24

360 12 0
                                    

Išla som si dať rýchlu sprchu. Potom som si prezliekla kraťasy a nechala si to tričko. Zišla som za nimi dole. Sedel tam niekto koho som necakala. Sledoval s nimi seriál a ladoval sa popcornom tak ako ostatný. Pri tom do seba liali colu. Jak dlho som bola prec? Čo sa to vlastne deje? Posadila som sa ku ním a vyložila si nohy na stol.

"Nel múžeš na slovíčko?" Opýtal sa má

"Jasne pod na terasu." Usmiala som sa. On má len nasledoval

"Chci se ti omluvit. Jo říkal jsem ze tě nemám rad nebo tak ale mám. Chyběla jsi mi a Ja jsem už ani nečekal ze se někdy ještě ukážeš. Proste mi v životě chyběla ta holka která tu byla pro každého. Chyběla mi ta malá tajemná holčička. Jsi jak moje mladší segra a proste jsi mi moc chyběla. Nesmis nás už takhle opustit Jo? Chci s tebou strávit svoje narozky, Vánoce nebo i Silvestr. Proste už nás nesmis opustit. Bylo to těžké Ja vím ale už ne." Začal keď sme vyšli na terasu

"Neboj už nie. Už chcem byt iba s vami a teda mojou druhou rodinou." Usmiala som sa

"Dekuju ti moc." Objal ma

"Chýbal si mi Dominiku." Usmiala som sa naňho

Došli sme naspäť dnu a ľahli sme si na gauč. Pred mojim odchodom sme sa strašne zliali. Alkohol mizol rýchlo. Chalani zavolali nejaké baby ale aj nejakých kamaratov. Práve sedím v kresle tak ako rok do zadu s havanou ale čo je iné? Mám pri sebe aj bechera. Striedam to. V oboch je už pod polovicou.

Keď už mám dopité obe idem si po ďalšiu. V sekunde sa pri mne objaví nik. Bez dalších slov má ťahá do mojej izby. Ja idem samozrejme za ním. Keby niesom tak opitá asi by som nešla. Alebo hej? Ja už neviem vo svojich citoch sa nevyznám. Vosli sme do izby. Ja som hneď zamkla a vrhla sa dominikovi na pery. On mi chytil boky a ja som omotala nohy okolo jeho pasu. Rukami išiel pomalí nižšie a nižšie. Začal mi stláčať zadok. Ja som do bozkov vzdychala. On sa vitazoslavne usmial. Položil má na posteľ a dal si dole tričko. Potom ho dal dole aj mne. Znovu sa prilepil na moje pery. Rukou išiel pomalí až ku kraťasom. Tie v sekunde Ztiahol dole. Ostala som už len v spodnom prádle. Jemne prechádzal po leme môjho spodného pradla. Rukou zašiel pod neho a pomaličky do mna dal jeden prst. Potom pridal aj druhý. Prehýbalo má v chrbte a vzdychala som. Vzdychy sa snažil stíšiť. Keď som bola skoro hotová prestal. Išiel si rozopnut opasok ale ja som ho predbehla. Posadila som sa a pomaličky mu začala rozopinat opasok. Ten som mu stiahla a začala mo rozipinat nohavice. Tie som mu dala dole. Ja som sa postavila a jeho hodila na posteľ. On si iba lahol, oprel si hlavu o ruku a sledoval má. Kľakla som si k nemu a pomalí mu začala ťahať trenky dole. Tie som potom odhodila prec. Ešte pred tým som sa k nemu Sklonila a dala mu pusu.

"Chci tě. Moc."usmial sa do bozku

"Ja tebe. Ale ted jsem na rade ja takze si ted uzivej." Tiež som sa usmiala

Robila som mu mokrú cestičku pozdĺž hrude. Keď som bola už pri jeho panvy pozrela som naňho. On naznačil že 'áno' ja som sa usmiala. Najprv som začala rukou. On len vzdychal. Potom som išla ústami. Vzdychal hlasnejšie a hlasnejšie. Spravil sa mi do úst a ja som to prehltla. Lahla som si vedla neho, on sa postavil a prešiel k mojim nohám. Začal mi robiť vlhkú cestičku po vnútornej strane stehná. Keď sa dostal k môjmu najcitlivejšiemu miestu. Pozrel na mna a začal mi to robiť jazykom. Vzdychala som, prehybala sa v chrbte ale užívala som si. Teraz som sa spravila už aj ja.

