na obrázku Cameron
Ani jsem se nevzpamatovala a už být týden od toho incidentu s tím klukem pryč. Byl tak každý den a vždy to byla celozrnná bageta a minerálka.
Vždy je tu tolik lidí , že si normálně ani nepamatuji kdo všechno sem chodí a jak často ale po tom incidentu, si ho prostě pamatuji.
Vím, že sem chodí každý všední den mezi třetí a čtvrtou. Jestli studuje tak je tu nejblíž škola kam chodím já ale ta je vysloveně jen o umění a nebo medicína , jenže já osobně bych ho netypovala ani na jedno z toho.Dneska je sobota a můj otec odjel za babičkou pro peníze, neboť už nemá žádné. Většinou se tam zdrží na celý víkend takže mám celý víkend klid a sama pro sebe.
Vstala jsem si na 11 a šla jsem si udělat snídani a zavolat Olivii jestli by nechtěla dneska ven. Bylo mi jasné , že se dočkáme kladné odpovědi a to se také stalo , takže jsem se převlékla a šla jsem ke kavárně Spes. Vždycky mě zajímalo co to spes znamená ale nikdy jsem se to prozatím nedozvěděla.
Olivie jako vždy přišla o 5 minut později ale to nijak už neřeším , neboť to ona vždy.
Šli jsme spolu do jednoho obchodu s oblečením kde jsem si koupila obyčejné úplné černé šaty na úzká ramínka. Olivia si toho koupila tolik , že jsme museli k ní aby jsme nenosily těžké tašky.
Nakonec jsme se rozhodli , že spolu půjdeme ještě do kina. Před začátkem filmu do mě Olivia začla hučet :"Co kdyby jsme šli spolu do tanečních?"
Všichni co mě znají a hlavně ona vědí, že do tanečních bych nešla i kdyby mi hrozila smrt. A to jsem ji svým způsobem řekla :"No tak to ani náhodou. Kluci tam chodí jen aby tam očumovali holky. A dlouhé šaty a upravené vlasy a boty na podpatku nejsou nic pro mě." Ona pak začla se řeči typu , že jí tam nemohu nechat samotnou a jak se opovažuji si říkat kamarádka. Ale to mi říká vždy když není po jejím , takže jsem si z toho hlavu nedělala a začla svojí pozornost směřovat k filmy který začal hrát.Po filmu jsme si zašli do jednoho Fast foodu pro jídlo, neboť jsme byly hladové až do morku kostí.
Během jídla jsme měli konverzaci o to co hodláme si vybrat za téma na hodinu fotografování.
Pro mě je hlavní malířství a pro Olivii fotografování.
Nakonec jsme si každá své téma vybrala a najedly jsme se. Po cestě domů jsme narazili na jedno knihkupectví ,tak jsem si zkončila pro pár knížek a rozloučila se s Olivii a šla domů, poněvadž musím jít dodělat jeden projekt na přednášku kterou mám v pondělí.
Po dodělání toho projektu jsem si sedla s novou knížkou na výklenek v okně a začetla jsem se. Kniha byla tak zajímavá, že jsem se dokázala odtrhnout od ní po tom co jsem byla už více jak polovině knihy.
Svůj pohled jsem namířila na hodiny v mém pokoji které ukazovali už desátou večer , což znamenalo jediné a to netflix a chipsy. Takže jsem si vzala laptop a z kuchyně jedny chipsy slané a lehla jsem si a začla koukat na zaklínače.
Po zkouknití čtyř dílů jsem nakonec zavřela laptop a odnesla misku do kuchyně do dřezu a vydala se do koupelny si vyčistí zuby , neboť jsem si sprchu hodila ještě před tím než jsem se začla dívat. Pak jsem si pouze vlezla do postele a usnula jsem......................
Neděle se od mé soboty moc nelišila. Akorát jsem nebyla s Olivii v kině a obchoďáku ale na skateboardu.
Olivie mě přesvědčovala, že příští týden v sobotu je jedna party na kterou musím jít, neboť ji pořádá nějaký její známý. Mnohokrát jsem ji řekla ne ale nakonec jsem ji řekla, že si to ještě pořádně rozmyslím a dám vědět. Což se jí zrovna dvakrát moc nezamlouvalo ale lepší malá naděje než žádná.
Cestou jsme to vzali okolo Starbucks kde jsme si vzali frapuccino a jeli jsem k Olivii kde jsme se koukali na sitkomi v televizi a jedli u toho skoro všechno co nám padlo pod ruku.
Já jsem dneska přespala u Olivie , neboť zítra jdu jen na jednu přednášku kterou mám až v jedenáct takže si pro baťoh a projekt skočím ráno domů.
ČTEŠ
mělo to tak být
Romance*Eleanor je dvacetiletá dívka žijící se svým alkoholickým otcem. Už mnohokrát chtěla své utrpení ukončit ale neudělá to, neboť tu má nejlepší kamarádku. Studuje umění a věří, že jednou z ní bude slavná malířka. *Cameron je dvaadvacetiletý kluk kter...