18. Rész - Beismerés

130 8 0
                                    

Noah szemszöge

Olyan furcsán érzem magam mióta Kiaden elújságolta nekem, hogy Maya adott neki egy új esélyt arra, hogy találkozzanak. Nem tudom miért. Fogalmam sincs mi üthetett belém, de totál dühös vagyok miatta. Addig amíg azt hittem Maya már nem akarja látni Kaident mondhatni jó kedvem volt de most... és az a legrosszabb, hogy azt hiszem Maya az akit a farkasom ki akar választani. De nagyon remélem, hogy ez nem így lesz! Mert ha igen... Abból minden lesz csak jó nem.
Gondolataimból a hazatérő Alfa térített vissza, aki a szokásosnál jobb kedvvel pacsizott le az itthon lévő tagokkal. Már ott is motoszkált bennem, hogy ez a túlzott jókedv csakis egy személyhez köthető. Miután letudta a kötelező köröket intve nekem jelezte, hogy kövessem őt a szobájába. Húztam a szám, hogy ilyen megalázó módon is de hallgatnom kell rá. Semmitmondóan követtem őt és becsuktam magam mögött az ajtót.

- Na mi van már? -huppantam le a kanapéra.

- Hétvégén te viszed a falkát a szokásos járőrözésre! -jelentette ki nemes egyszerűséggel.

- Miért?

- Mert nekem dolgom van.

- Mi?

- Nem mintha közöd lenne hozzá, de Mayaval találkozom. -arcán ott volt az a tipikus huncut mosoly, amit már nem egyszer láttam.

Remélem nem arra készül amire gondolok. Nem akarom, hogy kihasználja Mayat és rákényszerítse az akaratát. Tudom mennyire szereti a nőket és nem is igazán tagadja meg ha egy felajánlkozik neki.

- Hogy hogy hajlandó találkozni veled? -próbáltam minél semmitmondóbban kérdezni, nehogy feltűnjön mennyire izgat a dolog.

- Hát tudod mennyire ellenállhatatlan vagyok? -simított végig arcélén, blöah!- Plusz némi könyörgés után beadta a derekát.

- Ugye tudod, hogy ő nem olyan lány, mint a többi?

- Ezt hogy érted? -nézett rám értetlenül.

- Ő nem Lory, nem Nia és még sorolhatnám. Nem fogja szétteni a lábait a két szép szemedért.

- Tudom. És nem is ez az elsődleges célom.

- Oh nahát a nagy Kaiden West nem akar egy lány bugyijába beférkőzni? -kérdeztem drámai hangomat használva.

- Haha nagyon vicces vagy. Képzeld el, nem. Maya más, ő a Párom! Vele különleges a kapcsolatom. Ha úgy alakul, hogy le is fekszem vele azt úgy szeretném ha ő is akarná.

- Nahát kezdesz megijeszteni. Biztos te vagy az Alfa? -vizsgálgattam viccből, erre ellökte a kezem.

- Köcsög.

- Ugye tudod, hogy ha majd csatlakozik hozzánk el kell neki mondanod az igazat?

- Tudom. Hidd el tisztában vagyok vele. -hangja kissé mérges lett, bár inkább számomra aggódónak tűnt.

- Nem félsz mi lesz ha megtudja, hogy nem az vagy akinek mondod magad? Plusz azok a mellékes dolgok is... -biccentettem kifelé.

- Jaj hogyne félnék. Előre tudom mi lesz a reakciója. El fog küldeni a tetves picsába. De meg kell értenie, hogy ez számunka ösztön és muszáj vagyok eleget tenni a kötelezettségeimnek.

- Kötelezettségek? -eltátottam számat- Hát ez azért eléggé túlzás Kaid. Te kevered a kellemest a hasznossal.

- Noah! -szólt rám mérgesen, hallottam ahogy farkasa felmorog, de ha egyszer igaz.

A FALKA - Több, mint ösztön (jk ff.) (Befejezett!)Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