16

433 10 0
                                    

V lište sa písalo toto:

Ahoj beruško!
Ak tento list čítaš sme už na lepšími mieste a chceme sa ti ospravedlniť za to že sme sa ani nerozlúčili. Budeme tá tu čakať v nebíčku. Píšem to ja mamka v nemocnici. Prebudila som sa na chvíľku ale neviem asi som potom zaspala tak že som sa nezobudila ked to čítaš. Tu haváriu sme nijak neplánovali ospravedlňujeme sa. Milujeme tá a vždy budeme. Ostan u jakubka a buď rada. Nájdi si chlapa takého aby tá vzdy miloval. Užívaj si život beruško!!
Pac a pusu mamka a ocko!

Keď som toto dočítala doslova som sa zrútila. Prisunula som si kolena ku brade a hlavu si dala do dlani.

"Nel co je babe?" Posadil sa ku mne nik

"Na" podala som mu list ktorý si prečítal

"Je mi to líto, zavoláme Kubovi?" Spýtal sa

"Asi áno dakujem." Trochu som sa usmiala

J-ahoj Nelino
N-a-ahoj kubi
J-co se stalo?!
N-rodičia... pošlem ti to **poslala som mu fotku listu**
J-Ježiš no vole, asi příjedem zítra Jo? Budu se snažit dojít teď jsi jdi lehnou sestřičko miluju tě tak  strašně moc jak ještě nikoho
N-dakujem kubi dobru
J-dobrou zlatko

Zrusila som

"Pod jedem spinkat." Zobral má na ruky Domča

"Dakujem."

Preniesol má do izby kde má položil do postele. Zakryl má perinou a lahol si ku mne. Vtiahol má do objatia. Sepkal mi že to bude dobre ale ja viem že nebude. Stratila som za poslednú dobu strašne veľa. Nikdy sa to už nevrati späť. Ale očividne keď niečo stratím príde niečo lepšie. Tak ako Kubo a chalani. V tejto chvíli je to jedina rodina a je mi to strašne ľúto.

-

Zobudila som sa okolo 10:00 ráno. Dominik stále spal tak som si len zobrala cigi a vysla na balkón. Musím povedať že dnes nebolo až tak pekne ale stále sa to dalo. Má prísť paťo takze sa teším. Sadla som si na menší gauč na balkóne a zapálila si cigaretu. Pozorovala som ranné Pardubice. Ľudí tu bolo veľa aj na to počasie. Teplo síce bolo len nesvietilo tak veľmi slnko. Čo musím povedať bolo skvele. Po chvíli som počula otvorenie balkónových dverí.

"Princezno máš tady neco." Oznámil mi

"Ahoj čo kto?" Tipla som cigu a išla za ním,,na gauči sedel paťo s menšinou krabičku v ruke.

Mal na sebe modre voľne nohavice. S dierami na kolenách. Biele tričko na tom sveter a okuliare. Usmieval sa od ucha k uchu keď si má všimol. Ja som sa ku nemu rozbehla a objala ho.

"Ahoj Drobečku." Obimal má Paťo

"Chýbal si mi strašne moc." Zamumlala som mu do ramena

"Tohle je pro tebe." Podal mi krabičku

"To si nemusel." Usmiala som sa a otvorila ju bolo tam niekoľko krabičiek Heylo 3 druhý prichute. Vždy si kupujem tieto

"Strašne ti dakujem už sa mi posledná minula." Dala som mu pusu

"To bola maličkost." Usmial sa

"Já jsem tady take!" Ozval sa Dominik

"Fakt! Boha už som si myslela že si prec." Pretocila som oci do hora

"Dik kundo." Spravil to iste

"Aj ja tá milujem." Oznámila som mu

-

Tých dvoch som zoznámila. A zistila som že je to veľmi zlý nápad. Sadli si a majú sa radi takze akože ne. Ja s nimi končím. Nakoniec sme nikam nesli ostali sme u chalanov. Je 22:00 večer a ja už ležím v posteli s Heylom v ruke z ktorej potahujem a sledujem film. Pustila som si 3 cast After ale musím povedať to he hrozné ako to skončilo. Kubovi som napisala že je všetko Ok nemusia sa ponáhľať.

