Miray: ya hayır ya olamaz.
Beyza: gerçekten de çok iyi saklanıyormuş.
Miray: off ne yapıcaz şimdi?
Beyza: B planı'na geçecez
Miray: B planı mı?
Elif: B planı mı?
Beyza planı anlatacagı sırada zilin çalmasıyla derse girmek için kantinden kalkmıştık.
(30dakika önce)
Sabah yine alarm'ın çalmasıyla kalkıp hazırlanıp okula gitmiştim. Eliflerle buluşup sınıfa gittik.Bilinmeye'nin dediğini yapıp sıra'nın altıma baktıgımda bir tane dosya bulmuştum. İçini açtıgımda ise soru cevap atahtarı fotokopi'leri vardı. En sonda ki sayfa'da
"sınav için kagıtlar orda ha bu arada bu arada beni kolay kolay bulamazsın."yazıyordu. Onun bana yardım etmesiyle benim onu bulmam biraz daha kolaylaşacaktı. Ama o bunu anladıgı için. Bilerek yapmıştı. Bildiğin ava giderken avlanmıştım.
Tarih dersini ne kadar sevmesem bile sınava çalışmıştım. Yaptıgımuz plan ise olmamıştı. Zil çaldıgında kızlarla beraber kantine inmiştik. Beyza diğer planı da söyledikten sonra masaya miraçgil gelmişti. Onlara da olayı anlattık'tan
Sonra biraz daha muhabbet ettik. Zil çalınca hepimiz sınıflara gitmek için ayaga kalktık. Kantin den çıkarken kolundan tutulması ile durdum.Miray: miraç ne oldu??
Miraç: ya annemler müsaitlerse akşama bekliyoruz dedi de.
Miray: bilmem ki bi arayıp sorayım ben
Miraç: tmm senden haber bekliyorum o zaman
Miraç'a kafamla onay verdikten sonra annemler aradıp konuştum. Annemle de olur dedikten sonra kapatım miraç'a mesaj yadım
siz:miraç
(✅✅)Miraç: efendim
(✅✅)Siz:Annemlerle konuştum tamam o zaman akşam 6 uygunsa olur dediler.
(✅✅)Miraç: ben şimdi annemleri arayıp haber veririm sana.
(✅✅)Siz: tmm bekliyorım.
(✅✅)(Miraç'tan devam)
Annemlere arayıp Miray'ın dediklerini anlattım. Annemlere de olur dedikten sonra Miray'ın mesaj attım. Okul çıkışı miray kızlardan ayrıldıktan sonra bana el sallayıp gitmişti. Kenardan mira'yı izleyen takım elbiseli birini fark etmiştim. Adamın mirayı takip ediyordu ama kimdi. Eline telefonu alıp mirayın arkasından ilerlemeye başladı. Adamın yürümesiyle birlikte bende arkalarından gittim. Elindeki telefonla birini arayıp kapattı. Sonra tekrar kulagına götürdügünde ise bende elime telefonu alıp kutay abimi aradım.Miraç:Alo
Kutay: efendim miraç
Miraç: abi yardımına ihtiyacım var.
Kutay: ne oldu?
Miraç:mirayı takım elbiseli bi adam takip ediyor birilerini arayıp kapattı.yanıma gelebilir misin?
Kutay:tmm koçum nerdesin sen?
Miraç: muhtemelen mirayı evine kadar takip edecek birazdan orda oluruz gidince konum atarım. Güney ve kuZey abımı de çagır onlarda gelsin ne olur ne olmaz.
Kutay:Tamam ararım ben
Abımı kapattıktan sonra bizimkileri de arayıp gelmelerini istedim. Onlar geldikten sonra onlara olayı anlattım yolun kenarında siyah bi araba durdu. İçinde çıkan adamlarla beraber mirayın takip etmeye devam ettiler. Miray eve girince adamlar mirayın evin bahçenin fotoğraflarını çekmişlerdi yanıma duran araba ile kutay abiler inmişti. Kutay abime fotoğraf çektiklerini söyledikten sonra Kubilay abim de onların resimlerini çekmişti. Bana arabanın nerde olduğunu sorduğumda ise arabanın yerini göstermiştim. Arabanında fotograflarını çektikten sonra abimlerin yanına gittik...
(Miray'dan devam)
Okul çıkışı kızlardan ayrıldıktan sonra Uzaktan miraç'ı gördüm ona da el sallayıp Kulaklığımı takıp evin yolunu tuttum eve gidip üstümü değiştirdikten sonra şarj aletini beyzalar da kaldığımı aklıma geldi. Şarjım bitmek üzereydi annem ile şarj aletimi Beyza larda kaldığını 10 dakikaya alıp geleceğim söyleyip evden çıkmak üzereyken telefonuma bildirim geldi. Mesaj WhatsApp'tan da muhtemelen bilinmeyen numara yazmıştı. Whatsapp'a girip baktığımda ise doğru tahmin etmilti. Mesaja girdiğimde söyle yazıyordu.
0534***: çıkma! !
(✅✅)Siz: ne??
(✅✅)0534***: Sakın evden çıkma.
(✅✅)Siz:Sen nerden biliyorsun ki evden çıkacagımı
(✅✅)
0534***: Lütfen soru sorma sakın evden çıkma(✅✅)
Siz : tamam çıkmam.
(✅✅)Bilinmeyenim yazdığı mesaj ile şok olurken Artık evimi kamera taktırdığını falan düşünüyordum.
"Saçmalama miray yok artık o kadar da değil"
ne yapayım iç ses evde çıkacagımı anneme söyledim sadece o nerden biliyor ki?
" Adam senin doğum gününü ve çikolata delisi olduğunu biliyor bunu nasıl bilmeyecek"
Haklısın sanırım çıkma diye mesaj attığına göre ortada bir ciddi bir durum var Neyse artık yarın okulda isterim beyza'dan ben gidip üstümü giyineyim...(Miraç'tan devam)
Adamlar biraz daha Miray'ın kapısının önünde bekledikten sonra birine telefon açıp ardından arabalara doğru yürümeye başlamışlardı adamlar gittikten sonra.
Kubilay: ben bunları araştırayım biraz fotoğraflarını çektim Nasıl olsa kimin adamları oldukları ortaya çıkar.
Miraç:tmm abi sağol. Beyler Kusura bakmayın siz de buraya kadar yordum
Barış: Saçmalama istersen Miraç Miray bizim de arkadaşımız Tabii ki geleceğiz
Doruk: Evet barışdoğru söylüyor bu durumda yanında olmayacaksak sadece iyi gününde mi yanında olacağız saçmalama.
Miraç: eyvallah
Çocuklarla vedalaşıp dağıldıktan sonra Kuzey abim Güney abim Emre ve ben eve geçmiştik. Kubilay abim ve Kutay abim daha şirkette biraz daha işleri oldukları için gitmişkerdi. Saat 17'diydi Miray'lar 1 saat sonra burda olucaklardı. Onlar gelen en kadar üstümü degiştirip ödevlerimi yapmaya başladım....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SICAK ÇİKOLATA
ChickLitüzerime sıcak çikolata dökülmesiyle başlayan yeni aile serivenimm ve yazar...... ayrıca 2. admin NOT: klasik aile hikayesi NOT2: YAZAR-Bella DÜZENLEYEN/EDİTÖR-Aleda NOT3: bu kısmı yazan kişi 2. admin yani Aleda kendi reklamımı yapmasam olmazdı ;)