Zobudila som sa z toho sna cela vyklepaná.
"Nelo ty vole jsem se bál!" Hneď na mna vyhukol Tomáš
"Prepáč snívalo sa mi niečo hrozné prepáč." Otocila som sa ku nemu
On mi Ztiahol do objatia. Hlavu som mu oprela o hruď a viac sa ku nemu prilepila. Na to sa ne zasmial. Hladkal má po chrbte až kým som sa znovu necítila lepšie. Dostala som nápad. Vždy keď mám mental breakdown striham si vlasy alebo si ich farby niekedy si robím tetko. A teraz má už dokonca aj omrzela moja cierna farba na vlasoch. Chcela som čisto bielu farbu.
"Tome?" Pozrela som naňho
"Áno?" Spýtal sa
"Chcela by som si nafarbit hlavu? Pomôžeš mi?" Usmiala som sa
"Jaku barvu?" Pozrel sa zdesene
"Bielu normálne čisto bielu. Pôjdeš so mnou kúpiť?"
"Jasne." Vycaril sa nám obom krásny úsmev
Išli sme do drogérie. Kúpili sme potrebné veci na to. Ja som si kúpila ďalšie tri biele farby. Jednu som už doma samozrejme mala ale ešte som ani raz nemala čisto bielu hlavu.
Vosli sme do domu vysmiati ako slniečka. Nemám potuchy čo robili ty dvaja ale spali. Teda minimálne Jakub. Pepa už raňajkovať.
"Dobrí ráno!" Zhucal na nás
"Jo i tobě." Povedal mu Tomáš
"Co jdete delat?"spytal sa s plnými ústami
"Idem si nafarbit hlavu." Usmiala som sa
"Teším se." Tiež sa usmial a ďalej sa napchával jedlom
Vlasy mám nafarbene. Moc sa mi páčia a dúfam že mi vydržia dlho. Teraz si balim veci na svoj výlet do Viedne na dva dni. Odchádzam zajtra coz je štvrtok. Vrátim sa v sobotu. Tak teda tri dni ale iba dve noci. Teším sa aj keď tam so mnou nebude žiadna vzácna osoba. Chalani dole sledujú seriál. Je 12:28 a ja som už mala zbalené všetky veci. Obliekla som si veľké čierne voľne nohavice, biele veľké dlhé tričko a na to sivú mikinu. Je dnes trochu chladnejšie. Na hlavu modrú šiltovku Harward. Nemám v pláne tam ísť ani nič. Len tá šiltovka vyzerala dobre. Na nohy vysoké vansky. Vybrala si longboard.
Vysla som von a jazdila po parku. Po troch hodinach som došla domov. Ty traja zmrdi stále ležali v takmer rovnakej polohe ako pred tým.
"Vole sak sa aspoň pohnite nie?" Zakricala som na nich, všetkými cuklo, Tomáš spadol z gauca a začali sme sa vsetci smiat.
Prepáčte za krátke castri ale posnažím sa dať už dlhsie len je toho teraz moc❤️
BINABASA MO ANG
Proč o tomhle nevím? Protože se nezajímaš o svoji sestru vole!
Fanfiction.....Bozkávala som sa s ........... keď zrazu niekto vošiel do izby. "Nelo co to kurva?!" Kričal Jakub "Proc o tom nevím?!!" "Preto že sa nezaujmas o svoju sestru. Keby sa ku zaujmas vieš o tom!"......