/Victors synsvinkel/
Jeg er startet på campus, jeg er glad for mit valg om at fravælge oure. Jeg høre til her, menneskene og lærerne er med til at skabe en stemning der ikke kan fås andre steder. Jeg gået her i ca 3 måneder nu. Hvilket vil sige vi er i november. I dag kommer Anna og skal holde foredrag omkring sit liv som træner, ingen ved hun er min søster. Hende og jeg har aftalt at i dag skal det være, jeg kan ikke skjule min familie mere uanset hvor meget jeg ønsker. Anna og Magnus er tilbage på jobbet i bundesligaen, med Maja på armen. Jeg er pt babysitter for Maja under hjemmekampe, mens en af de andre spillerkoner fra holdet passer Maja til udekampe. Af hvad jeg kan forstå går det godt med den løsning, og jeg er glad for det. For det betyder jeg har en glad søster, ekstra storebror og glad niece som trives.
Min klasse er placeret på den række i aulaen som vi altid sidder på, 2 forreste. så det er jo hyggeligt. Min søster står og snakker med Rektor, mens at hendes veninde står med Maja ved siden af. Kort tid efter er hele salen fyldt op og min søster virker klar.
"Hej alle sammen, øh ja. Det her er mit første foredrag omkring min karriere og arbejde. Ihvertfald for så mange mennesker, fjernsynet er jeg en fast del af hvis man ser bare lidt bundesliga eller landsholdshåndbold. Men det her er altså noget meget andet, end at blive stillet spørgsmål på direkte tv ahah. Så lade os starte fra starten. Hvem er jeg endelig? Mit navn er Anna Vilja Olsen i () Landin. Jeg er 24 år, bosat i Flensborg med min forlovede Magnus Landin og vores fælles datter Maja på 5 måneder. Min glæde til håndbold startede da jeg var omkring 5-6 år, på det her tidspunkt er jeg endelig begyndt at måtte komme med min storebror Morten Olsen i hallen, han var vel 15-16 år på det her tidspunkt. Og nu måtte jeg altså komme med. Siden da har jeg fulgt morten rundt i europa og danske haller. Jeg flyttede med morten og gry til svendborg som 12 årig, startede på et B-hold i GOG u12, mens morten spillede på ligaholdet. I 10. som 15 årig tog jeg så på Oure efterskole, det passede med Morten fik sin første internationale kontrakt og dermed skulle forlade mig og Danmark. Min karriere som fys, skete efter 3 først meget hårde år på gymnasiet. Jeg scorede højt i fag som fysik, biologi, kemi, engelsk og tysk - resten ragede mig da langsomt, hvad skulle jeg bruge det til på fys studiet? Jeg vidste jeg ville søge kvote 2, hvis ik mit snit var til kvote 1. Men jeg kom ind, blev færdig og startede 2 måneder på Oure skolerne - da jeg blev kaldt til samtale i Kiel. Fik jobbet der, og ja rykkede efter 2 år der - pælene til Flensborg hvor jeg er nu" hun snakker meget længere tid, men jeg sidder bare og venter på når hun nævner mig.
"Jeg ved der sidder en her i salen, som endelig kinda slet ikke ønskede jeg kom. Fordi så ville hemmeligheden om den berømte håndboldfamilie være ude. Når man selv er teamgymmer, er det ikke noget der passer til de kendte spillere man er i familie med. Men ved du hvad Victor? vi elsker dig sku alligevel. Det burde alle andre også gøre, de skal kende dig som Victor - ham fra teamgym og med sin styrke i det tyske sprog takket være sine ekstra brødre i storebrødrene landin. Victor Emil Olsen kan du så komme op og gi din søster en krammer" siger hun så og griner. Jeg griner og rejser mig, går op og giver hende et kram. Hun er min familie, jeg skal bare lære for alvor at acceptere det. Jeg elsker hele familien, både Annas nye familie, Mortens, Michellas og vores forældre. I mange år har det været svært for mig, at tilpasse familien. Nu ved jeg, at jeg bare skal være mig. Jeg passer på mig selv, ellers er der kun 1 times tid til flensborg og min ekstra familie.
-----
nyheden om 3g'ernes eksamensantal, til sommer er nedsat til 4 afsluttende eksamener - skulle lige fejres med et kapitel<3
YOU ARE READING
En ny verden(FF - Magnus Landin)
FanfictionAnna - ny fys på håndboldholdet TWH Kiel, med en helt særlig fortid til ingen andre end den mindste af Landin brødrene. Snart er det ikke kun THW Kiel der får glæde af hendes evner, men hvad sker der med Magnus?