kapıyı açtığımda ise karşımda agzım açık bir şekilde önümde ki kutuya bakıyordum.
Kutu:👇
2.admin bne aşşık ohmyak
Tekrar'dan telefona bildirim gelmesiyle ekrana baktıgımda. Whatsap'tan gelmişti.
0534***:Annenin kapı'nın önüne gelip kutuyu görmesini mi bekliyorsun.
(✅✅)Mesaj'ın gelmesiyle beni gördügü farkedip etrafa baktım. Ama kimse yoktu. Tekrar mesaj gelmesiyle ekrana baktıgımda ise
0534***: boşuna etrafa bakma göremezsin. Üşüdün kutuyu al da gir içeri
(✅✅)Telefonu cebime koyup kutuyu alıp hızlıca odama çıktım. Kutuyu annemin görmemesi için kalridıcak yer arıyordum. Kapını çalmasıyla ile korkup kutuyu kıyafetlerimin arkasına sakladım.annem kapıyı açıp.
Pelin: kızım makinayı çalıştıcam da kıyafetlerin varsa ver.
Miray: Tmm anne bekle
Banyo' ya gidip kirli kıyafetleri mi anneme verdikten sonra çıkmıştı.
Kutuyu bir yere kaldırıp whatsapp'a girdim.
0534***: begendin mi
(✅✅)Siz:neden böyle birşey yaptın?
(✅✅)0534***:Küçük bi doğum günü hediyesi diyelim.
(✅✅)Mesaj'a baktık'tan sonra dolaptan bir pijamalarımı giyip İsmini güneş koyduğumu kedimide kucagıma alıp yatağa uzandım. Bu yabancı numara kimdi? Doğum günüm olduğunu ve çikolatayı sevdiğimi nerden biliyordum. Onu bulucaktım. Ama nasıl...
............................................................
Sabah güneşin yüzüme vurmasıyla uyanmak zorunda kalmıştım. Zorunda kalmıştım çünkü annem odama perdeyi açarken temizlik yapacagını ona yardım etmem için kalkmamı söylemişti. kalkmayacagımı bildiği içinde emiri gönderecegini söylemişti. Emir'in ne yapacagını bildiğim için ise kalkmak zorunda kaldım Aşagı indim.Miray:günaydın sultanım
Pelin:günaydın uykucu
Miray:Ya anne yaa
Pelin: taama tamam bişey demedim.
Annemle kahvaltı hazırlamaya devam ederken babam yanımıza gelmişti.kahvaltımızı yaptıktan sonra tam 4 saat boyunca temizlik yapmış. Odama çıkıp elif'i aradım beyzayı da bagladıktan sonra 10 dk içinde parkta buluşmak için sözleşmiştik.üstümü degiştirir evden çıktım.
Kıyafet:
Miray: kızlar benim size bişey söylemem lazım.
Elif: söyle canım
Beyza: miray bı sıkıntı yok değil mi?
Miray!: benim sizde kaldıgım cuma günü. Uyku tutmmamıştı yatakta uzanıyordum. Gece tam 00:00 bana bi numaradan mesaj geldi. Alıp baktıgım da ise doğum günü mesajıydı.
Elif:ne?
İlk başta o kadar önemsemedim şakadır diye ama parti akşamı odamda pijamalarım giyip yatakta uzanıyordum. Yine aynı numaradan mesaj geldi. "Mesajları gösterir"
Elif: bu kutuyu gönderdi gıne göre seni çok iyi tanıyor. Onu bulacagını bildiğin içinde saklanıyor.
Beyza: o zaman biz bu işin peşini bırakmıyacaZ.
Miray:nasıl olacak o iş peki
............................................................
Kızlarla biraz daha konuşup eğlendikten sonra evlere dagılmuştık. Eve girdikten sonra bizimkilerle biraz oturup sonra odama çıkmıştım. Beyzayla konuştuklarımızın işe yarayacagını söyledikten sonra plana başlamam lazımdı. Elime telefonumu alıp whatsap' girdim.
Siz: selam
(✅✅)0534***:selam
(✅✅)Siz:naber
(✅✅)0534***:iyi.iyi de sen iyi misin?
(✅✅)Siz: iyim de niye öyle dedin şimdi?
(✅✅)0534***:Daha dün'e kadar dalga geçtimi sanıyordun. Şimdi kendin bana mesaj atıyorsun. Sen iyi değilsin sanırım.
(✅✅)Siz: iyi tamam o zaman gideyim ben.
(✅✅)0534***:yok yok gitme de senin yazmam da pek hayır değil?
(✅✅)Siz:Tamam yakalandım kabul
(✅✅)Siz:yarın tarih sınavı var.
Amam ben daha çalışamadım bile.
(✅✅)0534***:neden bi konuda mı takıldın
(✅✅)Siz: evet ya
(✅✅)0534***: Tamam peki hangisi
(✅✅)SiZ: hepsi
(✅✅)0534***:hımm peki o zaman. Söyle yapalım. Sen yarın okula gittiğinde sıranın altına bak olur mu?
(✅✅)Siz: Niye ki
(✅✅)
0534**: yarın anlarınsın şimdi yat dinlen.(✅✅)
Siz:Peki tamam o zaman
(✅✅)0534***:iyi geceler maviş
(✅✅)Siz: sanada
(✅✅)Balık yavaş yavaş oltaya geliyordu.Beyza'nın planını işe yarayacaktı sanırım. Kızlara haber verdikten sonra yatmıştım. Planın iş yarayacagını bilmemiz için yarını bekleyecektik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SICAK ÇİKOLATA
ChickLitüzerime sıcak çikolata dökülmesiyle başlayan yeni aile serivenimm ve yazar...... ayrıca 2. admin NOT: klasik aile hikayesi NOT2: YAZAR-Bella DÜZENLEYEN/EDİTÖR-Aleda NOT3: bu kısmı yazan kişi 2. admin yani Aleda kendi reklamımı yapmasam olmazdı ;)