Dvacátá část

636 21 3
                                    

N: „strašně ti to sluší v měsíčním světle "

L: „j-já nevím co říct...ale si musím jít vyčistit hlavu promiň... "

V té chvíli jsem si ani neuvědomila že mám pod rukávem bundy kousanec od vlka ale upíří rychlostí jsem utekla do Mystic Falls před penzion Salvatorů. Zaklepala jsem a otevřel mi Damon a hned poznal že se něco stalo.

D: „pojď dál Lizzie "

L: „děkuju "

Vešla jsem dovnitř a Damon za mnou zavřel dveře a společně jsme šli do obyváku kde jsme začali pít burbon a povídali jsme si. 

Samozřejmě jelikož to byl můj nejlepší upíří kámoš tak jsem mu řekla co se stalo a Damon projevil znepokojení a řekl mi k tomu svoje. Pak jsme jak jinak každý odešel do svých pokojů a šli spát.

Ráno u Mikaelsonů

Freya vběhla do Klausova pokoje a Klaus se na ní podíval ospalýma očima.

F: „kde je Lizzie?! "

N: „včera někam utekla řekl jsem si že jí nechám chvíli osamotě "

F: „včera jí kousl vlk! Jde jí o život! "

Klaus hned vylítl z postele a dal si na sebe triko prostě se obléknul a šel k Freyi.

N: „musíš jí najít pomocí nějakýho kouzla "

F: „máš její krev nebo něco jejího třeba vlas z hřebenu? "

Klaus upíří rychlostí přinesl malou lahvičku s krví Elizabeth.

F: „ty jsi jí odebral krev? "

N: „jo kdyby se stalo něco takovýho ale to je teď jedno jdi jí najít "

Freya si vzala tu lahvičku a šla udělat lokalizační kouzlo a Klaus byl po jejím boku.

F: „je v Mystic Falls "

Z Klausova pohledu

Klaus se podíval na tu mapu a upíří rychlostí utekl do Mystic Falls k penzionu a zaklepal na dveře a otevřel mu Stefan.

S: „Klausi tebe bych tu nečekal "

N: „potřebuju za Liz jde jí právě o život "

Přišel tam Damon.

D: „jak to myslíš o život? Teď spí, včera byla docela v šoku "

N: „včera v New Orleans jí pokousal vlk, měla bundu s dlouhými rukávy, takže kousanec nebyl vidět "

S: „fajn tak pojď "

Klaus vešel dovnitř a hned šel s Damonem ke mně do pokoje a Klaus hned šel ke mně.

N: „Elizabeth! "

Sedl si ke mně a podíval se mi na ruku a kousanec vypadal hrozně.

N: „nenene "

Posadil jsem si Elizabeth na mě a ona se na mě podívala ale byla už v poslední fázi a nevnímala, nevěděla co se okolo ní děje. 

Nemohl jsem čekat než mi odejde před očima a dal jsem jí moji krev ale už jí nabíhali žily na krku a já myslel že už jsem přišel pozdě ale kousanec se začal hojit a já si oddechl. 

Žíly jí začali z krku mizet a začala chytat i svoji bravu. Vzal jsem jí do náruče a šel jsem s ní z pokoje ale zastavil mě Damon.

D: „zase jí chceš zavřít u vás doma? "

V zajetí původníchKde žijí příběhy. Začni objevovat