Taylan'ı orada öylece bırakıp aşağı inmiştim. Asansörden çıkıp dışarı çıktım. Altay hazırlanmış şekilde Hamza'yla oynuyordu. Yanlarına gidip Hamza'nın yanağını öptüm. Yanağı kırmızı ruj olmuştu. Gülümseyerek Altay'a döndüm.
- Fazla yakışıklı olmuşsunuz Altay Bey. Hoşuma gitmedi.
Altay şaşkınca bana bakıyordu.
Altay: Sen de gereksiz güzel olmamış mısın sence Mayıs ?
- Bu gece benim doğum günüm bebiş. Mecbur.
Altay: Bak Taylan'dan son yaptıklarından sonra hiç hoşlanmıyorum. Doğru, ama bu zulüm Taylan'a bile fazla değil mi ?
Omuz silkerek cevap verdim.
- Gözde'nin sarılmasını izin vermeden önce düşünseydi.
O sırada Arda abi Hamza'yı almak üzere bahçeye geldi.
Arda: Hamzaa hadi oğlum yemek vakti.
Beni ve Altay'ı görmesiyle duraksadı.
Arda: Vayy bu ne şıklık be.
Ona gülümseyerek karşılık verdik. Bana bakarak alaylı bi tonda konuştu.
Arda: Allah Taylan'a sabır versin.
Altay: Amin abi. Sıkıntılı bi gece olucak onun için.
Ben onlara göz devirirken Ozan ve Rojin bahçeye giriş yaptı. Ozan havalı şekilde gözlüğünü takarken Rojin ona göz deviriyordu.
Ozan: Uzun zamandır yoktum. Biri demiş öldü. Şimdi yazsınlar gece hayatının prensi Ozan Tufan geri döndü.
Rojin: Gece vakti güneş gözlüğüyle tam sana yakışan bir giriş yapacaksın gece hayatına aşkım.
Ozan: Tarzımız farkımız Rojin Hanım.
Kahkaha atıyordum konuşmalarına. Aptallar. Rojin'e dönüp çok güzel olduğu anlamına gelen bi işaret yaptım. Yanıma oturup kulağıma eğildi.
Rojin: Kızım sen aynada kendine baktın mı ? Yunan tanrıçası gibisin.
- Oha Roj abartma.
Rojin: Ne abartma ? Kafayı mı yedin sen canım. Taylan ne hale gelecek farkında mısın ?
- Banane beter olsun.
Rojin: Acımasız birisin.
Ozan: Ee hadi ne zaman gelcek bunlar ?
Mert Hakan ve Kerem'in inmesiyle gözler onlara çevrildi. Mert Hakan'ın bakışlarını üzerimde hissedebiliyordum. Kerem heyecanla önümüze gelip gömleğinin yakasını düzeltti.
Kerem: Nasıl olmuşum agalar ?
Ozan: Evli olmasam senin için gay olurdum kardeşim.
Kerem: Hayatımda duyduğum en iyi iltifatlardan biriydi Ozi eyvallah kalsın kardeşim almayayım.
Mert Hakan gözlerini ayırmadan yanıma, salıncağın direğine yaslandı.
Sessizce kulağıma fısıldadı.Mert Hakan: Çok güzel olmuşsun. Fazla güzel olmuşsun.
Kafamı kaldırıp gülümseyerek yüzüne baktım. Benimle iletişime geçmesi mutlu etmişti.
- Teşekkür ederim Merto, sende çok şıksın.
Burukça gülümseyerek kafasını yere eğdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wonderkid ○Taylan Antalyalı○
Fiksi Penggemarİnşallah götün donar da zatürre olursun wonderkid