11

473 10 0
                                    

Sedím u seba na posteli a počúvam hudbu. Cakam kým prídu rodičia ktorý potrebovali niečo vybaviť. Aj keď už je to divne lebo sa mali vrátiť už 2 hodiny do zadu. Boli na návšteve u otcovej sestry. Nechcelo sa mi tam ísť tak som ostala doma. Zrazu mi zazvonil telefón.

?:pani Vlckova?
J-áno pri telefóne. Kto je tam?
?:vasi rodičia mali vážnu autobehodu previazané ich do nemocnice, stratili obaja veľa krvi bojíme sa že neprežijú ale budeme sa snažiť robiť najviac. Dáme vám vedieť po operácii teraz sem nechoďte operácia bude trvať dlho.
J-aha dakujem pekne prosím ozvyte sa mi
?:jasne ozveme se

Zrusila som hovor. Je to všetko v prdeli. Keby ich nenechám ísť samých bola by som mŕtva aj ja alebo nikto. Teraz sú mrtvy oni a ja tu sama. Teda mám Jakuba a chalanov a tak ale proste rodičov nie a to nechcem. Cely čas som mala spustené slzy. Snažila som sa dovolať chalanom ale nikto mi to nezdvíhal. Až po chvíli mi došlo že majú koncert. Chcela som volať Lukasovi ale ten je teraz mimo Slovensko nijak by mi nepomohol. Od kedy sa poznám s chalanmi nejak už nechce so mnou mat nič spoločne neviem čo a prečo. Pato je na rodinnej obede ten to nezdvihne. Napisala som mu že keď bude môcť nech sa mi ozve. Obliekla som si biele rozťahané nohavice s dierami. Čierne voľne tričko. Okuliare na oci a kabelku. Do nej som si dala cigarety, vape, kľúče a telefón. Zišla som dole a vybrala flašku bechera. A vysla som von. Prechádzala som sa pri ceste po poli a popíjala bechera. Zastavila som pri malom jazierku s molom. Bolo to v strede opusteného, mg strašidelného lesa. Sadla som si na kraj móla, vyzula si topánky a pustila nohy do vody. Po asi hodine mi zazvonil telefón. Dominik. Bola som už celkom zliata tak som to zdvihla.

Áno?
D-nel kde jsi? Co se deje?
Som pri jazierku! Co sa zaujmas? Do teraz som ti bola ukradnutá.
D-ne nebyla. Promiň za to co jsem ti udělal. Jedu za tebou.
Hmm Ok.

Tipla som hovor. Ale jak vie kde som? Jaj aha. Jakub má moju polohu. Posrate iPhony. Kurva. Že mi to nedošlo. Boha čo mám teraz robiť? Viem. Lezat a namáčať si nohy vo vode. Po asi 30 minútach som počula prasknúť konarik niekoľko metrov odomna. Cuklo mnou ale aj tak som si dala ďalšieho loka z bechcerovky.

"Nelo!! Ty vole co deláš?!!" Začal Dominik

"Ja nič. Končím so všetkým. Nemám rodičov nemám už nikoho chápeš?" Oznámila som mu tuto závažnú info

"Cože?!" Posadil sa vedla mna

"Áno počul si správne. Som úplne sama." Lokla som si

"No tak ty mas teď dost jo, mas tady jeďte bratra a nás. Pod jdeme domu." Postavil sa

"Nie! Ja tam nejdem. Ku vám určite nie!" Sadla som si

"Tak jo, tak se jdeme koupat Jo?" Zasmial sa

"Nemám plavky ani nič."

"Dej si moje triko." Usmial sa na mna

"Da-dakujem." Falošne som sa usmiala

chyby
•toto je po dlhom čase taká kratšia časť ale sklo na telefóne mam celé popraskané takze musím zohnať nové do tej doby nebudem písať lebo musím povedať je to fakt na hovnoo takto písať

539 slov🥴

Proč o tomhle nevím? Protože se nezajímaš o svoji sestru vole!Onde histórias criam vida. Descubra agora