connected

827 31 11
                                    

מחוברים- connected
תורגם מao3

"אני חושב שהוא הלך, חבר," אומר שיימוס.

רון יודע. הוא לא צריך ששיימוס יגיד לו את זה. בשלב זה זה ברור ביותר. הוא מביט בסצנה שלפניו; עשרות אנשים יושבים על כיסאותיהם משני צידי המעבר, נראים חסרי מנוחה יותר ויותר, מדברים בלחשושים דוממים. רון לא ממש שומע אותם, אבל הוא לא צריך. כולם מרכלים, משערים למה כבר עברה חצי שעה ממה שהייתה אמורה להיות החתונה הכי גדולה של השנה, והחתן עדיין לא הופיע, ונראה שאף אחד לא יודע איפה הוא. רון מביט בחלק האחורי של החדר, שם עומדת חבורת כתבים, מדברים זה עם זה כשהציוד שלהם מונח לידם, מוכנים לצילום ולתיעוד של האסון הקרב עם הדם הצמא שלהם.

העיתונים ימכרו טוב יותר אם ידווחו על חתונה הרוסה. הסיפור המשמח שהיה אמור להיות, הארי פוטר סוף סוף מקבל את הסוף הטוב שלו. להתחתן עם בחורה ממשפחה ענייה במה שהם בטח היו מכנים סיפור סינדרלה, היה מוכר אלפי עיתונים. אבל הסיפור השערורייתי של הגיבור האמור עוזב את הילדה המסכנה ליד המזבח, נעלם ללא זכר? הסיפור הזה יימכור מיליונים.

כלבי דם ארורים. הם כנראה מייחלים שהיום הכי טוב בחיי אחותו יהרס עד כדי גיהנום.

"רון?"

השאלה של שיימוס מחזירה את תשומת לבו של רון למשבר שעל הפרק. אין שום דבר שהוא יכול לעשות לגבי העיתונים. הוא צריך ללכת לג'יני, לספר לה את החדשות העצובות. אבל יש בו חלק, חלק קטן ואומלל, שממשיך לקוות שהארי הוא לא מטומטם מוחלט שיזרוק את אחותו ליד המזבח.

אולי אם יהיו לו עוד חמש דקות. אולי הוא פשוט היה צריך קצת אוויר; הגיע הזמן לא לחשוב איך מחר כל זה יהיה בעיתונים ועל החתונה שנהרסה. יש עוד חמש דקות, לפני שרון צריך ללכת לחדר השני ולשבור את ליבה של אחותו.

רון מרים את ידו כדי לנגב את מצחו. "כֵּן?"

"הטבעות נעלמו. שתיהן."

הממזר המזוין הזה!

*

משהו לא בסדר הייתה המחשבה הקוהרנטית הראשונה שחלפה במוחו של הארי כשערפל הלילה התמוסס אט אט.

הוא לא היה בטוח לגמרי למה הוא חשב כך. כשקיבל בברכה את ההכרה שלו בחזרה, נראה היה שהמחשבה לא הגיונית. הוא היה במיטה (כבר התחלה טובה). היה לו חם (אבל לא חם מדי כדי שיהיה חוסר נוחות). ולמרות כאב ראש קטן, הוא הרגיש די טוב (מתי זה קרה לאחרונה?).

אולי פשוט חלמתי חלום רע ואני לא זוכר , הוא סיכם. זה לא כאילו זו הייתה הפעם הראשונה שזה קרה. בדרך כלל הוא זכר את הסיוטים שלו, אבל ברוב הלילות הוא לקח שיקוי שינה ללא חלומות כדי להצליח לישון כל הלילה.

הוא חש תנועה לידו; חלק מהחום שגרם לו לייחל שיוכל להישאר במיטה לנצח חמק ממנו.

לא מקובל.

דרארי//פאנפיקים מתורגמיםWhere stories live. Discover now