A sikátorból egy lány jött elő. A haja szőke, szeme világoskék. Alacsony, vékony termetű. Fekete csukjával fedve magát. Tovább haladtunk a sikátorban.
Ismeretlen: Miért üldöztek téged?
Rodion: Titokban étteremben dolgoztam.
Ismeretlen: Charlie-nál?
Rodion: Igen.
Ismeretlen: Én is dolgoztam ott. Meg is érkeztünk.
A sikátor végéhez értünk. Csak egy kis lámpa világította meg a zsákutcát. Téglafalak tele mindenféle graffiti-vel, és kukákkal. Odaálltunk a bal oldali falhoz.
Ismeretlen: Most figyelj.
Elkezdett kopogni a falon. Hatot kopogott egymás után. Egy kis rekesz nyitódott ki szem magasságban melynél zöld szempár fogadott minket. Ajtó nyitódott ki a téglafalban. Egy barna hajú velem egy magasságú közepes termetű gyerek fogadott minket.
Ismeretlen: Ő itt Jax.
Jax: Te meg ki a fene vagy?
Ismeretlen: A sikátor előtt találtam rá. Éppen a rendőrök elől futott.
Rodion: Rodion a nevem.
Ismeretlen: Most már ez is kiderült. Az én nevem Stephanie.
Jax: Fáradj be.
Egy szoba fogad engem. Viszonylag tágas szoba fekete két személyes kanapéval előtér-ben egy nagy barna asztallal, azon újságok helyezkednek el. A szoba feketére van festve és néhány led világítja meg. A kanapé felett egy óra van mely digitális. Csak az idő látszódik a falon fehérrel. A falon egy darts tábla melyen egy robot rendőr arca van, amely tele van darts tűk-kel. A kanapé bal oldalán egy kisebb konyha van, A konyhában egy mikró és egy szekrény van egy összehajtható műanyag székkel. A szekrény átlátszó, néhány evőeszköz, tányér és pohár található. a konyhapult mellett egy mosogató van.
Stephanie: Ez lenne az előszoba. Egybe van a nappalival és a konyhával is. Vizet és áramot tudtunk szerezni hiszen nem ehetjük hidegen az ételt.
A kanapé mellett egy barna fa ajtó nyílt ki lassan. Egy lány jött ki onnan. A világítás miatt fekete hajúnak és zöld szeműnek tűnt. Fekete cicanadrágban és fehér has pólóban volt fekete cipőben. Fél mosollyal jött ki az ajtón a nappaliban.
Stephanie: Ariana.
Ariana: Ki az új tag?
Stephanie: Rodion a neve. A rendőrök kergették.
Ariana: Üdv a csapatban.
Rodion: Hogyan álltatok össze?
Ariana: Stephanie mentett meg minket a rendőrök elől akárcsak téged.
Stephanie: Mind elvesztettük a családtagjainkat.
Rodion: Hogy történt ez?
Jax: Születésem után az anyukám meghalt. Egyedüli gyerekként a családban apám nevelt fel egyedül. Rendőrként dolgozott. A robotok bejövetelével szép sorjában kezdték átvenni a rendőrök szerepét. Ám apámat nem szerelték le. Az egyik legjobb volt a munkájában. Kimagasló teljesítménye miatt nem cserélték le. Ő lett az egyetlen fennmaradt ember rendőr. Egy nap bank rablásról jött a jelentés. Azonnal oda is indult robot társával. Amikor odaértek az elkövető menekülésben volt. Apám felé futott. Tévedésből őt lőtték le. A tettes robot elfutott, apám meg életét vesztette.
Ariana: Születésem után otthagyott minket apám. Nővérem már a születésemnél meghalt. Ketten maradtunk anyukámmal. Édesanyám bankban dolgozott takarítóként. Egyszer egy bankrablás során pisztollyal megsebesítették. Életét vesztette a helyszínen. A nyomozás során nem találtak ujjlenyomatot a fegyveren. Nem tudták elkapni a rablót.
YOU ARE READING
Hamis élet
ActionA könyv árvákról szól akik 2030-ban élnek. A robotok leváltották az embereket. Próbálnak túlélni ebben világban, amely rengeteg gonoszságot rejt