N: „tohle už nikdy nedělej rozumíš? "
Odstrčila jsem Klause od sebe a podívala se na něj vážným pohledem.
L: „tím si nejsem jistá, protože jestli se takhle budeš chovat ke své sestře tak to klidně udělám znovu "
N: „začínáš se podobat tvojí sestře Liz jde to s tebou z kopce "
Klaus se na mě usmál a já mu úsměv oplatila.
L: „geny Klausi geny "
Odešla jsem za holkami dolů a podívala se na Bex.
L: „neuděláme si menší výlet? "
R: „myslím že kvůli bratrům nemůžeme "
H: „jen jeďte my s Freyou se tady o ně postaráme "
Hayley, Freya i Rebekah poznali že mám vypnutou lidskost. Logicky když jsem začala hořet tak abych necítila takovou bolest. S Bex jsme se na sebe usmáli, upíří rychlostí přiběhli do garáže, vzali si auto a odjeli a já samozřejmě řídila.
R: „takže kam pojedeme? "
L: „zvolila bych třebaaa Los Angeles "
R: „tak jsem dlouho nebyla "
L: „já asi před sto lety "
Po nějaké době jsme tam dojeli a zastavili před klubem. Vystoupili jsme z auta a šli dovnitř kde byla party v plném proudu a my šli rovnou k baru. (barman – b)
B: „co to bude dámy? "
R: „dvakrát rum s vodkou a do toho nejsilnější vodku co tu máte "
B: „budu potřebovat vidět občanky "
Podívala jsem se mu hluboce do očí.
L: „nebudeš potřebovat vidět občanky a teď nám rovnou dáš co jsme si objednali "
Ovládla jsem ho a on nám hned šel dělat pití a my e s Bex na sebe usmáli a posadili na barové stoličky a čekali na nápoj. Jak nám ho barman dal z toho svého jsem cítila železník a schválně jsem se napila, protože jsem na něj byla zvykla.
L: „nepij to je v tom železník "
Řekla jsem potichu aby nás ten barman neslyšel.
R: „postaráš se o to? "
L: „samozřejmě "
ČTEŠ
V zajetí původních
ActionNazdárek! Jsem Elizabeth Petrova o rok mladší dvojče mé sestry Katherine. Nejhorší je že vypadáme úplně stejně takže nás málo kdo rozezná a ano taky jsem upírka. Ale jsem jiná, než Katherine jsem takzvaně její pravý opak. Vždycky jsme měli spolu skv...