Dominik si lahol vedla mna a pozrel mi do oci. Ja som spojila naše pery. Prehupol si má naňho. Sedela som na ňom obkročmo. Po chvíli bozkávania sme sa odtiahli a ja som presne vedela čo chce. Pri sedení na ňom ho do mna zasunul. Ja som hlasno vzdychla. Znovu spojil naše pery, chytil má za boky ktoré jemne stlacal. Pohybovala som sa na jeho panve z hora na dol. On rukami potom prechádzal vyššie až k mojim prsiam s ktorými sa začal hrať. Cítila som v tom vsetkom lásku a chut na toho druhého. Nebolo to take že jednorazové. Proste v tom boli cítiť lásku. Pred tým ako sa spravil ho vybral a ja som začala ústami. Urobil sa mi do úst a ja som to spokojne prehltla.

Po dokončení tohto všetkého sme si ľahli. Ja na jeho hruď a on obtocil ruku okolo môjho pasu.

"Miluju te Nel." Pošepkal a dal mi pusu do vlasov

"Ja teba." Dala som mu pusu na bradu vyššie som bohuzial nedotiahla.

Ráno som sa zobudila na buchot. Niečo dole spadlo. Neriešila som to lebo som vedela že tam dole sú ty chujovia. Zrazu som ucítila niekoho ruku vo vlasoch. Otocila som sa. Ležal tam Dominik. Trosku mnou Cuklo. Ale vedela som čo sa večer stalo. Pred tou našou spoločnou nocou som ako keby vytriezvela. Všetko si pamätám ale neľutujem to. Ináč by som to nespravila. Čakala som že odíde. Ved to on robí. Ale ostal. On tu seriózne ostal. Nad toto myšlienkou som sa usmiala.

"Dobrý ráno koťe." Usmial sa

"Ahoj, čakala som že odídeš." Posadila som sa k nemu, perinou som si ale zakryla prsia

"Tebe bych neopustil." Usmial sa na mna a oprel si hlavu o moje rameno

"Necakala som to." Neisté som povedala

"Co myslis? Tu noc nebo že jsem zustal?" Obzrel sa

"Celkovo čo sa stalo." Pozrela som na okno a snažila sa vyhnúť ocnemu kontaktu

"Lituješ to?"chytil mi bradu a otočil mi hlavu naňho

"Nie samozrejme že nie len som sa bála ako zareagujes. Či odídeš alebo čo." Neisté som sa naňho pozerala naozaj som sa bála ako bude reagovať

"Ty jsi jediný člověk kterého bych neopustil. Věř mi." Naklonil sa ku mne

"Verím ti inak by si tu asi nebol." Usmiala som sa a spojila naše pery

Posadila som sa naňho obkročmo. Neprestávali sme sa bozkávať. Až kým niekto nezaklopal na dvere. Odtiahli sme sa. Ja som si rýchlo obliekla spodné prádlo a dominikove tričko. Bolo prvé čo som našla. On si obliekol trenky a naťahoval na seba nohavice. Ja som zatiaľ odomkla dvere. V nich stal vysmiaty Jakub.

"Jak se mame?" Spýtal sa

"Ehm čo potrebuješ?" Usmiala som sa

"Hele šukejte kolik chcete jen tiše Jo?" Tiež sa usmial

"Ehm dobre? Môžeš ísť alebo ešte niečo?" Zamerala som naňho Pohlad to už Dominik stal vedla mna

"To je vše, ne počkej jdeš do ti Vídně? Nebo ne?" Bol na odchode ale predsa sa spýtal

"Uvidím buď pôjdem ale až večer alebo tam pôjdem potom s patrikom." Usmiala som sa a on len Kyvol a odišiel

Zavrela som dvere a zvalila sa do posteľ. Dominik sa zvalil ku mne. Preložil cezomna ruku s pritiahol si má k sebe.

"Chtěla jsi odejít?" Spytal sa

"Áno ale už asi nechcem. Minimálne nie sama."

Proč o tomhle nevím? Protože se nezajímaš o svoji sestru vole!Место, где живут истории. Откройте их для себя