- Δεν είναι ετσι...
Ξανά λέει και με ταρακουναει απο τους ώμους
-Ασε με να σου πω σε παρακαλώ...
Επιμένει
Μα μπορω να νιώσω αυτή τη στιγμη μόνο ασχημα πραγματα ...
Απόγνωση και προδοσία .
Απεχθια αηδία και αλλά πολλά
-Τι να μου πεις...τα ξέρω όλα ,με καθε λεπτομέρεια ξέρω για τον ερωτα σου μαζί της.
Ξέρω πως σε κάθε σπιθαμή αυτου του βιβλίου θεοποιεις τη γυναικα σου .
Ποσο τη λατρεύεις,ξερω πως ενιωσες όταν την γνώρισες όταν την εκλεψες όταν έπρεπε να την αποχωρηστεις και ως ενα σημείο βλέπω τη διάφορα μας....εκείνη θα είναι παντα η Τζέιν και εγώ δεν θα είμαι κάτι παραπανω απο την Ερμινα που δεν είναι εκείνη μα δεν θα αφήσω να εξαφανίσεις εμένα για να επαναφέρεις κάτι που έφυγε!
Και εσύ....
Με αφησες να τα μάθω όλα..με καθε λεπτομέρεια.
Δεν με απέτρεψες ποτε να διαβάσω το βιβλιο σου....
Ξέρω το γαμημενο για παντα σου...και δεν είναι μαζί μου
Το ξέρω με κάθε λεπτομέρεια....Μουρμουριζω ασταματησα με την καρδιά μου να γίνεται κομμάτια.
Κάθε λεπτο γίνεται όλο και πιο αληθινό όλο αυτό.
Θεέ μου ο ερωτας θυμίζει εφιάλτης και τα καρφιά στο δέρμα ομορφο όνειρο
-Σταματα και ασε με να σου πω!
Γυρναω κουρασμένη το κεφάλι μου στα γόνατα μου
Ολη μου η ενέργεια έχει χαθεί
Αν και εγώ νιώθω όλη μου τη ζωή να λειπει οποτε η ενέργεια δεν με ενδιαφέρει καν
-Οντως τη λάτρεψα,την αγάπησα με οτι ειχα και δεν κατάφερα να ξεπεράσω τον ερωτα της.
Ηταν πανέμορφη ....ειχε μακρια ξανθά μαλλια ,υπεροχα ματια γεματη ζωη και ηταν μόλις ενα μωρο όταν έφυγε.....πήγε στο μωρο μας που και αυτό ειχε φύγει άδικα.
Εχασα όλη τη καρδιά μου,θέλησα να πάω κοντά της μα ο Κόουλ με σταμάτησε τελευταια στιγμη .
Ολη μου η θλίψη μετα απο αυτό μετατράπηκε σε θυμό.
Συνήθιζα να τον μισώ για αυτή του τη πράξη μα τώρα τον ευχαριστώ με όλη μου τη ψυχή.
Δεν κατάφερα να την ξεπεράσω μέχρι που σε γνώρισα...αν δεν με είχε σωσει δεν θα το ένιωθα ποτε αυτό .Λέει γρηγορα κοιτωντας με βαθειά στα ματια διαπερνοντας την ψυχή μου δειχνοντας μου πως νιωθει μα μπορω να νιώσω μονο τα θρυψαλα της καρδιας μου .
-Νάι!
Δυστυχως είναι μια αισχρή αλήθεια έψαχνα κοπέλες που της έμοιαζαν και φανηκες ιδανική! Τέλεια! Στο τροπο που μιλουσες στον τροπο κινουσουν!
Μα είχα δισταγμους γιατί με έκανες να νιώσω ενα ηλεκτρισμό απο την πρωτη και όλας στιγμη για αυτό δεν σε προσελαβα αμέσως.
Δεν είχα νιώσει ποτε έτσι μα όταν η λογική επανήρθε και θεωρησα πως ήταν απλως παιχνίδια του μυαλού μου και κατάλαβα ότι βρήκα αυτό που έψαχνα.
Και όταν τελικα σε προσελαβα οι ομοιότητες μεγάλωσαν ...ήσουν ίδια! Είχα τη γυναικα μου πίσω,στα χέρια μου μεσα κάθε μέρα μα ήμουν δυστυχισμένος ακόμη και δεν ηξερα το γιατί ,μέχρι που κατάλαβα ...μέχρι που ειδα οτι δεν εχεις καμια σχέση με εκείνη .... Δεν ησουν ιδια ησουν ενας αλλος ολοκληρος κοσμος που με τρελανε απο την πρωτη στιγμη και το αρνήθηκα ....ηρθες σε συγκρουση μαζι μου την ξεπερασες μέσα σε μονο ενα βραδυ....
Σε ενα μονο βράδυ διεγραψες το ονομα της .
Κατάλαβα οτι είναι ένας αισχρος μαλάκας που δεν το είδα πιο πριν και συνεχισα....
YOU ARE READING
Ο συγγραφέας μου
Short StoryΗ Ερμίνα μια δυναμική προσωπικότητα η οποία τοποθετει τα κομμάτια της από την αρχή . Ο Άρθουρ ένας σκοτεινός χαρακτήρας θαμμένος στα βιβλία του ,τη πένα του και τις ιστορίες του. Δυστυχώς αυτοί οι δύο ... συναντιούνται. 1# writer