Elijah byl v šoku, protože netušil že jsem to byla já a Klaus po něm vrhal vražedné pohledy do té doby dokud ho nezastavil Kol.
K: „nevěděl to Niku, hlavní je že je v pořádku ne? "
N: „přesně hlavní je že je v pořádku "
E: „já..- Elizabeth se chovala tak přesvědčivě "
N: „to je jedno hlavně že je zpátky "
Klaus chtěl jít za mnou ale zastavila ho Rebekah.
R: „teď se převléká "
N: „už bude určitě převlečená "
R: „Niku "
Klaus jí obešel a šel dál.
N: „je to i můj pokoj sestro "
Klaus odešel za mnou do pokoje a když vešel do pokoje viděl mě ležet v posteli zachumlanou v peřině tak že mi byli vidět jen oči.
N: „kde jsi byla? "
L: „unesli mě dva upíři naštěstí jsem v pohodě ale teď půjdu spát bolí mě hlava ze včerejška "
N: „spát jsi mohla v noci a ne se toulat s Kolem po ulicích "
L: „aspoň pět minutek prosím "
N: „jasně jenom pět minut ale za pět minut přijdu a vzbudím tě "
L: „fajn a díky takže už jdi "
N: „vyháníš mě z mého pokoje? "
L: „už je to i můj pokoj, takže ano vyháním "
Klaus se zasmál a odešel z pokoje a já mezitím usnula, byla jsem utahaná po párty se vzbudit takhle brzo ráno to nechceš.
Z Klausova pohledu
Přišel jsem dolů se konečně nasnídat a jídlo už bylo na stole, ve sklenicích čerstvá krev a všichni sourozenci pohromadě teda kromě Finna.R: „kde máš Lizzie? "
N: „usnula byla unavená tak jí za pět minut půjdu vzbudit "
K: „o tom hodně pochybuju, protože dneska máš schůzku s Marcelem "
R: „nebij mi jí kdyžtak vzbudíme "
N: „no dobře tak si jen vypiju snídani a půjdu "
E: „jasně krev máš ve skleničce "
Vypil jsem tu krev, utřel si rty a odešel za Marcelem abych to měl za sebou a mohl hlídat Lizzie ale hlavní je že zabijeme ty upíry z francouzské čtvrti, kteří nám tu dělají paseku.
Včera se našlo pět těl bez krve je jasný že to byly oni, protože Marcelovi upíři mají infuze s krví nebo vždycky po sobě uklidí. Upíří rychlostí jsem si vzal kabát a normálně šel na místo srazu s Marcelem.
Asi v 14:00 stále z Klausova pohledu
Zabili jsme oba upíry, které jsme hledali a taky že byly hezky od krve ale to se schovalo pod kabát a já šel zase zpátky domů a doufal že jí vzbudili.No jo ale když jsem přišel domů a šel rovnou za ostatními tak ona tam s nimi nebyla, takže ještě spala. Vysvlékl jsem si kabát a šel do pokoje a jen co jsem tam vešel pověsil jsem si kabát na věšák a ona jak jinak spala v posteli tak jsem se jí rozhodl vzbudit.
Z mého pohledu
Klaus ke mně přišel a začal mi brát peřinu ale já hned zareagovala a nedala se.
ČTEŠ
V zajetí původních
ActionNazdárek! Jsem Elizabeth Petrova o rok mladší dvojče mé sestry Katherine. Nejhorší je že vypadáme úplně stejně takže nás málo kdo rozezná a ano taky jsem upírka. Ale jsem jiná, než Katherine jsem takzvaně její pravý opak. Vždycky jsme měli spolu skv...