na obrázku je Alexandr (ten co rozváží jídlo)
Dneska mám jít s Olivií , Dylenem a Cameronem do kina ale rozhodně se mi tam nechce. Proti Dylenovi nic nemám přijde mi jako příjemný člověk a myslím si , že se k Olivií hodí, ale Cameron mi pije krev.
Říkám vám, že tento člověk je na zabití a to nepočítám už ten incident s tou debilní bagetou. Ale včera jak tam seděli a mluvili tak Cameron přihodil vůči mé osobě dost hnusných připomínek.Právě je čas oběda a já se mám z hodinu s nima sejít ale místo toho jdu do postele a píšu Olivii: Promiň ale je mi špatně takže dneska kino vynechám abych byla na páteční přednášku zdravá.
Já Olivii nelžu , toto je poprvé a mám z toho velmi špatný pocit ale jestli potkám Camerona ještě jednou tak ho zabiju nebo se zabiju já.
Jen tak jsem ležela a koukala na You, když jsem najednou uslyšela , že někdo vešel do domu. Táta to nemohl být, poněvadž je u babičky. Takže mi bylo jasné , že to je Olivia , neboť je jediná kdo má klíče od našeho baráku.
Když se otevřeli dveře do pokoje tak tady bohužel nabyla pouze Olivia ale i Dylen a Cameron.
Olivia se ke mně přišla blíže a spustila:" Jak se cítíš? Nemohli jsme jít do kina bez tebe. A navíc s Camerona i Dylena bude doktor takže věřím, že by ti mohl alespoň jeden z nich pomoct , když nepůjdeš k doktorovi."
Já jsem ji jen na to řekla, že jestli toto je za potřebí, že ať jdou do kina.
Na konce odešla s Dylenem , že se na mě může podívat Cameron.
Po tom co byli od dveří dále tak jsem řekla :"Toto vážně není nutné. Takže můžeš jít a vzít je do toho kina."
On se na mě jen blbě usmál a začal též mluvit :" No jo. Už je mi diagnóza jasná. Nikam se ti nechtělo , takže jsi lhala." "Páni z tebe je tak chytrý doktor , že už ani nemusíš studovat medicínu. A teďka vypadni."Cameron šel pryč nejspíše za nima. Já pak jen slyšela"Nevíš co jí je? Není to něco smrtelného?" A pak jsem slyšela jedině odpověď :" Trpí jak to pořádně nazvat vymýšlením nebo tak nějak. Nic jí není. Jen nechtěla jít do kina. Je zdravá , teda po fyzické stránce podle mě určitě ale u té psychické tak už určitě ne."
Mohlo mě napadnou , že to Cameron řekne ale i tak mě to naštvalo a ne málo.
Do pokoje mi vletěla Olivia a začla ječet :"Proč si mi lhala? Víš jak jsem se bála? Už jsem si představovala jak ti budu muset vystrojit pohřeb a jak bych bez tebe žila. A ani jedno se mi z toho nelíbilo." Já jí jen řekla:" Promiň ale nevím nechce se mi trávit čas s Cameron. Slibuji , že toto je naposledy co jsem ti lhala. Ale nikam nejdu nemám Camerona vůbec ráda. Je namyšlený a otravný."
Nakonec mě vytáhla do toho blbého kina sice nevím jak je to možné ale podařilo se jí to.
Naštěstí Cameron byl celou dobu u filmu sticha , takže jsem to přežila já i on. Pak jsem se stavili do Starbucks pro frapuccino a muffiny.Oba nás doprovodili k Olivii kde jsem přestala i já , neboť jsme se rozhodli, že budeme mi dvě péct cookies s čokoládovými kousky.
Já zrovna nejsem milovník vaření a pečení ale s Olivii se u pečení a vaření zasměji více než kdekoliv jinde.
Ještě jsem se pustili do hraní minicraftu , kde jsem si postavily krásný nový dům. A když jsem se od počítače a laptopu odtáhli bylo už skoro tři hodiny ráno.
Takže jsem šli spát s tím, že zítra máme volno , takže by jsme zašli do aquaparku já doufám, že sami ale obávám se, že tam bude i Cameron.
ČTEŠ
mělo to tak být
Storie d'amore*Eleanor je dvacetiletá dívka žijící se svým alkoholickým otcem. Už mnohokrát chtěla své utrpení ukončit ale neudělá to, neboť tu má nejlepší kamarádku. Studuje umění a věří, že jednou z ní bude slavná malířka. *Cameron je dvaadvacetiletý kluk kter...