/Magnus synsvinkel/
"Hvad er pigens navn?" spørger en sygeplejerske som er ved at skrive informationer op, omkring vores lille pige på en tavle ligne den som også blev skrevet på med Elias. Jeg kigger ned på Anna og hun nikker. "Maja Benedicte Olsen Landin" smiler jeg, Maja var slet ikke et navn vi havde på tale. Før min mor en dag nævner det ud af det blå, fordi vi sad og snakkede mellemnavn. Vi havde bestemt os for Benedicte til fornavn, men så vendte vi det alligevel og blev enig om - nej Maja lyder bedre.
Elias og Maja. Ja det lyder godt og når nu hun er her - så ligner hun mere en Maja.De andre får lov at komme ind, Frede er ved at springe af glæde da hun ser Maja og Anna mens både Mathias og Emil græder?
De andre smutter da klokken er 01.30 ca, de skal hjem og sove - Anna og jeg opdatere lige familie, klubben og venner samt sociale medier mens vi er lysvågen og nyder vores lille pige der allerede har det så godt.
På min IG skriver jeg, med et billede af Maja og mig.
&MagnusLandin : 52 Cm, 2600 gram ren kærlighed. Velkommen til verden fars lille pige, din mor og jeg er allerede meget forelsket i dig. /Maja Benedicte Olsen Landin, 18 juni 2022 kl 00.21/Anna noget mere "Anna stil" med et billede af mig, Maja og hende selv som blev taget af Emil.
&AnnaOlsen: Mor her er allerede rørt til tåre, mors lille pige og fars lille pige. Endelig ville du møde os, efter noget meget lange timer på sygehuset - allerede mere forelsket i dig end din far<3 /Maja benedicte Olsen Landin, 18 juni 2022 kl 00.21 - 52 Cm lang, 2600 gram".
En masseVi bliver indlagt med Maja i et par dage, bare for lige at følge alt går som det skal. Vi vælger at tage direkte hjem til Flensborg - vi har nemlig ik meget tøj med til hende, eller det har vi - men vi vil gerne hjem i vores lille bobbel og bare være en familie. Vi ender med d.21 juni at køre med Niklas og Liv hjem til Flensborg. Mens vi var indlagt kom vores familier forbi, mødte og holdte Maja. På vej hjem mod Flensborg - holder vi ind ved Gudme kirke, Elias skal da også møde maja. Anna sætter sig ved gravstenen med Maja i hænderne, og jeg tager et billede af dem. Det ryger på min story "Storebror møder lillesøster<3" skriver jeg og tagger Anna. Jeg gemmer ogs lige billedet i min egen kamerarulle.
Vi køre igen, 2 gange må vi holde ind pga Maja lige skal have mad, det er ikke nemt at gi i en kørende bil - ihvertfald når nu maja ikke tager imod flaske, men kun amning.
Meeeen vi ankommer til Flensborg, Niklas hjælper os hurtigt ind med vores ting og ellers er vi for første gang sådan rigtig alene med vores datter. Der er ik lige en sygeplejerske, læge eller nogen vi fysisk kan spørger hvis vi er det mindste i tvivl om noget.Vi vågner op dagen efter, hjemkomst - jeg smiler af synet af min datter der ligger ved siden af mig, og Anna der også bare snorkbobler i sin side af sengen. Jeg finder min telefon fra og går på instagram, tager af story af Maja og Anna. Til den skriver jeg "først nat helt alene, som familie i Flensborg er gået over alt forventning" og lægger det ud. Jeg er så glad, i dag står den dog på genoptræning - og lidt hyggetræning med et par af drengene fra holdet.
I dag skal jeg mødes med en stor del af holdet, Det er ikke meget vi har trænet sammen. Så det skal vi i dag, som en form for selvtræning også med en frokost bagefter. Jeg køre med Emil derhen, fordi jeg stadig ik kan køre bil på grund af knæet - men det går meget fremad.
YOU ARE READING
En ny verden(FF - Magnus Landin)
FanfictionAnna - ny fys på håndboldholdet TWH Kiel, med en helt særlig fortid til ingen andre end den mindste af Landin brødrene. Snart er det ikke kun THW Kiel der får glæde af hendes evner, men hvad sker der med Magnus?