Miraç'ın ani fren yapmasıyla ellerimi tuttum. Ama başarılı olamamıştım.
Gözlerimi sıkıca kapatmamla beni tutulan iki el hissettim. Gözleri mi tekrardan açtığımda ise korktuğum gibi olmamıştı. Bi eli direksiyonda bana korkmuş bakışklarla bakan miraç, bi eli oturduğum koltukta diğer eli beni sıkıca ama canımı acıtmayacak şekilde korkarak bakan emirdi.Miraç: miray iyi misin bişey'in yok değil mi?
Emir: abla iyi misin ?
Miray: i-iyim.
Miraç: miray ben özür dilerim önüme yawru köpek çıkınca âni fren yapmak zorunda kaldım.
Miray: tamam sakin olun bişey'im yok. Hadi inelim bakalım köpeğe bişey olmuş mu olmamış mı
Ben arabadan indikten hemen sonra ikiside arkamdan inmişti. Yerde korkutan tir tir titreyen yavru köpeğin yanına yavaşça eğilim kucağıma aldım.
Elimle sevmeye kaltığımda ürkekçe uzaklaşmaya kalkmıştı. Ama buna izin vermeyip kucağıma sıkıca bastırıp sarıldım. Yandan iki tane ceketin yavru köpeğin üstüne örtmesiye yanımda ki iki güzel kalpli erkeğe baktım.. İkiside bana gülümsedikten sonra eve doğru yavaşca yürümeye başladım. Kapının ziline bastıkdan sonra annem şaşkınlıkla bi bana bi köpeğe bakıyordu.Pelin: miray kızım ne oluyor.
Miray: anne içerde anlatıcam geçmemize izin ver öncelikle
Yavru köpeği hızlıca koltuğa koyup koşarak içerden bir tane pofuduk battaniye getirip köpeği sardıktan sonra anneme karşıma oturdu.
Pelin: hoş geldin miraç oğlum.
Miraç : hoşbulduk Pelin abla.
Bakışlarım annem ve miraç arasında gezindirirken annemin sorusuna biraz çekimser bi şekilde cevap verdiğini hissetmekle ona döndüm gerçektende öyleydi. Annem onun aksine sanki hiç bi olay olmamış gibi miraç'a sevecen bi şekilde sormuştu. Emire baktığım da ise tırnaklarının kenarında ki şeyleri koparıyordu.
Miray: emir yeter bak sonra kanıcak orası.
Emir: miraç abi.
Miraç: efendim.
Emir : ben özür dilerim. Yani sana öyle . Sonuçta ablam senin öz ikizin çıktı. Seni anlayışla karşılamam lazımdı. Ama beni de anla lütfen ablama çok değer veriyorum. Onu kimseyle paylaşmak istemediğim için öyle yaptım.
Miraç yavaşça ayağa kalkıp hiçbir tepki vermeden bi kaç saniye durduktan sonra konuştu.
Miraç: ne duruyorsun oğlum gelsene diyip emire gülümsedi.
Emir koşarak miraç'a sarıldıktan sonra anneme baktım gayet mutluydu. Tamam mutlu olması güzeldi ama bu durumda olması çok garipti.
Miray: bu karıştırma olayını sen biliyor musun?
Annemin yüz ifadesi ciddi bi şekilde olunca kafasını evet anlamında salladı.
Miray:ne?
Pelin:sizde geçin çocuklar anlatayım.
............................................................
(5 ay sonra)
Güneşin gözüme vurmasıyla uyanmıştım. Pardın uyandırılmıştım.
Kutay: hadi kalk bakalım uyuyan güzel sabah oldu.
Miray: ya 5 dk daha lütfen
Kutay: hayır efendim bu sefer yok o sana kıyamama duygum uyanıcaksın hadi bakalım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SICAK ÇİKOLATA
Chick-Litüzerime sıcak çikolata dökülmesiyle başlayan yeni aile serivenimm ve yazar...... ayrıca 2. admin NOT: klasik aile hikayesi NOT2: YAZAR-Bella DÜZENLEYEN/EDİTÖR-Aleda NOT3: bu kısmı yazan kişi 2. admin yani Aleda kendi reklamımı yapmasam olmazdı ;)