Odamın kapısı hayvan gibi açıldığında refleks olarak uyandım
Gözlerimi sonuna kadar açıp hangi deyyusun huzuruma bu şekilde girdiğine baktım.
Taylan bana bakıp kahkaha attığında ben hala ne olduğunu anlamaya çalışıyordum.
"Çok komiksin Asel?" diye hala gülüyordu. Eğer Melisa gibi tokatçı olsaydım şu an Taylanı bir tokatta
duvara yapıştırmıştım.Sivrisineğin gelişi gibi olurdu; hızlı ve çabuk ölüm.
"Noluyor Taylan ne kahpeliğin aklına geldi?"
"Kızım çok çirkinsin" şimdi cinlerimi şaha kaldırmıştı bak.
Gardropda ki aynamdan kendime baktım. Akşamdan kalan göz makyajımı tamam abartmayalım sadece maskaramı çıkarmayı unutmuş, ve saçlarımın cadı gibi kabarması mıydı Taylanı bu kadar
güldüren."Bana baksana sen?" Yatakta ayağa kalkıp Taylanın omzuna atladım.
"Napıyorsun manyak?"
"Sen hangi hadle! Benim odama girersin?!"
Taylan üzerinden beni atmaya çalışırken de bana söyleniyordu. "Kızım insene üstümden Alparslan bile Anadolunun kapılarını böyle zorlamamıştı?"
"Sen beni padişahla mı karşılaştırıyorsun?"
"Ya Asel Galatasaray'ın sosyal medya görevlisi olarak işe alındın onu söylemeye geldim bir dişlemediğin kaldı Allah'ını seviyorsan bırak beni!"
"Ciddi misin? Bak yalan söylüyorsan?"
"Niye yalan söyleyeyim ya?"
"TaylağŇ"
"Bugün aradılar sabah telefonun aşağıda kalmış ben açtım işe alındınız falan diyince ilk şok oldum ama sonradan anladım hayırlı olsun güzelim " dedi içten bir sarılma ile.
"Taylağn koyim de yaylağn" dediğimde beni kendinden uzaklaştırmaya çalışıyordu. O kadar duygusal birisi diğilim mafales.
He aynen aynen.
Kes pls.
"Seni düşünüp de buraya gelen ayaklarıma çiviler batsaydı da gelmeseydim!"
"Şaka yaptım tamam tamam"
"İnme inseydi de merdivenin başında kalsaydım!"
"Asel bırak mısın?" Diye bağırınca abim geldi.
"Ya noluyor noluyor?" diye içeri gelen abim bizi o halde görünce gözlerini devirdi.
İrfan abim olaya el atması ile Taylanın tepesinden inmiştim.
"Taylan kabul oldu dimi şimdi?"
"Evet bir işin var artık senden kurtuluyorum" diye sevinçle sarılan Taylan'a bende çığlık atarak eşlik ediyordum.
Abim olayı anlamayınca Taylan açıklık getirdi.
"İyi ya hayırlı olsun"
Abimin sevinmemesi beni kıskanmasının tek sebepiydi.
"Hadi kahvaltınızı edin" diyen abime eşlik edip aşağıya indik.
"Taylan az önce şaka yaptın dimi? Benden kurtuluyorsun diye değil de iş buldum diye sevindin dimi?"
"Yok hiçte bile kurtuldum diye sevindim"
"Yapma bak beddua ederim"
"Et nolcak ki?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gri Eşofman √ | Kerem Aktürkoğlu
Фанфик"Pıçak jilet neşter, kopuyoz genjler" Gönül ister ki Aslı olup Kerem'e yar olayım ama benim adım Asel. (benim adım cafer) Çocukluk aşkım olan sarı kafayla saçma bir şekilde ayrılıp sonra yine kaderiniz bir cilvesiyle tekrar birleşmemizin mucizey...