12.

125 13 6
                                    

" Co si mám vzít?" řekne Eleanor a vstoupí ke mně do pokoje. V jedné ruce drží ramínko s bílýma,volnýma šatama a v druhé má obyčejné černé legíny s tmavě červeným trikem.

Eleanor by vypadala dobře snad ve všem, takže i kdybych jí poradila cokoliv, tak by jí Sebastian stejně neodolal. "Myslím, že budou lepší ty legíny s trikem" usmála jsem na Eleanor, která mi úsměv vřele oplatila a poté odešla do koupelny se převlést.

Po chvíli se po baráku ozve zvonek a když vykouknu z okna, uvidím Sebastianovo auto.

"Kim, je tu Sebastian" zařve Heily ze zdola. Jenom kdyby věděla, že tu není kvůli mně. Heily si vždycky myslela,že Sebastian a já budeme spolu. "No já jsem tu spíš pro Elli" řekne Sebastian Heily. Řekne to tak potichu, že se musím vyplížit z mého pokoje ven a schovat se za roh, abych je slyšela.

"Kdopak to chce jít s mojí dcerou na rande?" z kuchyně vyjde Thomas a já nějak v hloubi duše doufám, ať patří k těm silně žárlivým otcům, kteří se tak moc bojí o své dcery, že je na žádné rande nepustí. Bohužel.

" Jsem Sebastian " řekne a podá Thomasovi ruku. Thomas se na něj mile usměje a akorát mu řekne, ať se Eleanor vrátí včas domů. Potom už mluví o nějakých nepodstatných věcech (jako třeba fotbal) a tak se vrátím zpět do pokoje.

"Jak vypadám?" Eleanor vyjde z koupelny a vypadá překrásně. Jak by ji Sebastian mohl odolat. Určitě spolu budou chodit a třeba na mě nebude mít čas a třeba se mi.. Svoje myšlenky utnu dřív, než by prozdradily nějakou hloupost, která stejně není pravda.

" Sluší ti to Elli. A nezapomeň si to užít a taky mi potom řekni, o čem ten film byl" zasměju se a obejmu jí.

" Tak tohle ti zaručit nemůžu " mrkne na mě a odejde. Po té větě co pronesla, se mi sevře žaludek. "Sakra Kim, má ti to být jedno!" řeknu potichu a pak se jenom svalím na postel a usnu.

***

"Crrr"

"Crrr"

"Bože" zakleju z postele a vypnu budík. Zachvíli vstanu a jdu udělat svojí každodenní ranní rutinu,která zahrnuje vyžehlení vlasů a namalování se. Asi tak za 30 min jsem se vším hotová a vycházím z domu.

"Kim počkej" zařve na mě holčičí hlas a už mi je hned jasný, že je to Eleanor. Jediný, čím si nechci zničit tohle ráno je to,že nechci slyšet o tom,jak Sebastian úžasně líbá a jak je celej dokonalej. Prostě ne.

"Promiň Elli,ale za rohem na mě čeká Dylan" zařvu a udělám omluvný pohled, jakože mě to hodně mrzí, ale upřímně? Vůbec mě to nemrzí.

Kvůli tomu,že jsem Eleanor řekla, že na mě čeká Dylan ( což je lež), tak se musím vydat jinou cestou a mnohem delší. Co bych neudělala proto, abych nebyla za lhářku že.

"Ahoj Kim" uslyším a hned vedle mě zastaví černý BMW a člověk v autě stáhne dolů okýnko. Okamžitě poznávám Sandy, která má se mnou matematiku. "Ahoj Sandy" řeknu a usměju se na ní. Sandy se zdá být milá a co kdybych si našla ve třídě kamarádku? Kamarádka nezní špatně.

"Nechceš svézt?" nabídne mi a já tuhle nabídku nemůžu nepřijmout a sedám na místo spolujezdce. Celá cesta probíhá opravdu skvěle. Se Sandy klábosíme, probíráme kluky, pomlouvame učitele a smějeme se. Ta holka mi padla do noty.

"Co se to tu děje?" zeptá se Sandy, když dorazíme před školou. Kouknu se a uvidím hlouček lidí, kteří vypadají strašně zvědavě.

"Asi se někdo porval" podoknu a odepnu si pás.

"Ne to ne,to by všichni byli u vytržení a fandili by. Takhle to vypadá, že...."

Přestávám vnímat,protože uprostred hloučku vidím Sebastiana a Eleanor jak se drží za ruce a usmívají se na sebe. Bodne mi u srdce.

Ahoj všichni (zdravím jak youtuberky:dd), opravdu po dlouhé době jsem tu zas. Vím, že sledovanost hodně klesla od minulého dílu a tak bych byla ráda, kdybyste mi tohle okomentovali a napsali upřímný názor, jestli mám v tomhle příběhu pořád pokračovat. Prosím. Děkuji moc:)

Can i hate you?Kde žijí příběhy. Začni objevovat