exhibitionist//smut

1.6K 49 48
                                    

טוב אז את האמת שהתלבטתי מלאאא זמן מה לעשות
ביקשתם המשך ואני לא רגילה להעלות קטעי סמאט שאני כותבת...טוב....אני לא מעלה בכלל
אז אני רק רוצה להודיע לפני שאתם מתחילים לקרוא-
הקטע הבא שלפניכם הוא קטע סמאט טהור, שאני כתבתי, אני מציעה לכם להגיב הרבה כי אם לא אני אמחק אותו מהבושה!!
ולפני שאתם שואלים, לא יודעת למה החלטתי שההמשך הוא סמאט, אני מניחה שפשוט...לשם זה התקדם?
קריאה מהנה!

"אז?" הארי הכניס את ידיו לתוך חולצתו של דראקו "ניצחת." דראקו הודה בשקט, עדיין מסתכל וחוקר את גופו העליון של האחר, "ומה אני מקבל?" הארי העביר את אצבעו על שפתו של דראקו "מה אתה רוצה?" מאלפוי כבר לא עצר את רצונו והניח את ידו על ישבנו החשוף של פוטר.

הארי המהם "תזיין אותי" הוא ביקש בקול נמוך, היישר באוזנו "מה?" דראקו הופתע, לוחץ את ידו על לחי ישבנו, "תזיין אותי" הוא ביקש שוב "חזק."

"כבר זיינו אותך קודם, פוטר?"
"כבר זיינת קודם, מאלפוי?"

"אתה זונה קטנה הארי, זאת הסיבה היחידה שהסכמת להתערב איתי."
"לא. הסכמתי כי ידעתי שאנצח, אני אוהב לנצח אותך מאלפוי, נתערב שאני גם יותר טוב במיטה?"
"אתה חסר נסיון."
"מעולם לא אמרתי שאין לי נסיון."
"התערבנו."

דראקו דחף אותו לתוך החדר הקטן מאחורי הבמה. על דלת החדר היה שלט 'חדר הלבשה' וכך בדיוק נראה החדר, הוא הכיל בתוכו כמויות של בגדים זרוקים ושורה של מראות ומולם כיסאות גבוהים. החדר היה מבולגן יותר ממה שדראקו ציפה לכן הוא לא ראה בעיה להזיז בקסם כמה מהכיסאות ולהעמיד במקומם מיטה מול המראה הנקייה.

"על ארבע" דראקו ציווה והארי לא מיהר לעשות את שאמר, הוא לקח את הזמן, משחק במכנסיים של דראקו ואז מתרחק ומסתובב רק בשביל לנער את ישבנו, לבסוף הוא התמקם בארבע על המיטה, עיניו מביטות במראה הגדולה ששיקפה את גופו הכמעט עירום לחלוטין.

דראקו התקרב להארי בעיניים בוערות, בוחן את גופו ונעמד מאחורי הארי לבסוף, מלטף את ישבנו בעדינות, הוא הוריד את הבגדים האחרונים שנשארו על הארי. הארי חייך ודראקו התכופף, מוציא את לשונו ומכניס אותה לתוך החור הורוד של הארי, הוא טייל עם ידו עד שהגיע לאיברו, הוא שיחק באשכיו בזמן שלשונו עדיין בתוכו, נכנסת ויוצאת במהירות, מרטיבה את האיזור.

"פאק!" הארי התנשם כשלשונו של דראקו נגעה בו "פאק~" הוא גנח כשידו התחילה לזוז על איברו "פאק~!" הוא גנח בקול חזק ועצם את עיניו כשדראקו עשה הכל במהירות.

"תפקח את העיניים!" דראקו ציווה "תסתכל איך אתה קטן ומתחנן בשבילי." הארי הסתכל למראה, רואה את פניו האדומות ואת שיערותיו של דראקו שליטפו את גופו בזמן שהמשיך במעשיו.

הארי המשיך לגנוח בקול, פותח את רגליו יותר בשביל דראקו והוציא ציוצים קטנים בין הגניחות הגבוהות כל פעם שדראקו צבט את לחיי ישבנו.

דרארי//פאנפיקים מתורגמיםWhere stories live. Discover now