Fehér plafon. Fehér, mint a hó. Kelésem legelső pillanata. A tegnap nem éppen a legjobbra sikeredett. Elveszítettük Rodion-t, Stephanie teljesen összetört és nem sikerült szerelmet vallanom Jax-nek.
Sóhajtok egyet és az ágy széléig jutok el.
Lassan ki nyitom a szememet mely a sárga mennyezetre vetődik. Citromsárga, mint a falak körülöttem. A tegnap elég rosszra sikeredett. Stephanie és Rodion kapcsolatának a vége Stephanie szívében nagy kárt okozott. Részben hibásnak érzem magamat Ari-val együtt. Nem elleneztük a kapcsolatuk végét. Sajnos ez így nem mehetett tovább. Nem fért össze a szerelmük a tervvel. Félek az enyém sem fog Arival, ha egyáltalán lesz valami belőle. Egy újabb nap újabb szerelmi vallomás lehetőségével, de megint elszúrtam.
Kiülök az ágy szélére, lendületet véve elindulok az ajtóm felé.
Nyitódik a fehér ajtó, kilépek rajta. Balra fordulva Jax-szel találkozok. Épp a szobáját hagyja el.
Ari: Reggelt.
Jax: Neked is.
Megállunk egymás mellett. Hosszú csend veszi kezdetét. Próbálom megtörni.
Jax: Nem vagy éhes?
Ari: De, egy picit.
Jax: Akkor menjünk enni.
Ari: Jó ötlet.
Jax: Menj csak előre.
Ari: Köszi.
Enyhe mosolyt elejtve a lépcső felé veszi az utat. Megindulok utána. Az emeletről leérve megpillantjuk Stephanie-t, ahogy épp a kanapén alszik. Összekuporodva pihen közben reszket a hidegtől. Ari odalép mellé és betakarja a barna takaróval. Megfordul majd mutatóujjával jelzi, hogy halkak legyünk. Bólintással válaszolok neki.
Ari: Menjünk a konyhába.
Suttogja nekem.
Jax: Oké.
Beérünk a konyhába.
Ari: Picit unom már a tojást. Nem eszünk valami mást?
Jax: Na és mit?
Ari: Mondjuk pirítóst?
Jax: Jónak hangzik.
Ari: Előveszem a hozzávalókat addig te keress serpenyőt.
Jax: Rendben van.
Az alsó szekrényben keresgélem a serpenyőt. Kiveszek egyet mely piros külsejű míg a belseje fehér.
Jax: Jó lesz ez?
Mutatom feléje.
Ari: Aha. Kettő kenyér elfér benne egyszerre. Gyújtsd be a tűzhelyet.
Jax: Oké.
Serpenyőt a gáztűzhelyre teszem. Megnyitom a gázcsapot és benyomom a gombot.
Ari: Mennyit eszel?
Közeledik felém jobbról. Kezében vaj, szalonna és fél kiló kenyér.
Jax: Kettőt.
Ari: Szalonnával?
Jax: Aha.
Ari: Oké.
Felbontja a zacskót és kivesz belőle négy kenyeret. Elkezdi megkenni őket vajjal.
Ari: Vettél elő fakanalat vagy csipeszt?
Jax: Fakanál vagy csipesz?
Ari: Igen. Fakanál vagy csipesz. Valamivel meg kell forgatnod majd a pirítóst.
YOU ARE READING
Hamis élet
ActionA könyv árvákról szól akik 2030-ban élnek. A robotok leváltották az embereket. Próbálnak túlélni ebben világban, amely rengeteg gonoszságot rejt