ακουσε με

333 20 12
                                    

-ξέρω τι εκανα .... Με καταριεμαι κάθε μέρα ...κάθε μερα που ξυπναω θυμάμαι τα ματια σου  και θέλω να ξεσκισω τον εαυτό μου ...με μίσος λυσσασμένο ...οργή συμπιεσμένη για το καθικι που είμαι το ξέρω!

Μιλάει έντονα με το κεφάλι κρυμμένο ακόμα εκεί

Κανει μια παύση

-Δεν κουνηθηκα μια στιγμη χωρίς να νιώσω τύψεις ...δε κοιμηθηκα ενα βράδυ χωρίς τον ήχο της φωνης σου να με κοροϊδεύει οτι είναι στο Αλλο δωματιο ...δεν ανεπνευσα μια φορά χωρίς το βαρος των πράξεων μου να με πνιγούν και κάθε γαμημενη φορά ζητάω ευχαριστώ για αυτά τα βάσανα ....γιατί τα αξιζω ...

-Τα αξιζω για αυτά που σου εκανα...

Σφίγγει τα δόντια του ...πιέζει τα χέρια του γύρω μου

- Ομως η δουλεια μου,η ζωή μου ,η χαρά μου ,η λύπη μου ,η ψυχή μου,η αγάπη μου ,το μυαλό ,το κορμί μου ,η συνείδηση τα όνειρα μου ,το είναι μου η ύπαρξη μου ΟΛΑ.... όλα...είσαι εσύ

Λέει μια μια ανάσα γρήγορα

-Και μια ζωή χωρίς αυτό να ισχυει τη λυπάμαι για κάθε ανθρωπο που τη Περνά....αλλά για εμένα ισχυει ...είναι δικιά μου η ζωή αυτή ...το παν για εμένα είσαι εσύ ...είσαι δικιά μου λοιπον.... Η δουλεια μου είσαι εσύ...και εγώ θα επανορθωσω με εγωιστικό τροπο το ξέρω ,αλλά δε προκειται να σε αφήσω γιατί ξέρω οτι μονο εγώ μπορω να σε κάνω ευτυχισμένη !

Λέει έντονα

Κανει μια μικρή παύση

Χαϊδεύει με τα χέρια του τη μέση μου και φιλάει απαλά τη κοιλια μου 

-Δε ξέρω γιατί επελεξες να με αγαπησεις αγγελε μου ...αλλα ξέρω οτι το κανείς ακόμα ....και εγώ σε λατρευω πανω απο κάθε θρησκεία ,γραμμένη ιστορία και μυθο ...δε σε αφήνω....μέχρι να το δεις και εσύ...

Τα δάκρυα μου τρέχουν ποτάμι από τα ματια μου

Αυτό συμβαίνει αλήθεια ...

Είναι εδώ...τα λέει αυτά .. Είναι μπροστά μου!

Με ξεσκίζει με λογια που τοσο θέλω να πιστέψω.

-Είμαι ευτυχισμένη

Σπάει η φωνη μου

Μαχαιρωνω τον ίδιο μου τον εαυτό ναι

Ξανά φιλάει απαλά τη κοιλιά μου ξανά και ξανά και ξανά

-Δεν είσαι μωρο μου....δεν είσαι...αυτό είναι το πρόβλημα

Με σφίγγει πάνω του

-Συγγνώμη για τη συμπεριφορα μου...για το πόνο σου και για τα λογια μου που σπάνε μόλις βγούνε απο το στόμα μου...

Ο συγγραφέας μου Where stories live. Discover now