V. fejezet: Kispajtás.

15 0 0
                                    

Mikor jönnek vissza már?

Gondoltam magamban. Stephanie-n látszódott az aggodalom. Ment fel-alá, nem tudott egyhelyben maradni. Nem láttam még ilyennek. Átgondolva és nyugodtan kezelte a helyzeteket, ám most izgult Rodion-ék miatt.

Stephanie: Hol vannak már ennyi ideje?

Jax: Nyugodj meg főnök. Nincsen semmi bajuk. Hamarosan megérkeznek.

Próbáltam lenyugtatni Stephanie-t. De vajon mitől viselkedik máshogy az elmúlt időkben?

Rodion az oka. Amióta itt van körülötte forog a világ. Csak vele foglalkoznak. Annyira idegesítő. Mintha én nem is lennék a csapatban. Túl kedvesen bánik vele Stephanie. Tuti van köztük valami. Addig nem baj amíg Ariana-val nem kezd el romantikázni.

Mit nem adnék, ha elmehetnék kettesben valahová Ariana-val. Lenne alkalmam rá elmondani, hogy szeretem őt. Mindig veszekedünk meg vitatkozunk. Egymás agyát húzzuk, de én csak így tudom kifejezni az érzelmeimet. Nem azért teszem mert utálom pont az ellenkezője. Nem tudom, hogy ő is emiatt teszi ezt vagy szimplán nem kedvel. Nehéz szavakkal kifejezni a szerelmet.

Gondolkodásomat zörej szakítja félbe.

Stephanie: Van valaki kint. Talán ők azok?

Jax: Hamarosan megtudjuk.

Csend majd hat kopogás. Stephanie megnyugodott. Boldogan megy oda az ajtóhoz beengedni Ariana-t meg Rodion-t.

Kinyitja az ajtót és bejönnek rajta at többiek. Hangulata hamar megváltozott. Most már nem ideges. A szokásos arcát mutatja. Nem gondoltam volna, hogy van ideges, nyugtalan énje ám ezt most volt részem megtapasztalni.

Kinéz az ajtón, majd becsukja azt.

Stephanie: Nem követett senki titeket?

Ariana: Egy robottal sem találkoztunk.

Stephanie: Helyes. Megbeszéljük a tervet. Ariana tudnál egy picit segíteni?

Ariana: Persze

Stephanie elindult a lépcsőhöz és Ariana ment utána.

Jax: Lassan szokássá válik elvonulni kettesben beszélgetni.

Ariana visszanéz a lépcsőröl.

Ariana: Már akivel lehet ugyebár.

Mosolyba lábad az arca és tovább megy a lépcsőn. Hallgatom ahogy felmegy a lépcsőn. A fa nyekergése egyre halkabb majd elhalkul.

Csend van. Rodion a kanapé felé veszi az irányt. Leül majd egymást nézzük. Kezd kínossá válni a hangulat. Odacammogok a székhez és elhelyezkedek rajta. Próbálom megtörni a csendet.

Jax: Miről beszélgettél Ariana-val? Hova mentetek?

Leszegezett fejjel a kezét piszkálgatva válaszól a kérdésemre

Rodion: A parkban voltunk. Semmi különösről nem beszélgettünk.

Jax: Gondolom Ariana is tudja?

Felemeli a fejét és furcsán néz rám.

Rodion: Mit is tud Ariana?

Jax: A szerelemeteket Stephanie-val.

Rodion arcán döbbenet látható. Emelkedett hangvétellel, indulattal válaszol.

Rodion: Honnan tudod ezt?

Jax: Eléggé észrevehető. Míg ti a parkban voltatok addig Stephanie nagyon aggódott miattatok. Nem láttam még ilyennek. Ezt te okozod nála.

Hamis életDove le storie prendono vita. Scoprilo ora