Zamilovaný trojuhelník č.1

195 8 3
                                    

ParkJimin pov.

Konečně, po tříměsíčnímvolnu, uvidím Taeho, mého nejlepšího kamoše. Celé léto jsme se neviděli, jelikož Tae hodně se svým tátou cestoval. Nejvíc se však těším na svého učitele hudby, Min Yoongiho, Je tak roztomilý a zároveň mužně okouzlující, že mé srdce z jeho přítomnosti blázní.

Jsem Park Jimin a chodím s Taem do třídy. Známe se od malička. Bydlím u tety, protože oba moji rodiče zemřeli při autonehodě, když jsem byl malý. Tak se o mě stará tetička Sunmi. Pracuje jako fotografka pro jednu módní agenturu, je fakt dobrá.

Vstal jsem dřív, abych se mohl pořádně připravit do školy. Vysprchoval jsem se,vyčistil si zuby a oblékl se do předem připraveného oblečení.Vzal jsem si obtáhnuté černé džíny, modré triko s dlouhým rukávem a teplejší bundu. Podíval jsem se do zrcadla a usoudil,že mi to sluší, jen se musím ještě po škole obarvit. Z mé červené barvy se stává pomalu růžová. Šel jsem dolů do kuchyně, kde už na mě čekala snídaně od tety, dva rozpečené tousty a zelenina. Najedl jsem se a pomalu vyrazil ke škole čekat na Taeho. Dneska do tam má nově přijít i Jeon Jungkook. Znám ho velmi dobře, vlastně všichni ho i jeho rodinu znají. Jsou neskutečně zazobaný a namyšlený. Takové lidi nemám rád. Jsem vděčný za to, co mám.

Už z dálky jsem vidělTaeho. Přiběhl ke mně a vzal mě kolem ramen. Pozdravili jsme se avydali se do budovy. Na chodbě byl velký rozruch a já si všiml,jak Taeho pohled padl v celém tom chaosu na chlapce, přesnějina Jungkooka. Nikdy jsem neviděl Taeho se na někoho tak dívat. Jo,Tae je celkem záletník, vážný vztah plny citu a lásky nikdyneměl a já se obával, že příchodem Jungkooka se to změní. Najednu stranu bych byl rád, kdyby si Tae konečně našel někoho stejně tak úžasného a milujícího člověka jako je on sám, aleže by to měl být zrovna Jungkook, se mi nelíbilo. Tae mi slíbil,že si s ním trochu pohraje a pozlobí ho, jen cistě ze sradny, alemyslím, že to skončí úplně jinak, než nevinnou provokací.

Po tom, co Jungkook začalo dcházet, jsme se taky vydali do třídy, ale než jsme vešli dovnitř, zastavil ho pan Min, moje osudová láska, nejspíš neopětovaná. Tae se tedy vydal i s papíry, co mu dal pan Min,do třídy prváků a já zatím čekal na Taeho, až se vrátí.

Po pár minutách byl zpátky. Věnovali jsme se nezáživné hodině, občas jsme sipovídali, hráli hry nebo snili o našich ideálních partnerech.Dneska byla škola jen do 12h. Šli jsme s Taem na oběd a já serozhodl, že po jídle zajdu za panem Minem a řeknu mu, co k ně mucítím, i když nemám moc velkou naději. Vztah profesor a student se tu moc netoleruje. Než Tae odešel, řekl jsem mu, že musím něco probrat s panem Minem ohledně hudby a vydal se za ním do hudebny.

Když jsem přišel ke dveřím, linula se z místnosti nádherná hudba. Zaťukal jsem avešel. Když jsem pana Mina viděl u klavíru, jak hraje se zavřenýma očima a vnímá nádherné tóny, které vycházejí zkouzelného nástroje, byl jsem neskutečně očarovaný a mlčky pozoroval a naslouchal, než se na mě pan Min otočil a promluvil:„Oh Jimine, vůbec jsem si tě nevšiml. Stalo se něco?" Usmál se na mě tím svým gummy úsměvem a já oněměl. Stál jsem jako přikovaný, neschopen jediného slova.

