!!! Hemşire , doktor yardım edinnn!!!!

Hemşire: Hastanın neyi var?

Kerem:Bilmiyorum. Yanına gittiğimde çok korkmuş bir şekildeydi. Sonra bayılıp kaldı.

Hemşire:tamam beyfendi siz burda bekleyin

Çok korkuyordum. Karşımda korkudan titreyip bana tüm gücüyle sarıldıktan sonra kollarımdan kayıp gitmesi...
ne olduğunu anlamamıştım ama uyanır uyanmaz mirayı bu hale getiren ş€r€f$izi bulup doğduğuna pişman edicem. Elimdeki titreyen telefonla beraber düşüncelerden kurtulup arayan kişiye baktım. Çalan mirayın telefon uydu. Miraç diye biri arıyordu. Telefonu açtım.

Miraç:Alo

Kerem:Alo

Miraç :sen kimsin? Miray nerde?

Kerem:sakın ol asıl sen kimsin?

Miraç: Ben mirayın okuldan arkadaşıyım . sen kimsin?

Kerem:Ben mirayın arkadaşının abisinin

Miraç: miray nerde şuan

Kerem:miray şuan hastane de benden yanındayım.

Miraç n-ne ne oldu miray'a

Kerem:sakim ol anlatıcam.(Anlatır)

Miraç: t-tamam ben hemen geliyorum.

Kerem. Tamam

(20 dakika sonra)

Miray'ın arkadaşı miraç gelmişti ikimizde şuan miray'ın uyanmasını bekliyorduk.

Doktor:Miray Akgül'ün yakınları

Kerem: biziz miray uyandı mı?

Doktor: hastanın durumu gayet iyi kendine geldi.

Kerem.: Peki görebilir miyiz?

Doktor: Tabi ama hastayı fazla yormayalım.

Kerem:Tabi doktor bey

Doktor: geçmiş olsun

Kerem:sağol 'un

İçeriye girdiğimizde mirayın uyanık ve iyi oldugunu gördüğümde sanki için şu serpilmiş gibiydi. Miray olayı anlatınca ben sinirle Beyza'yı aradım

Kerem: alo Beyza!! 

Beyza: efendim abi

Kerem: hemen hastaneye gel!!

Beyza:ne? Ne hastanesi abi ne diyosun

Kerem: soru sorma elifi de al hemen ...... hastanesine gel!!

Beyza:Tamam hemen geliyoruz

10 dakika sonra beyzayla elif geldi miraçla ben aynı anda kafa sallafıktan sonra aceleye çıktık hastaneden.

( Miyar'dan devam)

Başımın ağrımasıyla yavaş yavaş gözlerimi açmaya çalıştım. Doktor bana nasıl hissettiğimi sorduktan sonra biraz başımın ağrıdığını söylemiştim.baygınlık sonrası olabilir dedi. Ve değerlerimin iyi olduğunu söyledikten sonra geçmiş olsun diyip çıkmıştı. Aradan daha dakika geçmeden kapı açıldı ve keremle miraç girdi. Kerem beni buraya getirdi ama miraç'ın ne işi vardı ki burda? Kerem olayı anlatmamı isteyince anlattım. Sonra telefonu çıkarıp Beyza'yı aradı elifi de alıp hastaneye gelmesini söyledi. 10 dakika sonra elifle beyza içeriye girdi keremle miraç hızlıca oradan çıkmışlardı. Beyza ise annemi arayıp bu gün okul çıkışı yemek yemek için onların evine gittiğimizi ve biraz flim izlemek için 1 günlüğüne onlarda kalmamızı istemişti. Annemse bu konuyu onaylamış olmalı ki beyza kafasını izin verdi dercesine aşağı yukarı salladı. Sonra doktor gelip durumum iyi olduğu için taburcu olabileceğimi söyledi. Şuan beysaların evinde elif ben ve beyza evde oturup keremlere ulaşmak için sürekli arıyorduk.

  (1 saat sonra)

Zilin çalmasıyka beyza hızla kapıyı açtı içeriye kerem, miraç, alperen,çağan, barış ve doruk girdi.

Miray: kerem ne oldu.

Kerem: merak etme bitanem seni takip edeni bulduk. alperen ,çağan,barış,dorukta bize yardımcı oldular.

Miray: kimmiş peki??

..............

Zaa benim kuzenim en iyi yerde bitirmiş ben taslaktan bakabilirim ama bakmayacağım... Yani umarım son olarakta yani
oy-yorum zorunlu değil ama yaparsanızda biz iki kuzen çok mutlu oluruz ama yani tabi yapıp yapmamak size kalmış......
Neyse yeter bu kadar duygu sömürtüşü ben kaçar bye

~Rİ

SICAK  ÇİKOLATAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin