#4

4.3K 146 45
                                    

"Bu kızlar çok cani abi ya Allah belanızı versin!" diyen Oğulcan abime baktım.

Sıcak çayıma bandırdığım bisküviyi düşürmeden  ağzıma attım.

Bu insanlık için küçük benim için büyük bir başarıydı.

"Allah senin belanı versin daha!" diye ağzımdaki şeyle konuştum.

"Ağzında yemek varken konuşma!" diyen Taylan'a baktım.

Melisaya yapışmış ikisi telefon bakıyorlardı. Biz ona Taylanın yediği boku çakma Müge Anlı edasıyla gezinen Melisaya o yediği boku bulma şeysi diyelim.

Meğersem Melisa ile bizim Taygo çıkıyor bundan benim şu an haberim olmuştu.

Aynen devam edin böyle çocuğun falan olunca öğrenirim ben ne gerek var ki?

Taylan hala bana baktığını görünce dil çıkardım. 'Napıyorsun' bakışını atarken ben,
Oğulcana bakıp az daha laf ettim.

"Noluyor ya! Benim ne suçum var ben çayıma püstük batırıyorum!"

Elinde telefonu ile Peri'ye sinir olan ama sinirini benden çıkaran hanzo bana bakıp güldü.

"Pardon Asel"

"Lütfen isim verelim yanlışlık olmasın! Ki hatlarda karışıklık olmasın! Ben masum şekilde bisküvi yerken durduk yere beddua yemek istemiyorum" diye ekledim.

Hala Oğulcan'nın evinde oturuyordum.

Aslında Melisa'dan yediğim tokatla evi hatta ülkeyi terk ederdim ama bugün sağ tarafımdan kalktığım için
hiçbir tribe girmemiş üstüne oturup çay içmiştim kızla.

"Melisa attığın tokatı Tokatlılar bile atmadı yemin ederim! Hala sızlıyor"

Taylan'nın Instagram'ını staklayan Melisa bana baktı.

"Ya güzelim ben bilseydim senin İrfan'ın kuzeni olduğunu vuru muydum gevura vurar gibi?"

"Vururdun?"

"Az daha sert olurdu inan" ona demirci gözüyle bakarken birinin telefonu çaldı.

Taylana usulca fısıldadım. "Neyle besleniyor bu? Motor yağıyla falan mı? Ya da dinozor kemiğiyle falan?"

"İkinci tokat geliyor ama!" Dediğinde bir anlık çıkmıştım.

"Bir tokat daha atarsan Tokatlı olurum herhalde?"

"Asel sus!" Diye Oğulcan abim bir anda bana karışınca üzülerek önüme döndüm.

"Herkes düşman bu evde bana!"

"Efendim?"

"..."

"Tamam tamam geliriz" deyip telefonu kapattı Oğulcan.

Bize bakıp. "Hadi kalkın Kerem'e gidiyoruz"

"Saçmalama! Hiç bir yere gitmiyorum!"

∆∆∆

Arda Turan'ın gür kahkahası ile düşüncelerimden kurtulup etrafa göz gezdirdim.

Aynen aynen gelmeyecektim!

Kapıdan giren ilk kişi bendim.

Dedim ki açın kapıyı Kerem'ın Aslısı geldi!!!!

Ulan yürü be en fazla ne olabilir deyip gaz verdiler.

180'le gidip 90'la kapıyı kırdım.

Gazla çalışan ben kapıyı açan Kerem beni görüp kapıyı suratıma kapattı.

Gri Eşofman √ | Kerem AktürkoğluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin