" Sebastiane! Okamžitě mi koukej vrátit můj batoh!" zakřičela jsem snad na celou, dlouhou chodbu Brooberské střední školy. Chodím společně se Sebastianem do posledního ročníku. Sebastian je můj nejlepší kamarád od... Vlastně odjakživa.
" Hey, notak mám mít teď Matiku a víš jak Sotay nesnáší, když někdo nemá věci" promluvila jsem na Sebastiana, když už stál přímo předemnou s mým květovaným batohem na zádech. Sebastian se ke mně přiblížil o hodně blíž než byl. Naklonil hlavu na stranu a pošeptal mi do ucha " Tak to ani za nic, Kim" dal mi rychlou pusu na tvář a rozběhl se odemě i s mým batohem. Jako malej, achjo.
Leckdo by si řekl, že já a Sebastian jsme pár, ale tak to rozhodně není. A kdo říká, že holka a kluk nemůžou být jenom kamarádi, tak se plete. Jsme toho živým důkazem.
Nikdy jsem nebyla nějak zvlášť oblíbená a populární, za to Sebastiana lidi uznávali po celé škole. Dovolila bych si říct, že to byl nejpopulárnější kluk z celé Brooberské. Holky z něj nemohly spustit oči a on to moc dobře věděl a využíval toho. Byl to ten typ kluka, který střídal jednu holku za druhou a přitom nikdy neměl vážný vztah. Měl holky jenom na jedno. SEX. Ke mně se ale vždycky choval jinak než ve škole nebo na fotbale.
Nikdy jsem nechápala jak zrovna já mužů být kamarádka Sebastiana Butlera. Hnědovlasého kudrnáče s oříškovýma očima. Já byla jenom modrooká blondýna, která nebyla ničím zajímavá. Zajímavý na mě bylo možná to, že mě nikdy nepřitahoval lamač dívčích srdcí, Sebastian.
ČTEŠ
Can i hate you?
Teen FictionKim a Sebastian jsou nejlepší kamarádi, tedy aspoň si to oba myslí. Taky máte kamaráda, ke kterému nevíte co přesně cítíte?