MinYoongi pov.

Po včerejší nedělní noci, kdy jsem byl v jednom nočním klubu uvolnit napětí a stres zbnadcházejících dní, jsem tam poznal muže. Nikdy jsem nikoho tak usměvavého a pozitivně naladěného nepoznal. Jmenoval se JungHoseok, byl to majitel nočního klubu a zároveň barman, s kterým jsem hodně včera pokecal, čímž jsme se tak nějak seznámili.Byl milý a starostlivý, dost se bál, abych došel v pořádku do svého bytu. Chtěl mě vzít k sobě, ale slušně jsem odmítl.Né, že bych nechtěl strávit noc s pohledným mužem, jen jsem nechtěl být další na jeho seznamu známostí na jednu noc. Pár lidi v baru mě před ním varovalo, že je trošku rozpustilý a rádsi užívá přítomnosti náhodných mužů.

I tak jsem byl rád, že jsem ho poznal, rozhodne se s ním nevidím naposledy, ale momentálně je pondělí ráno a mě bolí hlava jak střep. Bohužel, musím jítdo školy. Pracuji jako učitel hudby na umělecké univerzitě.Miluji svou práci, jen příště nepůjdu pít v neděli večer.

Dal jsem si rychlou vlažnou sprchu, abych se probral, spáchal hygienu a oblékl se do světlé hnědých džínů, černé košile, vzal si kabát a nasadil brýle. Ještě jsem si doupravil svoje vlasy s lehce mentolovým nádechem a šel se nasnídat. Nechtělo se mi nic připravovat, po alkoholu většinou nemám ani chuť na jídlo,takže jsem si vzal na cestu jen obloženy toust a jablko. Nebydlím daleko od školy, ale jsem celkem lenoch, takže jsem nastartoval svéauto a vyjel. Cesta autem mi zabrala asi 15 minut. Zaparkoval jsem u školy na předem vyznačené místo a vyšel pomalu k budově.Zamířil jsem rovnou do svého kabinetu pro nějaké dokumenty,které se týkají seznamovacího výletu prvních a druhýchročníků. Na chodbě jsem potkal Taehyunga a toho jeho prcka,Jimina, myslím aspoň, že se tak jmenuje. Jeho oči mě přímo probodávaly. Tuším už nějakou dobu, že ke mně Jimin chová hlubší city, ale jsem jeho učitel, nejspíš by to nefungovalo.Nebo jo? Momentálně mám v hlavě jen Hoseoka, tak uvidíme, co ukáže čas.

Vrátil jsem se do hudebny a začal pracovat na výuce, která mé studenty v následujících měsících čeká. Tak moc jsem se ponořil do práce, že jsem si ani nevšiml, že někdo vstoupil do místnosti. Já se přitom nadále oddával líbezným tonům klavíru. Když jsem si uvědomil přítomnost cizí osoby, přestal jsem hrát a otočil se. Byl to Jimin, co stál u dveří jako přikovaný. „Oh Jimine, promiň,nevšiml jsem si tě. Potřebuješ něco?" podíval jsem se na něja lehce se usmál. Nevydal ani hlásku, tak jsem vstal od klavíru ašel směrem k němu. Až když jsem byl dostatečně blízko, jakoby najednou ožil a lehce sebou cukl. „Já..já..omlouvám se pane Mine, že vás ruším, jen jsem chtěl s vámi o něčem mluvit, ale vidím, že zdržuji tak radši půjdu." Byl celý červený, jakse styděl. Byl roztomilý, ale než jsem stačil cokoliv říct,zmizel mi z dohledu. Právě jsem řekl o svém studentovi, že jeroztomilý? Jeho tvářičky vypadaly jak mochi koláčky. Je snad možně že by se mi také mohl líbit?


Okouzlili mě dva muži s rozdílnými povahami a různého věku. Jak tohle dopadne? Na to sem zvědavý i já.

Rich boy (Taekook)Kde žijí příběhy. Začni objevovat