Jelen és Múlt

519 25 9
                                    

Hát hol is kezdjem, Evie vagyok a Madrigal család egyik tagja, igaz nem vérszerinti, de közéjük tartozom. Az igazság az, hogy először kicsit mesélek a történtekről és persze arról is, hogy mégis mit keresek én a csodálatos Madrigáloknál.

Minden úgy kezdődött, hogy a szeretett faluban, ahol a mostani csoda hordozója élt, később nyugi, még lesz róla szó. Na de vissza a történethez. Szóval, abban a kis falucskában éltek a családdal, ám egyszer csak jöttek a lovasok és minden odalett. Új helyet kellett keresniük, ahol lakhattak és persze a falu lakói is mentek. Ekkor jött létre a csoda és a szeretett Casa Madrigal. A falu új helyet kapott és már biztonságban volt. De mi van a család többi tagjával és velem? Ezt is elmondom nektek.

Az én életem úgy kezdődött, hogy elvesztem a faluban és Abuela fogadott be. Igen, mondtam hogy lesz a hősünkről szó, Abuela hozta létre a varázslatot és a Casitánkat. Ma ő vigyáz mindenkire. De vajon kivel kéne kezdenem? Mert a mi 'kis' családunk nem egy egyszerű teremtés, de szerintem tudom kiről kéne pár szót említenem először. Camilo barátomról, hisz ő volt az, aki elsőként fogadott be engem és vele nőttem fel. Kezdetek óta legjobb barátok vagyunk és hát elég sok hülyeséget csináltunk ez idő alatt. Ő kapta meg az alakváltás ajándékát, ami számomra nem a legnagyobb ajándék, mit ne mondjak. Néha már ki tud készíteni, de ő pont ezért különleges. De ha már drága barátomnál járok, beszélek kicsit a nővéréről is. Dolores az aki mindent hall, hisz ezt kapta ajándékul azon a különleges estén. Akár a falu másik felében is hallja, ha leesik egy érme vagy valami, hogy nem őrül bele? Na mindegy, haladjunk tovább. Tía Pepa és Felix, örülök, hogy egymásra találtak, bár igen érdekes egy esküdésük volt, vihar meg minden. És hát Pepa hangulata se mindig olyan 'sugárzó', mint ahogy mondják azt. A kis Antonio nem olyan rég kapta meg az ajándékát és ennek köszönhetően jól kijön az állatokkal, mint egy kis karakter a Jungel könyvében, nagyon aranyos. Julieta és Agustin teljesen ellentétek, de így egészítik ki egymást. Agustin maga a botrány szó megfogalmazása, ahová megy, onnan ép 'darabokban' nem tér vissza, de amint mondtam, kiegészítik egymást Julietával, ugyanis ő akár egy arepa con queso-val is meg tud gyógyítani bárkit. Isabela a család tökéletes és álom lánya, még ha ezt annyira nem is szereti. Ajándéka az, hogy virágokat tud növeszteni bárhova, általában a falu szépségéért is ő felel. Luisa erővel lett megáldva. És tudjátok mit szeretek nagyon a családban? Hát azt, hogy mindenki olyan segítőkész és ha bármi van, már ott is vannak, hogy megoldják a problémát. Na de még van két személy akiről beszélnem kell, az egyik Mirabel. Ő az a lány, aki nem lett megáldva ajándékkal, de ő anélkül is ugyan úgy különleges. Szegény Casita és a gyertya varázsa miatta volt veszélyben, de amint említettem, ez a család közös erővel mindent megold. Végül, de nem utolsó sorban, muszáj megemlítenem Brunot. Még régen 'elhagyta' a családunkat, de a falak mögött továbbra is ott rejtőzött attól tartva, hogy mit gondolnak róla idekint a faluban. Sosem mert mutatkozni, de mégis ott élt a házban velünk. Ma már viszont visszatért hozzánk és még mindig szereti ezt a családot úgy, ahogy mi szeretjük őt. Ideje lesz viszont szerintem visszatérni a jelenre, mivel ma egy igen különleges napunk van. Megünnepeljük, hogy a Casita újra áll és béke van a faluban! De vajon ki kopogtathat ilyen korán? Mert általában én vagyok fent mindig a legkorábban, ez kicsit szokatlan. Ekkor barátom belép az ajtómon.