Ináč tama vec ktorá možno niekoho zaujma ale skôr nie. Prečo sa bavím iba s chalanmi? Nemám ani jednu kamarátku dievča. Je to pre to že má od 1. ročníka má základnej škole šikanovali baby. Skončilo to na konci 9. ročníka keď som spoznala Lukáša. Odsudzovali má za strašne veľa veci ako napríklad postava, vzhľad, štýl aj za to te vraj som rozmaznávana aj keď som v tej dobe nemala takmer nič. 3 roky som takmer nič nejedavala. Mala som s tým strašne problemi ale keď prišiel Luky dostal má z toho všetkého a pomohol mi. Rodičia o tom poriadne ani nevedeli a už ani nezistia. Dostala som sa cez to, síce to bolo ťažké ale s nik som to zvládla.

Dva týždne od smrti našich rodičov. Pohreb bol ako pardon ale moc na picu ale Ok nevadí. S Lukym som trávila viac času za čo som rada. Pár dni som bola úplne mimo. Nechcela som jesť, pit proste nič. Dominik sa snažil byt stále so mnou za čo som mu strašne vďačná. Je zlaty, pozorný a strašne starostlivý. Som zaňho vďačná celemu svetu. Som vďačná za všetkých čo tu sú, čo sú v mojom úbohom živote ktorý sa zo dňa na deň úplne pokazil. Je tak okolo 9:00 večer a ja som sa rozhodla tu trochu upratať.

Keď som ale začala vysávať. Začala sa mi krútiť hlava. Napila som sa vody s pocitom že to prejde no bola som na omyle. Doma som bola sama lebo si Dominik išiel užívať niekde ku nejakej dievčine. V jednej chvíli som mala čierno a začala som padať na zem. Chrbát som si búchla o futra dverí takze som sa takmer ani nevedela pohnúť. Telefón som mala pri sebe tak som skúsila vytočiť pána Cittu. Keď už som začínala strácať vedomie zdvihol. Ja som zo seba len jemným hláskom dostala slovo Dominik. Neviem či má vôbec počul. Ja som už len zavrela oci a skúmala tmu.

Pohlad Dominika

Byl jsem u nějaké holčiny s kterou jsem píchal. Pak mi ale začal zvonit telefon. Nechtěl jsem to zvednout ale když jsem viděl kdo vola tak jsem to hned zvednul. Volala Nela.

D-ano Nel?
N-do-mi-ni-ku! 

Povídala ze strašnou  bolesti. Zrušil jsem a začal se oblékat. Něco ta holka říkala ale Ja nevím co. Hned jsem běžel domu. Odemknul jsem a letěl do jizby.  Ležela na zemi Nela a měla krev pod sebou. Vypadalo to ze padla na futra a pak mi volala ale nevím jist. Krev ji ale šla z ruky pod kterou měla trochu řeznutu myslím ze si ji roztrhala o postel. Běžel jsem pro obvaz, zavázal jsem ji ruku a položil do postele. Převlékl jsem ji ještě triko které měla od krve. Lehnul jsem si k ni a hladil ji po břichu. Dýchání měla v pohodě a pulz také. I tak jsem se tak moc hodně bal. Bylo toho na mě strašně moc.

-

Pravé jsem vstal. Bal jsem se usnout ale pak jsem byl tak moc unavené ze jsem to už nezvládal. Kluci byly celou noc pryč myslím ze v studiu. Přijeli ráno a nevědí o tom co se stalo. V noci jsem to tady poklidil a pak byl znovu s ni. Chyběla mi i když tu byla ale nevnímala. Říkal jsem ji hodně věci. Co se dělí nebo tak. Proste mi tak strašně moc chyběla.

Proč o tomhle nevím? Protože se nezajímaš o svoji sestru vole!حيث تعيش القصص. اكتشف الآن