19

452 12 0
                                    

"Dobře a teď nám řekni jak jsi myslela to ze u nás nebudeš bydlet a ani tu nebudeš často?" Spýtal sa Tomáš keď sme si posadali na gauč

"V našom dome teraz nebýval sama. Býva so mnou Lukáš jasmina a kristyna. Plus tam je každý deň cely deň aj Patrik takze s nimi chcem ostať bývať. Ďalšia vec je že som začala na plný úväzok pracovať v studiu u Mareka. Tým že mi začínajú dlhodobé prázdniny chceme chodiť na fucking výlety ako sme chodili po dobu minimálne trištvrte roka. Samozrejme s vami sa stretávať chcem len to už bohuzial nemôže byt tak často." Oznámila som im cely môj dôvod

"Ne. Proč?" Spýtal sa pre zmenu Dominik

"Ty vole ja asi rozprávam po mongolský ne? Teraz som ti to povedala." Rozhodila som rukami

"No Promiň." Pretočil očami znovu Dominik

"Neprepacim ti ani picu!!" Ukazala som mu prostrednicek

"Tak se pojeb." Urazil sa

"Ty vole tak to jsem nevidel." Zasmial sa Jakub

U nich sme nafotili ich nový merch. Samozrejme mali potrebu to fotit na mne. Ze vraz tam vyzerám dobre a že od teraz budú fotit mna na merch. Bavilo má to. Domov som prišla okolo 1:00 ráno. Zajtra už nastupujem do prace takze budem vstávať skoro. To je o 11:30 lebo tam mám byt na 13:00 približne. Na zajtra mám 5 tetovani. 3 take celkom veľké a 2 malé ale za to majú viac farieb. Teším sa na to. Vošla som ešte rýchlo do sprchy. Potom som sa odlicila a natiahla na seba top a veľké voľne biele kraťasy s drakmi. Išla som si ľahnúť. Pred tým som si ešte zapla budik a chvíľku bola na ig. Prišla ki správa že má niekto označil v storke. Bola to storka Jakuba. Všetci sedíme na gauči. Napisal tam konečne je moje malá úžasná ségra zpátky. Chyběla jsi nám kočičko!!💘🥂😋

Prezdielala som mu to. Potom mi prislo že má niekto označil na príspevku. Bol to na úcte Milionplus. Fotky merchu bola som tam samozrejme označená. Bola som tam na fotkách s hasakom a tomasom tým že to bol jeho merch nového Alba. Miliarda komentárov že kto som atd. A potom úplne posledné bolo ako som bola označená na príspevku užívateľa tokaczkurvenej fotky ako sa obimame, sedíme na gauči aj s chalanmi a potom fotky s Hasíkom. Dala som tomu všetkému like. Nad všetkým som sa maximálne usmievala. Už som si len lahla a zaspala.

Vstala som na tu jemnu melódiu hasanovej pesničky. Na budik som si nastavila jeho hudbu. Najlepšie sa na ňu zobúdza. Vstala som a išla si dať rýchlu sprchu. V rýchlosti som si vyfenovala vlasy a natočila. V izbe som si obliekla čierne kraťasy s vysokým pasom, biele tieklo a na to modrú koselu s krátkym rukávom. Topánky som si vzala svetlomodré jordany. Náramky a náhrdelníky nesmeli chýbať. Zišla som dole kde som si spravila ľadovú kávu. Chvíľku som si posedela ale keď som si všimla koľko je hodín spravila som si ešte jednu kávu ktorú som si zobrala so sebou. Naštartovala auto, pustila si hudbu a išla do mesta. Teda ku štúdiu Mareka. Dlhšiu dobu sme sa nevideli. Buď som mala školu alebo sme neboli v Pardubiciach. Písali sme si ohľadom prace takze v kontakte sme boli ale nevideli sme sa.

Tetovanie prejdeme. Dokonca som si večer stihla spraviť na stehno G44 červenou farbou.

