Dvacátá pátá část

514 18 2
                                    

N: „není za co lásko "

S Klausem jsme se zasmáli a šli jsme všichni oslavovat. Pili jsme víno, povídali si, vyprávěli si historky a zážitky až do brzkého rána.

Okolo 10:00 ráno

Probudila jsem se vedle Klause v posteli jako každé ráno. Asi jsem včera musela usnout na gauči, protože poslední co si pamatuji je jak jsme hráli pantomimu a já seděla vedle Klause na gauči a pila víno stejně jako holky.

Divím se že mě nebolí hlava. Podívala jsem se na Klause, který spal vedle mě a opatrně jsem se zvedla. Stále jsem na sobě ty černé šaty a odešla jsem do koupelny si udělat ranní rutinu. Pak jsem si šla pro oblečení do skříně a Klaus už byl vzbuzený.

N: „no dobré ráno "

Tak sladce se usmál až mě to překvapilo, protože jsem takový úsměv u něj ještě neviděla.

L: ,,dobré ráno

Šla jsem si do skříně pro jiné oblečení a Klaus se začal smát.

L: ,,co se směješ?"

N: ,,ne nic jen že máš trochu roztržené šaty u ramene "

L: ,,ale neee to jsou moje oblíbené šaty "

Otočila jsem se k zrcadlu a podívala se na to roztržené místo a Klaus mezitím přišel ke mně.

L: ,,sakra "

N: ,,neboj dá se to sešít "

L: ,,dám to nějaké švadleně aby to opravila "

N: ,, o to se teď nestarej a jdi se osprchovat abych ty šaty mohl vzít a dál je Hayley "

L: ,, proč Hayley?"

N: ,,má známou, která ti je sešije "

L: ,,dobře dej mi minutku"

Vzala jsem si věci a odešla do koupelny, zavřela za sebou, svlékla si šaty, zabalila se do ručníku a hodila Klausovi ty šaty a Klaus s nimi odešel. Sice říkal že bych se měla jít osprchovat ale já si hezky napustila teplou vanu s koupelovou pěnou, sundala si ručník a vlezla si do ní.

Chyběli mi tyhle koupele a ta relaxace. Vylezla jsem z vany a zabalila se do ručníku a šla jsem si vyfénovat vlasy. V tom tam vešel Klaus, ale já si ho nevšimla, protože jsem k němu byla otočená zády a v zrcadle jsem ho též neviděla.

Ale Klaus ke mě přišel a položil mi ruku na rameno. Strašně jsem se leklaa prudce se otočila na Klause.

L: ,,bože můj co tady děláš?!"

Klaus se začala smát.Držela jsem si ručník aby mi nespadl a v šoku jsem na Klause namířila fén, takže jsem ho nádherně rozcuchala a pak jsem vypnula fén.

L: ,,tohle mi už nedělej!"

Začala jsem se smát já, peotože vypadal v skutku nádherně a to zase Klause přešel smích když si upravoval vlasy.

V zajetí původníchKde žijí příběhy. Začni objevovat