X fejezet: Déjá vu.

4 0 0
                                    

Charlie: Sose furcsáltad azt Rodion, hogy én vagyok az egyedüli étterem tulajdonos, aki nem robot?

Rodion: Nem.

Charlie: Annyira ártatlan vagy Rodion.

Mosolyog közben.

Charlie: Tudod mi az a Kommer?

Rázom meg a fejemet.

Charlie: Régebben a Kommerek szállították a kristályokat az alagúton keresztül a város különböző pontjaiban.

Rodion: Akkor igazából egy szállító voltál?

Charlie: Igen.

Rodion: Mint az a kopasz a filmben. Tudod a kocsikkal meg minden.

Charlie: Igen tudom.

Rodion: Mi is annak a filmnek a neve?

Charlie: SZÁLLÍTÓ! Konkrétan az a neve, hogy szállító!

Rodion: Ja, tényleg.

Charlie: Ja, tényleg!

Rodion: Jólvan na! Térjünk vissza a témához.

Charlie: Te tértél el tőle.

Rodion: Tudom. Hogy is volt ez a Kommer dolog?

Charlie kezével mutatja, hogy menjek utána. A lépcsőn lefelé sötétség fogad.

Charlie: Várjál, felkapcsolom a villanyt.

Charlie: Megvan.

Egy kis szoba tárul elém. Polcok rajtuk vizekkel és konzerv ételekkel. A szoba közepén egy biliárdasztal, tőle balra egy ágy van.

Rodion: Ez a kis bunkered?

Charlie: Valami olyasmi. Tudod nem árt elővigyázatosnak lenni. Probléma esetén itt el lehet lenni jó pár ideig.

Rodion: Értem.

Charlie: Apropó. Visszatérve a Kommer-es dologra. Még nagyon régen volt egy Kelet-Ázsiai kereskedő. Tőle származik az egész. Ő hozta be ezeket.

Rodion: Te voltál az összekötő?

Charlie: Igen.

Rodion: Mit tudsz ezekről a kristályokról?

Charlie: Nem sok mindent. Inkább az összekötő összekötője voltam. Én csak megkaptam a csomagot és leadtam a nagykutyáknak az alagúton keresztül. Azt furcsálltam, hogy egy folyadékot kellett egyfolytában szállítanom. Lehet abból állítják elő a kristályt?

Rodion: Meglehet.

Charlie: Mindegy is. Ma aludj itt lent. Holnap reggel hozok neked le reggelit nyitás előtt meg lehozom az alagút térképét. Hamarabb zárok és akkor majd el tudsz menni az alagúthoz délután. Elég nagy, szóval két napodba biztos fog telni az átnézése.

Rodion: Rendben van. Köszönöm Charlie!

Charlie a kezével legyint egyet.

Charlie: Hagyjad csak. Meg kellene dönteni a robotok uralmát. Én hiszek benned, hogy megtudod csinálni. Majd reggel találkozunk.

Indul fel a lépcsőn.

Charlie: Ha esetleg nem tudnál elaludni...

A polcon kutakodik. Az egyik üveg víz mögül elővesz egy gumilabdát. Megrázza majd felém dobja.

Charlie: Mivel, hogy egyedül nem lehet biliárdozni, ezért ezzel el tudod magadat foglalni.

Rodion: Köszönöm!

Hamis életWhere stories live. Discover now