"Kızları anlamak felsefeyi anlamaktan zordur Kerem!"
Berke'nin bu cümlesi ortam müsait olsaydı hayvan gibi gülmeme sebep olabilirdi.
Felsefeymiş. Sor felsefe ne diye inanın bilmez.
"Kızları çözecek kadar kişiyle bir ilişkim olmadı inan"
Berke'nin kaşları yukarı kalkarken bana bakıp güldü.
"Çok agresif"
"Berke boş yapma git!"
"Ne var kızım iki sohbet edelim dedik hevesim kırıldı şu an dimi Batu" Dedi sahte bir şekilde üzülerek.
"Asel görmeyeli uzun zaman olmuştu?" Dediğinde gülümsedim.
"Keşke daha uzun kalsaydı." Dediğimde kahkaha attı.
"Neyse gençler sizi gördüğüm iyi oldu. Kerem sana büyük bir özür borcum var. Gerçi Asel sana anlatacaktır. Ama oyun değildi bu küçük fare sana cidden aşık olmuştu!"
"Küçük fare sensin" dedim dev gibi sıçana. Bir kendine bir bana baktı ve gülümsedi.
"Yani şu zamana kadar umrumda değildi ama seni burda görmüşken söyleyeyim istedim benim için boş bir konuydu!" Dediğinde ne kadar kalpsiz olduğunu anladım hayvanın.
Berke boğazını temizleyip tam konuşacaktı ki araya girdim.
"Geçmişle alakalı konuşmak istemiyorum" dedim üstüne bastıra bastıra.
"Hay hay hanım efendi!" Dediğinde sessizliğini bozan Keremciğim konuştu.
Konuş Keremciğim.
"Bak eskiden ne yaşadığınız hiç umurunda değil inan şu an ne yaşadığımız önemli benim için?!" Kerem mala anlatır gibi tane tane anlattı.
Bir dakika lan o yüzden mi ilk geldiğimde beni hiçbir şey yerine koymadın.
Neyse onu bir ara hallederdim.
"Bişey yaşayamadık zaten senin yüzünden sürekli senden bahsedip duruyordu. Asla bir hikayemiz olmadı. " Kerem bana bakıp tekrar Berkeye baktı.
"Oyun olmadığını asla sana ispatlamadığı için üzgündü sana olan sevgisi azalmıştı ama o içindeki üzülüşü her zaman ona ümidi olmuş içindeki Kerem sevgisini öldürememişti. Ve isteği de oldu seni bulup hatta sevgini bulmuş artık" dedi beni şaşırtan Berke.
Vay beyni varmış.
Kafasını salladı sadece ben Kereme bakıyordum o ise yere.
Bir şey söylemesini istiyordum ama o susuyordu.
Çünkü o Berkeyle sevgili olduğumuzu sanıyordu.
Sevgili olduk ama ben hiç bir zaman onu sevmedim. Zaten çok geçmeden ayrılmıştık.
"Neyse neyse aranıza girmek gibi bir niyetim de yok zaten benim de yeni bir sevgilim var ve ilişkimiz çok iyi gidiyor ben sadece Aselle seni görünce mutluluklar dilemek için geldim."
"Ben de özür dilemek için tekrardan kusura bakma Kerem" dedi Batuhan senin kusuruna bakarım.
Berke uzun bir nefes alıp bana baktı. "Hayallerine ulaşman beni mutlu etti. Mutluluklar" Kereme eliyle selam verip geldiği yere döndüler.
"Aman ne saçma bir şey oldu ya hadi gidelim"
"Sen yani siz hiç sevgili olmadınız mı?" Oyunu sormuyordu çünkü artık inanmıştı.
Berk sağ olsun güzelce özetlemişti içimden geçen duyguları.
"Olduk ama senin düşündüğün gibi bir ilişki olmadı"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gri Eşofman √ | Kerem Aktürkoğlu
Hayran Kurgu"Pıçak jilet neşter, kopuyoz genjler" Gönül ister ki Aslı olup Kerem'e yar olayım ama benim adım Asel. (benim adım cafer) Çocukluk aşkım olan sarı kafayla saçma bir şekilde ayrılıp sonra yine kaderiniz bir cilvesiyle tekrar birleşmemizin mucizey...