-Jó reggelt álomszuszék~ -mondja, majd megáll az ajtóban, hiszen észrevette, hogy ébren vagyok- Oh, azt hittem még alszol.
-Camilo, tudodhatnád már, hogy ilyenkor rég fent szoktam lenni -rámosolyogtam.
-Hát akár ébren vagy, akár nem, szeretem, ha én 'keltelek' -visszafordult az ajtó felé, de mielőtt kilépett volna azon, még szólt pár szót.
-Ja és, 5 perced van kikószálódnod az ágyikódból, mert elkéne a segítség a díszítéssel, meg a többi hülyeséggel, tudod. Siess! -és ezzel a mondattal ki is ment. Remek, még keljek is ki innen és egyből segítsek. Igaz, itt ez az élet, pörög és sok a dolog. Kipattantam az ágyból és felöltöztem, a hajam megcsináltam és készen is voltam a munkára. Vagyis majdnem, mivel a sárga pillangós nyakláncom elmaradt amit gyorsan fel is vettem. Így már viszont kezdőthet is a nap! Lementem a lépcsőn és láttam ahogy mindenki már segédkezik valamiben. Julieta a kajával volt elfoglalva Camiloval együtt, Pepa ha jól látom, épp egy felhővel rohangál és próbálja elűzni azt. Luisa pakolászik, Isabela a virágokat intézi. Felix, Mirabel és Antonio a díszeket intézték, Abuela pedig a történéseket figyelte meg. De egy dolgot nagyon furcsáltam. Muszáj volt rákérdeznem.

-Te mit keresel itt? -mentem oda Camilohoz, aki éppen a kész nasiból próbált csenni párat.
-Oh, Evie! Sziaa.. -jött zavarba hirtelen és kezdett el kapkodni, mintha segítene Julietának.
-Te mindig csak lopkodni bírod a kaját, öcsi? -szólalt meg mögűle Dolores és erre fel is ugrott Camilo.
-Na, szép, még a nővérem is beárul -kezdtünk el erre nevetni mind a hárman.
-Amúgy úgy hallottam, hogy a díszeknél kéne egy kis segítség -mondta Dolores nekem- Oh, és Camilo -fordult felé- Te menj csak takarítani, azt is meg kell valakinek csinálnia.

-Hát persze, már megyek is főnök asszony! -hajolt meg, mint valami hódoló segéd, tudjátok, úgy mint a palotás és hercegnős mesékben. Nekem is ideje volt segítenem, így el is indultam Mirabelék felé majd 3 óra múlva kész is lettünk mindennel. Casita nagyon szépen nézett ki és ez neki is tetszett.

-A meghívók kimentek a falu lakóinak? -kérdezte Abuela.
-Igen! -torpant be abban a pillanatban Bruno az ajtón, kicsit kifáradtan.
-Rendben, akkor már csak várnunk kell mire eljön az idő. Ezzel a szóval mindenki felment a szobájába készülődni. Én viszont nem tudtam mit csinálni ezért ledőltem az ágyamra és előkaptam egy könyvet. Így telt el a szabadídőnk, míg el nem jött az ünneplésünk pillanata. Ekkor kikeltem az ágyból, kicsit rendbe raktam magam és elindultam az ajtóm felé.

--------------------------------------------------------------
Az első rész ennyi is lenne! Remélem tetszett nektek. A héten lesz időm még megírni pár részt szóval várható a folytatás és ígérem azok izgibbek lesznek xdd Addig is ennyivel kell megelégednetek.

Egy új Madrigal [ Camilo Madrigal ff ]حيث تعيش القصص. اكتشف الآن