Domov som prišla okolo 8:00 večer. Vybrala som si jogurt a išla si sadnúť ku telke. Zapla som si The original. Sledovala som to ďalšie dve hodiny. Keď sa vrátili všetci štyria domov sadli sme si ku stolu a ja som začala variť. Oni boli na nejakej párty ja neviem ale je mi to vlastne jedno. Ja som sa po niekoľkých mesiacoch videla s týmy zmrdmi takze mi to je jedno.

Po chvíli mi prišla správa.

Kikiino: Promiň mi to ale ja mám jinu holku. Promiň mám tě rad Nelko

Pardon ja som vám to vlastne nepovedala. Mesiac som chodila s jedným chalanom. Volal sa Kristián a ako ste si mohli všimnúť tak už spolu niesme. Bol to jeden skurveny mesiac ktorý som si s ním užila. Telefón mi po 10 prečítaných spadol na nohy a začali mi tiecť slzy z oci. Hneď som sa rozbehla do izby. Skĺzla som sa po stene pri dverách mojej izby. Slzy som nechala voľne tiecť. Ja ani vlastne neviem či si to niekto všimol.

Ale asi áno keď asi do 20 sekúnd sa ozvalo klopanie.

"Nel jsi Ok?" Spýtal sa Pato

"Jasne že hej." Povedala som sarkasticky a on otvoril dvere

"Co je princezno?" Sadol si ku mne

"On...ja...ne na tu máš." Trepala som piate cez deviate tam som mu ten telefón radšej dala, on tam potom niečo napisal a položil ho vedla na skrinku

"Pojd sem. Neboj byl to jenom skurvenej čurak. Nesmis se ten zničiť kvuli niekomu kdo jsi te ani nezaslozi. Pamatuj že te moc miluju a jsem tady vždy pro tebe." Usmial sa a dal mi pusu na čelo

"Toto iste som počula aj od Kristiana, Dominika aj Jakuba. Skončilo to tak ako to skončilo." Utrel mi slzu

"Ale ja to myslím vážne a kdyz to nedodrzim kľudne mne i vykastruj. Ja se te nevzdám. Si moje segra. Si proste jako moje rodina.Nesmis udělat nic co bys litovala! Vím je to těžké. Jsi tady kvůli něčemu co musíš udělat. Když to neudělas nesmis odejít. Nikdo neví kvůli čemu je tady ale když už víš ze je upřímný konec můžeš odejít. Ale t to teď nesmis udělat. Kdo bude rozveselovat moje děti? Kdo je bude učit kraviny i když to zákazu? Ja vím ze je to teď kurva těžké ale všechno zle je Ja něco dobré. Všechno zle ráz odejde a přijde to dobré. Přijde člověk který tady ostatně na veky. Přijde člověk pro kterého je třeba riskovat ale bude to stát za to. Přijde člověk který pro tebe udělá prvé i poslední. Donese ti i modré z nebe. Nesmí nic skončit skor než by mělo jasné? Stane se všechno možné ale pamatuj Ja jsem tady stále a neopustil tě jen tak. Zvládla jsi toho hodně moc. Jsi silná krásná skvělá ženská která je tady pro každého i když ve uvnitř umírá. Proto chci aby jsi mi své pocity sdělila. Bude ti lépe a Ja ti budu moci pomoci. Protože tě moc miluju a ty mne též. Jsi moje skvělá segra a tak to zůstane při každé hádce. Proste my dva jsme nerozdělitelná dvojka jasné? Nesmí být nic co nás rozdělí Jo princezno moje jediná?"

!!info!!
Trochu som sa tu rozpísala. Celkovo mám teraz emócie úplne v pici a proste chápeme sa. Kus som bola na pokraji menšieho zrútenia ale už je všetko Ok. Ja som rada za tamto príbeh a za vás. Dakujem za čítanie. Ten druhý príbeh budem pokračovať alebo bude vychádzať samozrejme menej ako tento.

1141 slov💋

Proč o tomhle nevím? Protože se nezajímaš o svoji sestru vole!Where stories live. Discover now