6.Kapitola

1 0 0
                                    

Dnešní plán byl jasný. Jít do aquaparku , kam jsem se moc těšila. Dokuď mi nebylo řečeno, že tam jde i Dylan s Cameronem. Dylan je normální člověk s mozkem ale Cameron... Ten mozek nechal na Antarktidě nebo nevím.
Vzala jsem si jednoduché černé dvojdílné plavky a černý ručník a to všechno jsem dala do plátěné tašky s potiskem jednoho obrazu od Van Gogha.
Do aquaparku jsem se ani nelíčila, neboť to nemá smysl , když budu ve vodě.
S Dylenem a Cameronem jsem se sešli před barákem. Ve předu seděl Cameron , neboť je to jeho auto. Sice ho nemám ráda ale jednou bych chtěla černého mustanga taky.
Olivia si sedle vedle Dylena. Na mě zbylo bohužel místo vedle Camerona.
Když jsem vyjížděli z ulice tak Olivia chtěla začít konverzovat, tak se pustila do mluvení :"Čí je to auto? Já jen , že vypadá jako to co by chtěla Ell. Je na tom autě kůň..." Já jsem se na ní otočila a probodla ji očima ale i tak se jí Cameron ozval :" Toto auto je moje. A mustang není jediná značka co má ve znaku koně." A já doufala , že si nevzpomene , že to byl mustang ale výplodí Ferrari nebo tak něco. Ale pro mojí hrůzu si vzpomněla.
Cameron se na mě celou cestu divně díval.

V aquaparku jsme se rozdělili a šli do šaten. Já jsem si hodila rychlou sprchu a vzala si plavky a vydala se k vyhřívce , kam jsem měla namířeno jako první, neboť jsem ve nechystala hnedka na poprvé jít do té studené vody.
Ve vyhřívce jsem zavřela oči a hlavu naklonila lehce do stropu.
Jenže vedle mě si někdo sedl. Cítila jsem jak se na mě dívá a vypaluje mi díru svýma očima do těla. A když jsem je otevřela tak jsem si všimla, že ten člověk je Cameron.
Byla jsem naštvaná takže jsem na něj pustila :"Děláš si srandu..? Ty mi nedáš pokoj? Přiznávám, že se mi líbí tvoje auto. Přiznávám, že jsi i docela chytrý s hezký ale dej mi pokoj."
On se pouze pousmál a dál seděl. Pak potichu řekl něco jako :"Ty taky nejsi úplně k zahození."
Nevím co tím přesně chtěl říct ale vypadl a já měla klid.
Sešli jsme se až na oběd kde jsem se vzala kuskus a pak jsem si šla na chvíli lehnout na sluníčko ale na sobě jsem měla tolik krému na opalování faktorem 50 , neboť já se vždy spálím a to jsem natřená tolik , že nechytím vůbec žádnou barvu.
Když už jsem byla odpočinutá tak jsem šla  na skokanský můstek a skočila do toho úžasného velkého bazénu který tu je.
Tak jsem pak potkala Olivii a Dylena a dokonce Camerona a celkem jsem se bavili.
Oni tak byli ještě po šesté ale já šla v šest domů. Cestou jsem si koupila čínu s doma si pustila Netflix a koukala na seriál You.
Kolem deváté mi psala Olivia , že je doma a , že si to vážně užila. A , že příští týden by jsem spolu někam měli jít. Což nesmím dopustit takže jsem doufala , že se něco stane a já nebudu muset trávit čas s Cameronem.
Pak jsem šla jen spát , neboť jsem z dneška byla tak vyčerpaná, že to snad ani víc nešlo.

mělo to tak býtKde žijí příběhy. Začni objevovat