KimSeokjin pov.
Dnes je to přesně 5 let, co jsem Jungkooka neviděl. To, co mi tenkrát před lety řekl, mě neskutečně ranilo, neměl jsem slov. Od té doby jsem ho neviděl. Po tom, co jsem z domu odešel, mě rodiče nechali si dodělat školu a po jejím dokončení jsem začal pracovat v matčině restauraci jako kuchař. Vaření miluju a jsem jediný v domácnosti, který se může dotýkat náčiní a vařit v tak bohem stvořené místnosti jako je kuchyně, jelikož můj přítel, u kterého už 5 let bydlím a milujeme se, jak jen to jemožné, má přísný zákaz se k ní jen přiblížit. Je schopen připálit i čaj, ale proto ho miluju, toho mého hlupáčka.Jmenuje se Kim Namjoon a pracuje jako učitel angličtiny na stejné škole. jakou Kookie navštěvuje, ale on neví, že Joon je můj přítel. Já jsem Kim Seokjin, úžasný a pohledný kuchař k pomilování, jen od Joona samozřejmě.
Miluju svojí práci a každé ráno, když se probouzím vedle Joona, jehned krásnější. Sice se mi moc nechce vstávat z vyhřáté postele od mého drahého, ale co se dá dělat. Vstal jsem brzy,Joon ještě spal. Dal jsem si rychlou sprchu a oblékl se do normálního oblečení, což jsou modré džíny, černé triko a růžová Joonova mikina. V práci nosím klasické kuchařské oblečení, jako jsou bílé kalhoty a rondon. Šel jsem do kuchyně udělat snídani. Po pár minutách přišel Namjoon a objal mě ze zadu kolem pasu. Trochu jsemse lekl, jelikož jsem to nečekal. „Dobré ráno miláčku,"řekl Joon blízko mého ucha a já pociťoval menší horko, ale to si necháme až na večer. „Dobré ráno Joonie, snídani máš nastole, tak se najez, abychom mohli vyrazit a nepřišli pozdě jako minule." Otočil jsem se a Joon mě lehce políbil na rty. „Minule to ale nevypadalo, že bysis ztěžoval Jinnie," lehce nadzvedl koutky do flirtovacího úsměvu a já zavzpomínal. Pravda, před pár týdny jsme se poránu jak si utrhli ze řetězu a vyspali se spolu v kuchyni.Bylo to užasne jako vždycky, jen jsem přišel asi o půl hodiny pozdě do práce, bylo těžké to vysvětlovat.
Nakrátkou chvíli jsem si vzpomněl na to vzrušující ráno, kdy jsme si opět s Joonem dokazovali lásku, ale musel jsem přestat,jinak by se to zase zvrhlo. Jemně jsem ho odstrčil „Zlato,necháme si to na večer, teď se pojďme nasnídat, abychom mohli vyrazit," láskyplně jsem se na něj usmál a šli jsme se najíst.Po snídani jsem všechno ještě sklidil a mohli jsme jet.
Vyjeli jsme na cestu, která nám zabrala jen 20 minut autem. Nejdříve jsem vysadil Joona ve škole. „Měj se hezky Jinnie, dneska končím v 16:00h, tak za tebou přijdu, zatím pa," řekl a políbil mě.Škola a restaurace nejsou tak daleko od sebe, takže jsem byl zachvíli v práci. Zaparkoval jsem na místě pro zaměstnance a šel do šatny se převléct. Oblékl jsem se tedy do bílých kalhota rondonu s červenými knoflíky a mohl jsem začít. Cestou jsem potkal další personál, tak jsme se pozdravili a všichni jsme šlina svá místa, protože za chvíli otvíráme. Od půl 9 začali chodit lidi na snídaně a já se pořádně nezastavil, max dát siněco rychlého k jídlu a pokračovat, protože jsem tu dneska sám.Od zítřka by měl přijít pomoct Tae, chodí do stejné školy jako Jungkook, tak bych se nedivil, kdyby se poznali. Jungkook dokáže zaujmout. Tae tu bude občas pomáhat, když má od školy delší volno, bude tu se mnou, za což jsem rád, ale to jsem trochu odbočil.
Na obědy jsme měli jen pár rezervací a já se těšil, až přijde můj malý bráška Kookie na oběd. Ano, vím, že sem chodí často a vždy si dá své oblíbené jídlo, ale za těch 5 let jsme se spolu nebavili, jen jsem ho občas zahlédl ze dveří. Vyrostl z něj pěkný kluk. Chtěl jsem se s ním několikrát setkat, omluvit se mu za vše a vyřešit to nějak, ale on semnou mluvit nechce. Trochumě to mrzí, protože se vlastně nic moc vážného nestalo.
Kolem 12h přišel do kuchyně číšník Suo s JK objednávkou, byl v obličeji lehce ztrápený. „Zase si tě dobíral?" promluvil jsem na něj. „Ano, zapomněl jsem, co si tu dává vždy k jídlua vynadal mi, že si to po takové době musím přece už pamatovat," bylo mi ho trochu líto, ale je pravda, že Suo zapomíná a JK sem chodí dost často, už pár let. Vzal jsem si odněj lístek s objednávkou a začal vše připravovat. Za 20 minutjsem měl hotovo a mohlo se servírovat.
ČTEŠ
Rich boy (Taekook)
ФанфикJeon Jungkook je kluk z bohaté rodiny ,který studuje uměleckou školu .Je velmi arogantní a udržuje si od každého odstup. Jeho rodinné vztahy nejsou moc dobré ale změní se to? Jednoho dne potká chlapce ,který mu změní život. Jak? To se dozvíte když...