13. bölüm( Beni bırakma )

208 13 0
                                    

(Miray'dan devam)

Silah patlama sesiyle öylece dönüp kalmıştım. Kendimi kontrol ettikten sonra  önüme dönmemle şok oldum.

Miray: h-hayır.. H-hayır o-olamaz
Doruk hayır  hayır sakın bırakma Kendini
Sakın sakın doruk beni bırakma dayan lütfen

( 1saat sonra)

(Miraçtan devam)

Kapıdan girmemle duvar kenarında çökmüş mirayı ellerine önün de tutuyordu.

Miraç:miray!!!


Miray: (ağlayarak)m-miraç..

Miraç:(sarılır)şşşt tamam tamam sakin  ben geldim artık.

Miray:b-benim benim yüzümden oldu.
Benim suçum.

Miraç: (kollarından tutara) miray! Miray bana bak bana  bak.

Kriz geçiriyordu. Ama ne olmuştu. Miray ellerini saçlarına geçirip ben yaptım diyerek hızlıca etradında dönmeye başladı.

Miray: ben yaptım. Ben yaptım. Benim yüzümden. Benim yüzümden oldu.

Çağan: miray! Miray! Sakin ol!!

Çağan mirayı tutmaya çalışıyordu. Aakinleştirici vurulması hızlıca bi hemşire çagırmaya gittim. Geldiğimde miray çıldırmış bir şekilde bagırıyordu. Nasıl sakinleştirmek lazımdı... Buldum.

Miraç: miray! Miray beni dinle.

Olmuyordu. Duymuyordu beni sesimi yükselterek konuşmaya başladım.

Miraç: miray emir!

Emiri duymasıyla yavaşlamıştı. Biliyordum ile yarayacagını biliyordum.

Miraç: evet emir. Emir aradı. Ablam telefona bakmıyor dedi. İyi mi dedi. Emirin seni böyle görmesini ister miydin?

Bana dönerek pür dikkat bakmaya başladı.

Miray: hayır hayır görmemeli emir beni görmemeli ben iyi bir ablayım. Emir beni görmemeli.

Miraç:evet görmemeli. Şimdi sadece bana odaklan. Tamam

Miray'ın dikkatini çekerek gözlerine baktım. Sakinleştiricinin etkisiyle kollarıma düştü.

Hemşire: buyrun hanımefendiyi odaya alalım.

Doktoru takip ederek  mirayı yatağa yatırdım.hemşire serum takacagını 1 saate kendine gelecegini söyleyip gitti.

Miraç: alperen çağan siz murdar bekler misiniz?

Çağan:saçmalama istersen miraç tabiki bekleriz.

Alperen:yabancıyız gibi davranmayı bırak tabi ki de bekleriz.

Miraç: ( tebessüm ederek) eyvallah.

Oda dan çıktıktan sonra emre narış ve ben ameliyathane nin önünde beklemeye başldık.

SICAK  ÇİKOLATAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin