15' Min Ve Chris

3.7K 600 424
                                    

--

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

--

"Selam!"

Hyunjin yumruk yaptığı elini Seungmin'e uzattığında Seungmin de gülümseyerek elini minik bir yumruk haline getirip Hyunkin'in yumruğu ile çarpıştırdı. "Selam"

Chan, Seungmin'in gülümsemesini izlerken Hyunjin onu koluyla dürttü. "Tamam anlıyorum seni Seungmin çok güzel ve hep onu izlemek istiyorsun peki kabul ama konferans varya hani gidip oturacak bir yer mi bulsak?"

Chan arkadaşının koluna yumruk attığında Hyunjin çocuk gibi sızlanarak Seungmin'in arkasına saklandı. "Anne, babam bana vuruyor"

Chan gülerken Seungmin utanmaktan kıpkırmızı kesilmişti. Hyunjin resmen onları evli çift gibi göstermişti ve daha öncesinde Chan'ın Seungmin'in güzelliğine daldığını söylemişti.

Bunlar Seungmini domatese dönmesine neden olmuştu işte..

"Ihm.. Şey, Felix bize yer tutmuş gidelim mi?"

Seungmin kekelemeden konuştuğu için kendi kendini tebrik ederken Hyunjin Seungmin'in koluna girdi. "Gidelim anne ama babam yanımıza oturmasın"

Seungmin utanarak kafasını aşağı eğip gülümsediğinde Chan onun gülümsemesini görerek gülümsedi.

"Boş konuşma Hyun. Yürü hadi"

Chan önden yürüyerek konferans yapılacak alana girip kalabalık ortamda gözlerini gezdirdiğinde Felixi görerek yanına gidip oturdu.

Peşinden de Hyunjin ve Seungmin de gittiler. Hyunjin, Chanın yanına oturması için Seungmini bırakırken kendisi Felixin diğer yanına geçip oturdu.

Seungmin de Chanın yanına oturdu. "Ne konferansı bu bir bilgin var mı?"

Chanın sorusuyla Seungmin kafasını sağa sola salladı. "Bilmiyorum. Hukuk öğrencilerini topladılar ama ne hakkında olduğundan haberim yok"

Chan kafasını sakince aşağı yukarı sallayıp gülümsedi. "Peki.."

Onlar sessizce beklerken herkesin gelmesiyle kapılar kapanmıştı. Sahneye bir adam ve bir kadın çıkıp ve eğilerek selam verdiler.

Erkek olan mikrofona vurup öğrencilerden gelen uğultuyu kestikten sonra boğazını temizleyip konuşmaya başladı.

"Merhaba arkadaşlar.. Biz avukatız. Bazılarınızın hoşuna gitmeyecek şeyler ile ilgileniyoruz ve bunu da sizinle tartışmak için buradayız"

Herkes pür dikkat sahnedekileri izlerken şimdi de kadın olan konuşmaya başladı.

"LGBT destekleyenleriniz ve destekleyenleriniz vardır-"

"Gerçekten bu saçmalıklar için mi bizi buraya topladınız?"

Kadının sözünü bölen patavatsız bir kız öğrenci ile sahnedeki kadın gülümsedi. Uğultular tekrardan başlamıştı.

"Evet bunun için topladık. LGBT'nin düşündüğünüz gibi saçma ve iğrenç bir şey olmadığını anlayacak yaştasınız fakat hala buna karşı olacaklar ve göstereceklerimden rahatsız olup benim sözümü keserek hakaret edecek olanlar lütfen çıkabilir mi?"

Kadının net sesi ile birkaç öğrenci kendi kendine konuşarak kalkıp gitmişti. Seungmin etrafına bir göz attığında neredeyse yarısı boşalmıştı. Ne saçma değil mi?..

"Güzel. Düşünebilen insanlarla yola devam etmek beni mutlu ediyor" Kadın gülüp sözlerine devam etmek için derin bir nefes alıp gençlere baktı.

"Size kendimi tanıtayım. Ben Lia ve bu da üniversite arkadaşım şimdi de meslektaşım Jake."

"Oha"

Hyunjinden gelen sessiz sesle Seungmin Chan ve Felix ona baktılar. "Ne oldu?"

Hyunjin onlara eğilerek fısıldamaya devam etti. "Ben bunları tanıyorum. Yüzlerini çok göremedim buradan ama sesleri tanıdık gelmişti isimlerini söyleyince hatırladım. Avustralyadayken bize gelmişlerdi. Büyük dedem ile görüşüp konuşmuşlardı. Daha sonra büyük dedeme ait bir mağara evine gitmişlerdi. Hatta ben götürdüm"

"Mağara evi mi?"

Chan kaşlarını çatarak sorduğunda Hyunjin kafasını aşağı yukarı salladı. Daha fazla konuşamadan isminin Jake olduğunu öğrendikleri adamın sesini duydular ve tekrar sahneye döndüler.

"Bilenler bilir ki yıllar öncesinde LGBT'nin cezası vardı ve bu idamdı.. Bu şekilde bir sürü gencimizi ve yetişkinlerimizi kaybettik. Bu dünya çok güzel aşklar kaybetti. Bizde bunlar ile ilgilenme kararı aldık. Dünyamızda hala devam eden bu saçma savaşta savaşmaya karar verdik ve bunu araştırdık. Şimdi size Avustralya da olan genç çiftin güzel aşkını ve acı sonunu gösterelim"

Koca duvara yansıyan bilgisayar ekranına bakmaya başladılar. Sesler yükseliyordu. Herkes kendi arasında konuşmaya başlamıştı.

Lia mikarafona dokundu. "Size tanıtacağımız çiftimiz.."

Herkes dikkatini güzel kadına vermişti. Seungmin ve Chan heyecanla kadının ağzından çıkacak olan iki isime odaklandı. Lia derin bir nefes aldı ve açıkladı.

"Min ve Chris"

-----------------------------------------------------------

AĞAĞAĞAĞAĞĞA

ÇOK HEYECANLI AYOL

History of Love | Chanmin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin